نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام منتدى الحوار العام منتدى الأسئلة والأجوبة العامة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بصو هنا وركزو : رايحة اولى ثانوي اختار اي لغه

ميرسي ليكم كلكم
وبعدين يا جماعه السنتين الي هاخد فيهم اللغه ديه
مش هبقي توب يعني
ديه مجرد قشور اللغه وبعرفها مش هحضر فيها دكتوراه
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

واخترت اللغه الي ترفع درجاتي
مش الي تطلع عيني
وكده كده انا الحمد لله باخد كورسات عشان تساعدني في الشغل وكده
يلا ادعولي

المقال "بصو هنا وركزو : رايحة اولى ثانوي اختار اي لغه" نشر بواسطة: بتاريخ:
حياة
بصي انا كنت الماني بس كنت بكرهة مووووووت والمستر بتاعي كرهني فييييه اكتر بس كانو بيقولو عليييييه سهل بس انا مكنتش شايفه كده خالص فاختاري فرنش لو رجع بيا الزمن كنت اكيد هختاره بس ياخساره الزمن مش بيرجع احنا اللي بنكبر
حياة
ربنا معاكي ياقمر بس انا مكنتش بزاكر اللغات دى خالص وجبت درجات حلوه عشان زاكرت في الاخر
الطفله البريئه المغمضه
ميرسي يا قمر
بس انا اخترت الماني
بجد عجبني
هوه كلو تفتفه بس
ماشي حلو
اسهل من الفرنش
ZABADOLOVEU
انا من رايى خدى المانى هى لغة سهلة وجميلة ولذيدة اى نعنم هى لغتها صعبة بالنسبة للنطق لكن حلوة جدا انا عن نفسى المانى وكنت هاخذ فرنساوى عشان النطق رقيق وبعدين قلت ظز فى النطق المهم الدرجات توكلى على الله وباذن لله مش هتننمى::d
الطفله البريئه المغمضه
شكرا ليك
وانا عملت كده
ربنا يخليكو ليه انكو بجد ما زلتو بتنصحوني
ZABADOLOVEU
اقشطة عليكى هو المانى يا جامدة
ZABADOLOVEU
الى الطفلة البريئة ممكن نعرف انتى فى مدرسة اية ثانوى وانا ممكن اساعدك فى اختيار المدرسين
وممكن نكون اصدقاء جدا انا ايميلى الخاص جدا love_miss_kiss70على الياهو
الطفله البريئه المغمضه
الى الطفلة البريئة ممكن نعرف انتى فى مدرسة اية ثانوى وانا ممكن اساعدك فى اختيار المدرسين
وممكن نكون اصدقاء جدا انا ايميلى الخاص جدا love_miss_kiss70على الياهو
متشكره جدا لانك عايز تساعدني
بس الحمد لله انا عرفت مدرسين حلوين واخترتهم خلاص
واحنا اوردي اخوات طالما في منتدي واحد
لكن سوري مش هقبل اميلك
وشكرا ليك
ZABADOLOVEU
على فكرة يا طفلة بريئة انا بنت مش ولد واسمى مريهان ولله ودى ايميلى ولله وانا فى كنت عايزة اساعدك عموما انا اسفة كتير
ZABADOLOVEU
انا كنت عايزة اسعدك واعتبرك اختى
ZABADOLOVEU
شكرا لعدم ردك
الطفله البريئه المغمضه
يعني انا مش شايفه حاجه يترد عليها عشان ارد
حضرتك قولتلي وخلاص خدي الماني وشكرت حضرتك
جدا علي مساعدتك ليه
بس خلاص
ايه تاني يتقال
وبشكر حضرت للمره التالته اهو
انك ساعدتني اظن بقي مفيش حاجه تاني يترد عليها
ZABADOLOVEU
انا اسفة جدا وانا اللى اشكرك على ردك بس انا كنت عايزة المساعدة ليكى مش اكتر
الطفله البريئه المغمضه
ميرسي يا قمر
علي فكره انا مكنتش اعرف انك بنوته
سوري لو شديت معاكي
ميرسي ليكي يا قمر
وجزاكي الله كل خير
ZABADOLOVEU
ولا يهمك يا عسل عادى يلا المسامح كريم وانا كريمة لالالالا من كريمة دى انا مش كريمة انا مريهان ههههههههههه
الطفله البريئه المغمضه
هههههههههه
عاشت الاسامي يا مريهان
بس انتي ليه مش رديتي عليه في البروفيل
انا افتكرتك زعلتي مني قولت اصلحك طالما بنوته عسوله كده
ZABADOLOVEU
حد يقدر يزعل من القمر برضه
شموع
معلشى ياجاعه انا فى اولى ثانوى واحترت كتير انا قعدت اخذ الفرنساوى شهرين وبعدان صدقاتى حولو المانى بعد الشهرين وقالوا احنا سالنا الكثير من الناس وقالوا انتى حماره راحه تخدى فرنساوى
ملكة القصر
انصحككككككككككككككككككككك تاخذى فرنساوى جميل جدا وسهل اوى
سهيله هانى
انا بقى ف اولى ثانوى ودخلت المانى بس انا بنصحك تدخلى فرنساوى لانه لغه جميله ولذيد وبعدين سيبك من ده كله انتى لو خاتى دروس او جربتى الاتنين يبقى خدى اللى انتى استريحتى فيه وحبتيه
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا كمان محتاره بس قررت مبدئى ادخل فرنش وامرى لله
تووووووووووووووت
انا محتارة و عاوزة اعرف اخد الماني او فرنساوي انا كل قرايبي قالولي الماني و هما في الماني و كل صحابي دخلوا فرنساوي و انا في اولي ثانوي ارجوا الرد مش عارفه
solsol
انا السنه دي داخله اولي ثانوي وليا نفس اخد الماني بس اخويا كان واخد فرنساوي وعاوزني اخد فرنساوي عشان يساعدني فيه بس فيه ناس كتيييير قالوا ان الالماني اسهل وانا مش عارفه اعمل ايه ؟ بس بجد نفسي اخد الماني زيك يعني بس خايفه اندم اني خدته ..... فيه ناس قالوا لو عايزه الاقرب للعربي يبقي الماني ولو الاقرب للانجليزي يبقي فرنساوي .... مش عارفه بجد اعمل ايييييييييييه ؟
solsol
انا السنه دي داخله اولي ثانوي وليا نفس اخد الماني بس اخويا كان واخد فرنساوي وعاوزني اخد فرنساوي عشان يساعدني فيه بس فيه ناس كتيييير قالوا ان الالماني اسهل وانا مش عارفه اعمل ايه ؟ بس بجد نفسي اخد الماني زيك يعني بس خايفه اندم اني خدته ..... فيه ناس قالوا لو عايزه الاقرب للعربي يبقي الماني ولو الاقرب للانجليزي يبقي فرنساوي .... مش عارفه بجد اعمل ايييييييييييه ؟ بس انا برده بحب الانجليزي وجيبت الدرجه النهائيه فيه في ثالثه اعدادي .... اعمل ايه؟
mahmod elking
اختاري الالماني قواعده سهله وليه مستقبل وفي 3 ثانوي في اختبار الماني ولو جبتي اكتر من 80% هتروحي بعثه لالمانيه تدرسي في كليه هناك انا داخل اولي ثانوي واخترت الماني
الشرفا
انجليزي بيضله احسن واسهل

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
مراجعة مادة الفرنساوى اولى ثانوى ترم اول 2011
جدول امتحانات اولى ثانوي غربية ترم أول 2012
نموذج امتحان الانجليزي مرحلة اولى ثانوية عامة تانية ثانوي