نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع اخبار واعلانات المواقع

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

من النهارده ..... حلم المليون مصري

من النهارده ..... جروب تم انشاؤه عالفيس بوك لمجموعه شباب وبنات بتحب مصر ...... وعايزين يعملوا اى حاجة مفيده لبلدهم وتم الاتفاق على تأسيس جمعية أهلية
خدمة أهداف الجروب باسم (حلم مصري) ومحتاجين على الأقل 200 عضو مؤسس للجمعية ,,,,,,ومن يرغب الانضمام إلينا ويكون ضمن الأعضاء المؤسسين الإتصال برقم 0112221212.....منتظرين من النهارده التفاعل لكل مصري بيحب بلده بجد

بتمويل زاتى نرتقى بالصناعة المصرية بالاعتماد على البحث العلمى وايدى الشباب ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ من انهاردة ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــ ة الفكرة فكرة تمويل شعبى مشترك هيمول 600 مشروع شبابى بموجب 300 مليون فى خلال خمس سنوات ... و بكدة هنوفر حوالى 15 الف فرصه عمل لشباب مصرى ... الحلم دة عشان يتحقق لازم نبقى باور و عددنا يوصل مليون شاب و عشان كدة محتاج منكم المشاركه و نشر الفكرة و الانضمام لاسرتنا البسيطه .. و افتكرو دايما ان احنا شباب بيحب مصـر
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــ
لونفسك تشتغل..لو نفسك تتجوز...لو نفسك مستقبل ولادك يبقى افضل ...لو نفسك تحقق حلمك...لو نفسك تلاقي نفسك..لو نفسك تعمل حاجه لبلدك...لو نفسك ترجع تفتخر ببلدك ...لو نفسك يبقالنا حاضر زي ماكان لينا تاريخ...لو بتحب مصر...يبقى خليك معانا عشان نبنيها من جديد .......

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
من النهارده......هنقول لا
من النهارده ......هنقول اه
من النهارده.....انا مصري
من النهارده.....أنا ايجابي
من النهارده......انا وطني
من النهارده....انا سياسي
كلنا لازم نبدأ من النهارده
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــ

حلمنا حلم عنيد.....يمكن صعب لكن مش بعيد...هنفضل وراه أنا وإنت وهو وهيه عشان بلدنا ماتفضلشي زي ماهي...وماتقليش وانا مالي....عشان ده مالك ومالي...وماينفعشي نسيبه لغيرنا من تاني...وترجع تقول اصله سرقني وخد مكاني........ماتأجلشي حلمك لبكره ...ويلا احلم معانا من انهارده
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــ

احلم معايا ببكره جاي ..... ولو ماجاش ..... احنا نجيبه بنفسنا ...... نبدأ نحاول في الطريق ..... كتر الخطى هيدلنا على حلمنا ......اكيد كلنا بنحلم ونفسنا نحقق حلمنا خليك معانا في تأسيس جمعية (حلم مصري) ...شاركنا بحلمك وبرأيك ..... ايد لوحدها ماتسقفش ..... ايدى وايدك وايد كل مصري بيحب بلده اكيد هنوصل لكل اللي احنا عاوزينه ......لو بتحلم ونفسك تحقق حلمك تعالى معانا وانضم لاسرتنا البسيطة وكن من أول 200 عضو مؤسس لجمعية (حلم مصري) وبحبنا لبلدنا الحبيبة مصر هنوصل لحلمنا.....مستنيينكـ يامصري ياللي بتحب بلدك ونفسك بجد تغيرها للأفضل
وده رقم الادارة لمن يرغب الانضمام الينا والمشاركة الجاده ا/احمد حسين 0112221212

المقال "من النهارده ..... حلم المليون مصري" نشر بواسطة: بتاريخ:
جدة مصرية
فكرة رائعة جددددددددددااااااااااااااااااا
وانا معاكم اذا اشتركتم
وشكرا مون مون على وضع هذه الفكرة الرائعة
princess.moon
فكرة رائعة جددددددددددااااااااااااااااااا
وانا معاكم اذا اشتركتم
وشكرا مون مون على وضع هذه الفكرة الرائعة
ربنا يخليكى ياجدتى ياقمررررررر ....... تنورينا باشتراكك طبعا ......

