نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة أخبار الرياضة المصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

توقعاتك لسيناريو ونتائج ماتبقى من عمر الدورى

مباريات الزمالك المتبقية
(5 مباريات) ب 15

المصرى vs الزمالك

الزمالك vs الاهلى

الاتحاد vs الزمالك

الزمالك vs وادى دجلة

الانتاج الحربى vs الزمالك

مباريات الاهلى المتبقية
(6 مباريات ) ب 18 نقطة

انبى vs الاهلى

الاهلى vs الاسماعيلى

الزمالك vs الاهلى

الاهلى vs سموحة

المقاولون vs الاهلى

الاهلى vs مصر المقاصة

1- بالنسبة لماتشات الزمالك ماتشين نقدر نتكلم فى نتائجهم
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

أ/ المصرى والزمالك
ب/ الزمالك والاهلى
اما الاتحاد ووادى دجلة والانتاج المفروض انهم 9 نقاط مضمونين المفروض
2- بالنسبة لماتشات الاهلى ثلاث مباريات نقدر نتكلم فيهم
أ/ انبى والاهلى
ب/ الزمالك والاهلى
ج/ الاهلى والاسماعيلى
* اما المقاولون وسموحة والمقاصة اعتقد انهم شبة مضمونين للاهلى
3- لو مباراتنا مع الاهلى تأجلت الى الاسبوع الاخير من الدورى
واستمرت المنافسة ونجح الزمالك والاهلى فى الفوز بكل مبارياتهم
هتكون مقابلتنا مع الاهلى مواجهة حاسمة للبطولة ماتش هيحدد البطل
مش بالمعنى يعنى فى الماتش دة الفوز الحل الوحيد للزمالك
اما التعادل يكفى الاهلى للفوز بالدورى
4- اهدار او ضياع الزمالك لاى نقطة فى الاربع مباريات اللى قبل ماتش القمة هيضيع الدورى بشكل نهائى واظن جملة
(المباريات الجاية كلها مباريات كؤوس اتقالت واتكررت كتيييير وزهقنا عايزين نشوفها فى الملعب)
علينا الفوز ع المصرى والاتحاد ووادى دجلة والانتاج الحربى
وماتش الاهلى له حساب تانى لو حققنا ال12 نقطة فى الاربع ماتشات دول
اما لو ماتشنا مع الاهلى اتلعب فى ميعادة يوم 29 بعد ماتش المصرى
مش عارف ايه ممكن يحصل وفرصتنا بصراحة
وربنا يسترها

العبوا الله يخليكوا الدورى بيناديكوا
العبوا ابوووس رجليكوا الدورى بين ايديكوا
العب بقى ياعم ماتخلى عندك دم
بنقولك ياعميد الدرع فى بورسعيد

المقال "توقعاتك لسيناريو ونتائج ماتبقى من عمر الدورى" نشر بواسطة: بتاريخ:
نبيل العربى
يا سيدى الفاضل/ تفتكر بعد اللى عمله محمد فاروق بالآمس ومن قبله ياسر محمود وتعين ياسر عبد الرؤف بن أكبر أهلاوى لمباراة انبى لضمان الثلاث نقاط !!!!!!! كل هذا وبتتصور ان ممكن الزمالك يحصل على الدورى ..... أظن هذه المره خانك التوفيق .. يا سيدى الفاضل الدورى انتهى منذ أن أعلن جوزيه أن الدورى للآهلى ... ومن يومها والجميع تكاتف لتقريب الآهلى من الزمالك بكل الطرق الغير شرعيه ....
أما الحسابات فهى بلاقيمه فى ظل وجود حكام أمثال محمد فاروق وياسر علد الرؤف وسمير عثمان وفهيم عمر وغيرهم كتيييييييييييييييييييييييييييييييير .. صدقنى والله العظيم أنا اللى شفته على مدار عمرى كله منذ أن شجعت كوره من اكتر من 45 عام لا يتحكى ولا يوصف من الحكام كلهم ..منذ حسبن فهمى اللى كان رئيس لجنة حكام واحمد بلال وحسين مهاود ومحمد حسام وعبد الرؤف علد العزيز والد ياسر عبد الرؤف وحكم كان اسمه ابراهيم النادى وكانت شهرته ابراهيم النادى الآهلى وكبير متعصبى حكام الاهلى قدرى عبد العظيم اللى اطلق عليه أهلى عبد العظيم ومحمود عثمان والد سمير محمود عثمان ورضا البلتاجى وطبعا ريشه وغيرهم وغيرهم ..... وكل واحد من دول وله كارثه مع الزمالك لصالح الآهلى ...
ابنى العزيز / حجاج متتعبش نفسك لآن من الواضح ان الثوره لم تغير شىء فى الرياضه ومش حتغير شىء طول ما الماده هيا اللى بتحرك كل شىء وطول ما الضماير ميته. وياريت ميعقبش أىشخص ويستظرف ويقول المقوله الخايبه اللى بيعقبو ا بيها ان حجتنا كزملكاويه طول العمر هيا التحكيم ... لآن هيا دى الحقيقه والحزب الوطنى السابق استمر ما يقرب من 50 عام يفوز بالتزوير ويوهم مؤيديه انه بينجح اكتساح وطبعا الكل عارف كان بينجح ازاى الا اعضاءه ...
ففى النهايه مفيش غير كلمة واحده أقولها لك الله يا زمالك فى بلد مفهاش غير نادى الآ.....................
وشكراااااااااااااااااااااااااا يا ابنى الغالى يا محترم
محمدالتراس
مافيش فايدة
نبيل العربى
مافيش فايدة
والله أنا مش عارف مين اللى مفيش فايده فيه

أنا طلبت عدم التعليق أو الردود على ما أكتبه منك ومن بعض الآهلاويه الذين يتطاولون بكلمات منها وصفنا بالحقد والغل

والجهل والغباء وماشابه ذلك لجماهير الزمالك المحترمه جدااااااااااااااااااااااااااا ولآن سنى لا يسمح

بهذه المهاترات من أشخاص أصغرمن أبنائى ..

فأرجو منك ومن باقى المستفزين والمتطاولين بالآلفاظ عدم التعليق على أى موضوع يكتب منى حتى يكون

هناك احترام فى هذا المنتدى الغريب الذى لا يتحترم فيه الصغير الكبير . وهذا لايحدث الا من بعض الآهلاويه

وحتى لا ينزلق لسانى بكلمات أنا أكبر من أن أتفوه بها ............. وشكرا
نبيل العربى
والله أنا مش عارف مين اللى مفيش فايده فيه

أنا طلبت عدم التعليق أو الردود على ما أكتبه منك ومن بعض الآهلاويه الذين يتطاولون بكلمات منها وصفنا بالحقد والغل

والجهل والغباء وماشابه ذلك لجماهير الزمالك المحترمه جدااااااااااااااااااااااااااا ولآن سنى لا يسمح

بهذه المهاترات من أشخاص أصغرمن أبنائى ..

فأرجو منك ومن باقى المستفزين والمتطاولين بالآلفاظ عدم التعليق على أى موضوع يكتب منى حتى يكون

هناك احترام فى هذا المنتدى الغريب الذى لا يتحترم فيه الصغير الكبير . وهذا لايحدث الا من بعض الآهلاويه

وحتى لا ينزلق لسانى بكلمات أنا أكبر من أن أتفوه بها ............. وشكرا
محمدالتراس
ياسيدن الفاضل بلاش كل شوية تتكلم عن سنك لانك ماتعرفش سن الاخرين الي جانب اللي بتكتبه عن الاهلي والحكام لا يتناسب مع سنك لانك دائما تكيل الاتهامان لهم ولا تقيل اي رد ود محترمة وتصفها بالاستفزازبة وهل كلمة (مافيش فايدة ) فيها اساءة اعتقد لا لان معناها انكم لن تتغيروا وافكاركم كما هي وللاسف ماقلته سيادتك عن الحكمان لم يتحقق
اما وصفي بالمستفز والمتطاول انا واخرين عيب عليك لان الكلمتين (مافيش فايدة ) ليس فيهما. اي اساءة.وتخاف ان ينزلق لسانك فيها تهديد غير مقبول عموما لن اقرا لك اي مكتوب من الان وانزلق كما تشاء ولن ارسل اي تعليق لما تكتبه لان مافيش فايدة
وعموما انا لم اعلق علي كلامك انا كان تعليقي علي (توقعاتك لسيناريو ونتائج.................. ) a-hagag الا اذا كان سيادتك مهيمن علي كل الزمالكاوية ومايكتب في المنتدي فهذا شئي اخر
نبيل العربى
ياسيدن الفاضل بلاش كل شوية تتكلم عن سنك لانك ماتعرفش سن الاخرين الي جانب اللي بتكتبه عن الاهلي والحكام لا يتناسب مع سنك لانك دائما تكيل الاتهامان لهم ولا تقيل اي رد ود محترمة وتصفها بالاستفزازبة وهل كلمة (مافيش فايدة ) فيها اساءة اعتقد لا لان معناها انكم لن تتغيروا وافكاركم كما هي وللاسف ماقلته سيادتك عن الحكمان لم يتحقق
اما وصفي بالمستفز والمتطاول انا واخرين عيب عليك لان الكلمتين (مافيش فايدة ) ليس فيهما. اي اساءة.وتخاف ان ينزلق لسانك فيها تهديد غير مقبول عموما لن اقرا لك اي مكتوب من الان وانزلق كما تشاء ولن ارسل اي تعليق لما تكتبه لان مافيش فايدة
وعموما انا لم اعلق علي كلامك انا كان تعليقي علي (توقعاتك لسيناريو ونتائج.................. ) a-hagag الا اذا كان سيادتك مهيمن علي كل الزمالكاوية ومايكتب في المنتدي فهذا شئي اخر
سيدى الفاضل/محمد هذه بعض تعليقاتك اللى بتقول انها ليس بها اهانات .أنا لا اتكلم من فراغ ولكن للآسف دى الحقيقه واتحداك لو جبت أى تعليق لى أو لآى زملكاوى فيه اساءه لآى أهلاوى مهما كان ردودكم ولكن كلامنا كله مبنى على الظلم اللى من وجهة نظرنا ظلم ومن وجهة نظركم طبعا مجرد كلمات بنتحجج بها ورغم عن ذلك عمر ما تطاولت لا أنا ولا غيرى على أى رد وبخصوص سنى لما ان شاء الله تصل لسنى ستعرف أن أى كلمه بسيطه ممكن تحسسك بالآهانه وأنا فعلا معرفش أعمار الموجودين ولكن غالبا كلكم شباب وحتى لو كنتم فى سنى أو ما يقارب فلا يصح أن يكون الرد بهذا الآسلوب .واتركك مع بعض الردود....

