نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية قلوب حائرة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

.....ايه العمل

اكتر انسان حبيته واحترمته واخلصتله جدا ومازال اعز حاجة عندي بس احيانا احس ان في حد تاني في حياته
فالفضل الصمت طول الوقت ومش بقوله علي كده وبقيت حزره شوية في كلامي معاه مش زي الاول مع اني نفسي اتكلم معاه زي الاول بس مش بقدر من الاحساس ده
ولما لاحظ ده عليا اتهمني اني خاينه واني غدرت بيه بس مش بتكلم ولا ارد وادافع عن كل ده
لان لو رديت هقوله
انك اجمل حاجة في حياتي وكل حاجة ليا وعمر ما فكرت اني اخونك ولا غدر بيك لاني مش كده وبقدر الحاجة اللي في ايدي كويس بس للاسف انت مش شايف كده
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بس مش بقدر اقوله الكلام ده طول ما انا حاسه الاحساس ان في حد تاني في حياته وكدب عليا وفي نفس الوقت مش قادره اسيبه لوحده لاني حاسه انه محتجني جنبه وانا محتجاله جنبي
بس بفضل الصمت مش قادره اقول حاجه ايه العمل

المقال ".....ايه العمل" نشر بواسطة: بتاريخ:
hazem_messi
اية العمل ؟ مش ملاحظة ان السوال غريب شوية

المهم انتى بتحبية اوى ودى حاجة مهمة وهوا بيتهمك بالخيانة او ماشابة

فى حاجة هتثبت ان كان بيحبك ولا لا

ابعدى عنة فترة وبعدين خلية يشوفك وصدقينى لو بيحبك هيجرى عليكى

او من نحية تانية قوليلوا على شعورك وبردوا ابعدى عنوا لفترة

لانو كدة عقلوا كلوا هيبقى بيفكر فيكى انتى وبس

تقبلى مرورى
hazem_messi
وعلى فكرة الصمت .............................. اخر حاجة تفكرى فيها .......................
عصفورة الشمس
الصمت فى حالتك خطا كبير لازم تصارحيه بكل اللى بيدور فى ذهنك

الصراحة راحة فى مثل هذة المواضيع .
دموع تبتسم
اكتر انسان حبيته واحترمته واخلصتله جدا ومازال اعز حاجة عندي بس احيانا احس ان في حد تاني في حياته مفيش حاجه اسمها أحس ؟
صعب اوى احس كمان انا مش مع الناس اللى بتقولك صارحيه باحساسك غلط
لازم تتاكدى الاول
حسيتى لكن لو احساسك طلع كداب ؟ تفتكرى لو صارحتيه موقفك ايه
هيقولك بتشكى فيا؟ مبقتيش بتثقى فيا فاهمانى

فالفضل الصمت طول الوقت ومش بقوله علي كده وبقيت حزره شوية في كلامي معاه مش زي الاول مع اني نفسي اتكلم معاه زي الاول بس مش بقدر من الاحساس ده
ولما لاحظ ده عليا اتهمني اني خاينه واني غدرت بيه بس مش بتكلم ولا ارد وادافع عن كل ده تعالى نحسبها بالعقل
هو قالك انتى خاينه ليه ؟ غدرتى بيه ازاى ؟
ياريت توضحى كلامك شوية
شك فيكي ليه؟ وضحى عشان نقدر نساعدك

لان لو رديت هقوله
انك اجمل حاجة في حياتي وكل حاجة ليا وعمر ما فكرت اني اخونك ولا غدر بيك لاني مش كده وبقدر الحاجة اللي في ايدي كويس بس للاسف انت مش شايف كده
بس مش بقدر اقوله الكلام ده طول ما انا حاسه الاحساس ان في حد تاني في حياته وكدب عليا وفي نفس الوقت مش قادره اسيبه لوحده لاني حاسه انه محتجني جنبه وانا محتجاله جنبي ازاى عرفتى انه محتاجلك رغم انك حاسه انه يعرف حد تانى

بس بفضل الصمت مش قادره اقول حاجه ايه العمل

اتفضل امشى روح على قلب غيرى يجرحه مش انا اللى احب حد وحد يجي يضيعه الاحسن كل واحد فينا يرجع مطرحه وطلع صح اللى ياما كنت عنك بسمعه

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
شاب مصرى تمكن من انزال العلم الاسرائيلى ورفع العلم المصرى فوق السفارة
فديو: وضع العلم المصرى على الارض ومرور السيارات عليه ووقوفهم على العلم