princess.moon
إتريقوا علينا وقالولي..بتقولوا عاملين ايه؟؟جروب !!وإسمه من إنهارده ...طب ماتخلوها كمان إسبوع اصل إحنا إنهارده مش فاضيين ,, وبتقولوا هتغيروا البلد..إنتو بقى اللي هتغيروها!!....بيني وبينكوا في الأول إدايقت ورديت بحماس أيوا إحنا اللي هنغير البلد,,,بس بعد مافكرت لقيت إن عندهم حق...مستحيل إحنا لوحدنا هنغير البلد لكن أكيد وهما معانا هنقدر نغير بلدنا...
لكن هما مين؟؟؟؟ هما برده زينا مصريين ولتراب مصر عاشقيين ....بس هما مش مصدقين....ولحلمنا مستصعبين ....ولليأس مستسلمين ....ولبكره مستبعدين..,,,,طب إيه الحل؟؟ نستغنى عنهم ونكمل لوحدنا ..ولا نبقى زيهم ونحط همنا على همهم...
مستحيل نكمل لوحدنا علشان بلدنا محتاجلنا كلنا ...ومستحيل نبقى زيهم وإلا هنكون ضيعنا حلمنا بنفسنا.....,,,عشان كده لازم ينضموا لينا ويحطوا إيديهم في إيدينا وده مش هيتحقق بالحلم لوحده...لازم يتحول الحلم لحقيقه وساعتها ولاد مصر كلها من شرقها لغربها هيبقوا معانا...يلا من انهارده نبدأنحول الحلم لحقيقه
Ana Kada
فكرة جميله جدا وربنا يوفقنا كلنا ..
انا هنشر الموضوع والجروب
علي قد ما اقدر
تسلم ايداكي
princess.moon
فكرة جميله جدا وربنا يوفقنا كلنا ..
انا هنشر الموضوع والجروب
علي قد ما اقدر
تسلم ايداكي
ميرسي ليك يااسلام ....... نورت الموضوع

ويارب يارب يوفقنا كلنا ...... عشانك يامصر هنعمل المستحيل
princess.moon
حالفين لنمحى المستحيل .... ماهو ياالأمل يامفيش بديل ...... لو مهما قالو الليل طويل ......مفيش في وقت الجد نوم ....... خلي بكره أحلى يوم .....بإيديك هنتحدى الغيـوم ....خلي بكره أحلى يـوم ....دى الشمس بتطلع كل يـوم .....
ومع ( مـــــــــــن النـــــهـــــارده ) بكــره أكــيد هيبقى أحلى

عشان تبقى معانا ده رقم الادارة 0112221212 مستنيينكـ يا عاشق تراب مصر نبنى بلدنا من جديد

princess.moon
**فكرتنا بسيطة جدا ياجماعة وهي استخدام المشاركة الشعبية سواء كانت المشاركة (مالية او علمية او عينية او خبرة) في الارتقاء بالاقتصاد المصري وده هيكون من خلال اطار قانوني منظم في شكل جمعية اهلية {{{ حلم مصري }}} تهدف الى ربط 3 محاور مهمة * الأول * رأس المال من خلال مشاركات الأعضاء او غير الأعضاء أو الهيئات أو اي جهة بتحب مصر * الثاني * البحث العلمي من خلال الجامعات والمراكز البحثية والأفكار الشخصية * الثالث * احتياجات السوق ... الفكرة في توفير رأس المال !!! هي ببساطة مشاركة كل عضو بمبلغ ((( 5 ))) جنيهات شهريا ما يعني (((60))) جنيه سنويا وهدفنا المبدئي هو ((( 1000000 ))) عضو ما يعني ((( 60000000 ))) جنيه سنويا ما يعني ((( 120 ))) مشروع رأس مال كل مشروع ((( 500000 ))) جنيه سنويا ما يعني تشغيل شباب مايعني رفع مستوى المعيشة ما يعني الارتقاء بالاقتصاد المصري ... بس خلاص .. هو ده الموضوع لو عايز تشارك بأي نوع من المشاركة أو عايز تعرف اكتر احنا بنجتمع كل يوم جمعة الساعة 4 عصرا بنادي المعلمين ببنها ..

**بزمتك ... مش حلم يستحق اننا نحط ايدى فى ايدك و نقف جنب بعض علشان نحققه..
ولو مش فاضى ومعندكش وقت بس عايز تشارك اتصل بينا واحنا نجيلك (0112221212)
princess.moon
ودى صفحة المعلومات الخاصه بالجروب

http://www.facebook.com/pages/%D9%85...151142?sk=info
princess.moon
Hostmsr.net
فكرة رائعة

اتمنى لكم التوفيق
banydola
بجد انتو شباب هايل وياريت مصر كلها زيكو وبتمنالكو كل النجاح والتوفيق وربنا معاكو كان معكم النجم عادل بانى والى اللقاح فى خلية اخرى
banydola
انا بمسى على كل الجروب كبير وصغير وبقولهم بني وصل يا رجالة يعنى كل الفيس بوك انتباة وسلامو عليكو وربنا ينصركو على مين يعاديكو قادر يا كريم

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
لعبة من سيربح المليون 2014 - اقوى العاب الفلاش الجديدة - من سيربح المليون بدون تحميل الان
لعبة من سيربح المليون اتحداك تربح المليون...اونلاين بدون تحميل مع جورج قرداحي
مصر النهارده واغلاق مسرح جلال الشرقاوى و مداخلة الدكتور احمد بهجت