محمدالتراس محمدالتراس غير متواجد حالياً
عضو مميز

افتراضي رد : أديب: سأشكو الزمالك للمجلس العسكري والثورة قامت ليفوز الأهلي بالدوري!
اعتقد ان البطولات الافريقية للاهلي كانت بالحكام ...يارب الزمالك يفوز بالدوري علشان تبطلوا نواح وبكاء بعد كل ماتش للزمالك يتغلب او يتعادل ثقعدوا تندبوا زي .....................
نبيل العربى
سيدى الفاضل/محمد هذه بعض تعليقاتك اللى بتقول انها ليس بها اهانات .أنا لا اتكلم من فراغ ولكن للآسف دى الحقيقه واتحداك لو جبت أى تعليق لى أو لآى زملكاوى فيه اساءه لآى أهلاوى مهما كان ردودكم ولكن كلامنا كله مبنى على الظلم اللى من وجهة نظرنا ظلم ومن وجهة نظركم طبعا مجرد كلمات بنتحجج بها ورغم عن ذلك عمر ما تطاولت لا أنا ولا غيرى على أى رد وبخصوص سنى لما ان شاء الله تصل لسنى ستعرف أن أى كلمه بسيطه ممكن تحسسك بالآهانه وأنا فعلا معرفش أعمار الموجودين ولكن غالبا كلكم شباب وحتى لو كنتم فى سنى أو ما يقارب فلا يصح أن يكون الرد بهذا الآسلوب .واتركك مع بعض الردود....

عضو مميز

افتراضي رد : أديب: سأشكو الزمالك للمجلس العسكري والثورة قامت ليفوز الأهلي بالدوري!
اعتقد ان البطولات الافريقية للاهلي كانت بالحكام ...يارب الزمالك يفوز بالدوري علشان تبطلوا نواح وبكاء بعد كل ماتش للزمالك يتغلب او يتعادل ثقعدوا تندبوا زي .....................

يا اخي ميدو ماتتعبش نفسك مع الزمالكوية لانهم لا يستطيعوا الحياة بدون الاساءة الي الاهلي ورموزه لان دي طبيعتهم فخلينا في نادينا والثلاثي شديد التعصب في المنتدي ماتردش عليهم لانهم ح يستفزوك بلا داعي والمثل بيقول اهري يا مهري وانا علي مهلي ...........ولا يشغلك القزعة او معروف او اي واحد مليان حقد وغيظ لانه في النهاية سينفجر ويموت وادعي لهم بالهداية وربنا يرجعهم الي صوابهم
من مواضيع محمدالتراس في المنتدى
سؤال سهل للمناقشة
نبيل العربى
يا اخي ميدو ماتتعبش نفسك مع الزمالكوية لانهم لا يستطيعوا الحياة بدون الاساءة الي الاهلي ورموزه لان دي طبيعتهم فخلينا في نادينا والثلاثي شديد التعصب في المنتدي ماتردش عليهم لانهم ح يستفزوك بلا داعي والمثل بيقول اهري يا مهري وانا علي مهلي ...........ولا يشغلك القزعة او معروف او اي واحد مليان حقد وغيظ لانه في النهاية سينفجر ويموت وادعي لهم بالهداية وربنا يرجعهم الي صوابهم
سؤال سهل للمناقشة[/color][/b]
محمدحسام لما جاب حكام من اوربا واتهزم الزمالك امام الاهلي طلع الزمالكوية وقالوا جايبين حكام اهلوية من اوروبا لان منافس الاهلي ماعندوش ثقافة ان لعب الكرة فوز وهزيمة الي جانب ان الحرمان من البطولات بسبب سوء المنافس يجعله حقودي ويوجه سهام الغل والغيظ نحو البطل مثل الفقراء هم اكثر الناس حقدا علي الاغنياء ولو علموا ان الله سبحانه وتعالي له حكمة في ذلك لطابت انفسهم وسوف يستمر هذا الحقد من منافسي الاهلي لسنوات سواء كان الحكام مصريين او عرب او اوربيين او حتي حكام يختارهم المنافسين انفسهم لمباريات الاهلي لانها اصبحت عقدة ووسيلة لتبرير فشل المنافسين
سؤال سهل للمناقشة

