نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

سخرية على تويتر من مهرجان البراءة للجميع برعاية ماما سوزان

بعد خبر الإفراج عن سوزان مبارك والذى تناولته بعض وسائل الإعلام وبعض المواقع الإلكترونية ظهرت التعليقات الساخرة على تويتر وجاء بعضها كالتالى

ــ بقدرة قادر سوزان رجعت بنت عشرين وقلبها زي الفل ومش محتاج قسطرة ولا حاجة.. سبحان من يحيي العظام و هي رميم”

ــ خرجت سوزان بدون دعامات لتدعم فكرة انتم بيضحك عليكم

ــ هما تقريبا فهمونا غلط لما طالبنا بالإفراج عن معتقلين سياسيين فأفرجوا عن سوزي وسرور

ــ نقتل جمال ونحرق علاء ونسحل سوزان ونغرق أحفاده فى عبارة، ونعتذر له لو قبل اعتذارنا هنقبل اعتذارهم

ــ سوزان ..عايز اسجن أختي

ــ بعد انشغالنا بالبحث عن كاميليا وعبير هربت سوزان.. أنا عايز أختي سوزان

ــ مهرجان البراءة للجميع .. تحت رعاية سوزان مبارك

ــ سوزان كل اللي تنازلت عنه 20 مليون وفيلا.. ده نهب ساعة واحده بس
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ــ يا ترى بقى سوزان هتعمل القسطرة ولا خلاص كده خفت

ــ هيعدموا العيل اللي اغتصب واحده…طيب ما سوزان ضحكت على أطفال مصر كلهم

ــ بندق بلطجي “مدينة السلام” قال لي: عرّفت اللي حصل ، سوزان هتعتذر للشعب …وهما هيتنازلوا عن الثورة

ــ بتقولوا لنا بنفلس بسبب المظاهرات وبعد كدة افرجتوا عن سوزان.. طيب كده انتم عايزنا نفلس

ــ طيب، أنا لن أنجرف في هيستريا سوزان اتحبست ولا أفرج عنها، ومبارك هيعتذر ولا حيتسجن.. أنا نازلة يوم 27

ــ أيها الناس،إنما ضل من كان قبلكم،إنهم كانوا إذا سرق الشريف تركوه، وإذا سرق فيهم الضعيف أقاموا عليه الحد..لو أن فاطمة بنت محمد سرقت لقطعت يدها

ــ أعلن إبليس في بيان رسمي أنه إن قبل الشعب اعتذار مبارك و أن حكم له بالبراءة فإنه سيجدد عشمه في دخول جنة الفردوس،و أضاف: هي جت عليا؟

المقال "سخرية على تويتر من مهرجان البراءة للجميع برعاية ماما سوزان" نشر بواسطة: بتاريخ:
jana mohamed
يا سوزى قولى الحق انتى سرقتى ولا لا
ام بوسى
مفيش تعليق غير حسبنا اله ونعم الوكيل لو هربوا من حساب الدنيا هيروحوا من ربنا فين

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم