نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اغلق حسابي بعد 4 سنوات من العمل

السلام عليكم اغلق حسابى بعد اربع سنوات من العمل مع ادسنس اول دفعة كانت بعد عام ونصف لكن بعد ذالك اصبحت الدفعات شبه شهرية الغريب ان في الشهر الوحيد الذي فاق حسابي مبلغ 300 اوروا قام ادسنس بغلق حسابي بحجة الضغطات غير شرعية علما بان نسبة النقر عندى لا تفوت 1 في المأة راسلت الدعم لاكن الاجابة كانت سلبية لا اعرف هل المفروض على العرب عدم تجاوز مبلغ 300 اوروا ام ماذا’’’’’

المقال "اغلق حسابي بعد 4 سنوات من العمل" نشر بواسطة: بتاريخ:
louaimoh
أظن أنه كان لابد من مراسلة جوجل عند ملاحظة الضغطات غير الشرعية
ولا تيأس واعمل من جديد
وبالتوفيق
محمود مجدى2010
هقولك ايه بس لكن بصراحة بقالى سنين نفسى الاقى اجابة على اغلاق حسابى و حساب غيرى لكن اخيرا وجدتها عندك انت ......... وهو ..... ان العرب فعلا لايمكن ان يتجاوزوا اكثر من 100 دولار شهريا بجد كتير خير عم جوجل كرمه علينا كبير اوى
storbeadz
انا اتقفلى حساب فية 350 دولار

ويوم 10 الشهر دة اتقفل على 30 دولار ولا
حياتة لمن تنادى تانى حساب يطير المفروض يبقى فية وقفة
عشان كدة اصبحا فى ظلم قفل حسبات بدون معرفة الاسباب ويريت القفل فى اول الشهر لا يسيبك وفجاء يضرب لازم
نرفع دعوة عليهم قضائة لاى واحد حسابة اتقفل بدون اى تحذير ومقدمات
يضيع عليك تعب الشهور
ويريت كمان نظام التقعيل لحساب جديد بالسهال لا عذاب عشان تعمل حساب تانى ويتفعل والنظام البدئى
بتاع البين كود وعهد الجوبات دة اللى نفسى يتغير ويبقى اسهل من كدة

لازم الناس تعمل دعوة قضائية عشان كدة ظلم يريت نعمل موضع بكدة كل اللى حسابة اتقفل ظلم ونشوف مين اللى هيقدر يجبلنا حقنا اللى راح ونروحلة
عشان اكثر ناس بتفيد جوجل العرب وبدام احنا بنجرى وراهم هما هيركبونا لازم هما يجرو ورانا عشان يقى فى احترام
وممكن الناس تقدم دلائل واثبتات على كل المواقع اللى مخالفة وجوجل سيبها وبتجى علينا احنا وبتقفل ويرت بنبقى مخالفين لا قفل ظلم ونظام العنصرية دة لازم يتلغى
nafienew1
والله يعني الصراحة عندما تدفع كوكل للنصف تقفل النصف اصبحت ارتعب من 15 ايام الاولى للشهر رغم اننى لا اخالف اية سياسة واعمل منذ سنوات اصبحت ادسنس مثل القمار
العبقور
لا حول ولا قوة الا بالله
انا عملت حساب و عندي فيه 0.45 اورو منذ شهر ونصف هههههههه ليس عندي ما أخاف عليه

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
الظلم.. سنوات العذاب" عن قصة القائد معمر القذافى