هذه بعض الردود الخاصه بك ... ما رأيك ؟؟؟ هل هذه ليست باهانات ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نبيل العربى

عضو مميز

سؤال سهل للمناقشةمحمدحسام لما جاب حكام من اوربا واتهزم الزمالك امام الاهلي طلع الزمالكوية وقالوا جايبين حكام اهلوية من اوروبا لان منافس الاهلي ماعندوش ثقافة ان لعب الكرة فوز وهزيمة الي جانب ان الحرمان من البطولات بسبب سوء المنافس يجعله حقودي ويوجه سهام الغل والغيظ نحو البطل مثل الفقراء هم اكثر الناس حقدا علي الاغنياء ولو علموا ان الله سبحانه وتعالسوء المنافس يجعله حقودي ويوجه سهام الغل والغيظ نحو البطل مثل الفقراء هم اكثر الناس حقدا علي الاغنياء ولو علموا ان الله سبحانه وتعاليي له حكمة في ذلك لطابت انفسهم وسوف يستمر هذا الحقد من منافسي الاهلي لسنوات سواء كان الحكام مصريين او عرب او اوربيين او حتي حكام يختارهم المنافسين انفسهم لمباريات الاهلي لانها اصبحت عقدة ووسيلة لتبرير فشل المنافسين
نبيل العربى

[COLOR="Purple"] محمدالتراس محمدالتراس غير متواجد حالياً
عضو مميز

اعتقد ان البطولات الافريقية للاهلي كانت بالحكام ...يارب الزمالك يفوز بالدوري علشان تبطلوا نواح وبكاء بعد كل ماتش للزمالك يتغلب او يتعادل ثقعدوا تندبوا زي .....................[/COLOR]

سؤال سهل للمناقشةمحمدحسام لما جاب حكام من اوربا واتهزم الزمالك امام الاهلي طلع الزمالكوية وقالوا جايبين حكام اهلوية من اوروبا لان منافس الاهلي ماعندوش ثقافة ان لعب الكرة فوز وهزيمة الي جانب ان الحرمان من البطولات بسبب سوء المنافس يجعله حقودي ويوجه سهام الغل والغيظ نحو البطل مثل الفقراء هم اكثر الناس حقدا علي الاغنياء ولو علموا ان الله سبحانه وتعالي له حكمة في ذلك لطابت انفسهم وسوف يستمر هذا الحقد من منافسي الاهلي لسنوات سواء كان الحكام مصريين او عرب او اوربيين او حتي حكام يختارهم المنافسين انفسهم لمباريات الاهلي لانها اصبحت عقدة ووسيلة لتبرير فشل المنافسين
a_hagag
رجعتها تانى قبل ماتش (الزمالك )و(الاهلى)
نبيل العربى
[QUOTE=a_hagag;1097236]
رجعتها تانى قبل ماتش (الزمالك )و(الاهلى)
[/
يا سيدى الفاضل /الاحترام ده نعمه ربنا أنعم عليها للزملكاويه. وصدقنى للمره الآخيره متحاولش ترد عليهم ولا تعقب على مداخلات هذا الثنائى لآنك انسان محترم .
a_hagag
يا ريتا الجهلاء يعون ما اقول

لقد برا قلمى ومازال الغباء فى العقول

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
مواعيد ونتائج مباريات اليوم السبت 29-12-2012 الدورى الانجليزى ومباريات ودية الامارات , البحرين , عمان
مواعيد مباريات اليوم فى الدورى الاسبانى والقنوات الناقله لها...ونتائج المباريات التى لعبت حتى الان
جدول ونتائج مبارايات الدورى العام المصرى موسم 2010/ 2011
مواعيد مباريات الدورى المصرى اليوم الاربعاء 20 ابريل ونتائج مباريات الامس