نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى طلبة جامعات مصر

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

لا تتعلم فوركس ولا تغامر فى البورصة لكن إستثمر في البورصة الامريكية وان مكسبتش مش هتخسر نظام امن 100

الكلام على بورصة الأسهم الأمريكية الحقيقية ، اللي التتداول فيها ما بين اكثر من 12000 شركة بين بترول وسيارات وتكنولوجيا وعقارات ، ده اللى يمكنك من تحقيق 10 اضعاف نقودك فى يوم واحد ، ويمكنك تحقيق 100 ضعف نقودك فى اسابيع قليلة ، مش زي الفوركس اللي ممكن تضيع فلوسك فوراً ، فى البورصة الامريكية الحقيقية ، سوق الاسهم، لا يوجد تلاعب ، والحكومة الامريكية تراقبها وتضمنها.
ودلوقتي إزاي ممكن اشترك في البورصة الأمريكية دي؟
اجراءات فتح حساب امريكي والمتاجرة سهلة ، بانضمامك الينا هنساعدك تماماً ، من أول فتح الحساب الى ادارة حسابك الامريكي (هو باسمك فعلياً وانت من يحق له ايداع وسحب النقود) ولكن نحن فقط نديره اي نشتري اسهم ونبيع اسهم لتحقيق هامش ربح لك ، هذا نظام الادارة أمان 100% ، ب لا تحتاج الى أي وقت أو جهد أو خبرة نهائياً.
طب ودي شروطها ايه يعني عايزة فلوس اد ايه .....!
انك تكون عديت 18 سنةاً ، والمفترض ان يكون ليك رأس مال ما تتاجر به ( ما تخافش ....... بص ع اللي جاية) أقل عميل لدينا بدأ ب 30 دولار فقط ، وخلال ايام قليلة أصبح 120 دولار ، لكن هو اقل مبلغ ممكن تشارك بيه دلوقتي 50 دولار............ طبعا كل ما زاد يبقى أحسن علشان من السهل انك تحول 1,000 الى 50,000 لكن 50 دولار الى 1000 محتاجة شوية وقت ( مش كتير ) لأن ده بدل ما يشتري 200 سهم في كذا اتجاه بيشتري سهم واحد في جهة واحدة بس.
طيب... ايه الأرباح اللي يمكن توقعها من الإستثمار...؟
يجب الايمان بأن هذا سوق ، روإن ده رزق من ربنا عز وجل ، وعندما تشترك معانا إحنا نشتريلك سهم معين فرضاً ان اننا هنشتريه ل 5 عملاء فاننا نشتري بأسعار مختلفة ، ووقت الصعود نبدأ البيع لعميل ولما ندخل حساب الثاني علشان نبيع فاننا لا نبيع بنفس السعر ، لأن ممكن فى الفترة التى دخلنا الحساب الثاني ارتفع سعر السهم او انخفض ، فتجد من اشترى اعلى قليلاً ومن باع اعلى قليلاً ، ولكن يمكنك توقع أرباح ما من أمثلة وانجازات حيث سوف تجد اكثر من 100 مثال ربحي (حدث لعملائنا فعلياً)
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

كمبدأ عام ، فاننا ننظر الى الامر على هيئة اسم الموقع بمعنى ، أي عميل لا يضاعف رأس ماله 10 مرات نعتبر أننا مقصرين فى حقه طالما هناك من تضاعفت نقوده 20 مرة ، وهذا الاخير نعتبر أيضاً اننا مقصرين معه طالما هناك من تضاعفت نقوده 30 مرة ، ب لا ننظر الى من ربح 50% ونقول أنت ربحان ، بل ننظر الى من ربح أكثر ونقول اننا نسعى لأن يكون جميع العملاء لدينا مثله ، وأكثر.
طيب انا ليه بقول النظام ده آمن......!!!!
من شبه المستحيل ان تصبح قيمة السهم صفر ، حتى لو افلست الشركة ، وعاصرنا افلاس عدة شركات وياللعجب يصعد السهم بال10 اضعاف سعره ، طالما الاسهم لم تعدم فلها سعر ما ، وخسارة نقودك مستحيلة (وهي فى اشياء اخرى مثل الفوركس من السهل جداً خسارة كل رأس المال)، لكن هنا فى البورصة الامريكية للاسهم شبه مستحيل خسارة كل رأس المال ، وان حدثت خسارة 10% او 20% فاننا تتعوض من ربح 50% و 100% ونكرر طلب مراجعة قسم أمثلة وانجازات. أيضاً لا تدخل فى مشاكل الاستثمارات اخرى (حريق - سرقة - تلف بضاعة ..الخ.
وللعلم الموقع اسمه اضعاف وبقاله خمس سنين بيحقق نجاحات لا مثيل لها لكل المشتركين ولا محتاج حوارات الربح من النت والرايفل وتجمع الناس اللي يشتركو عن طريقك ولا الفوركس ومخاطره اللي لازم تتعلمه الأول ولا البورصة وانت مش فاهمها ووجع دماغ وكده........ وخلي بالك من الميزة الكبيرة دي الموقع باللغة العربية.

ودلوقتي بقى مستني ايه مش يدوبك كدة تشترك أدي الرابط عندك

http://www.ad3af.com/?u=37285

المقال "لا تتعلم فوركس ولا تغامر فى البورصة لكن إستثمر في البورصة الامريكية وان مكسبتش مش هتخسر نظام امن 100" نشر بواسطة: بتاريخ:
Mscience
هو محدش بيرد عليا ليه هو الموضوع اي كلام.............. حد يعبرني
Mscience
انا زعلان..........................
%u0632%u0627%u0626%u0631
يا جماعه اضعاف شركه نصابه وهتخسر 100% دا كله كلام معسول انا من الناس اللي صدقت ودلوقتي بقيت ضحيه اضعاف في اول جلسه كسبت 10دولار والجلسه التانيه خسرتني 108% يعني رصيد مفيش الشركه اتصلت وهزئتني وقالت متعلمتش ليه التداول قبل ما تدخل على المنصه واتفاجئت الشركه اني مش انا اللي اتداولت حذرتني اشد الحذر من النصابين دول وقالت دير اموالك بنفسك دا اللي كان بيتداول كان شارب شايف نفسه بيخسر عشرات وبرده بيبيع رغم الخساره اللهم قد بلغت اللهم فاشهد معلهش نسيت اقولكم ان الشركه دلوقت بتطالبني بايداع رصيد مره اخرى سلااااااااااااام
%u0632%u0627%u0626%u0631
لا أعتقد ذلك أنا جرب حالياً ..... ثانياً الشركة لا تقول لك أن تداول بنفسك وهذا ينافي كلام الموقع المنطقي .. أتقي الله في نفسك أخي ولا تقول شي أنت ليس على دارية به
%u0632%u0627%u0626%u0631
اخي العزيز هذا الكلام مش صحيح ابدا شركة اضعاف محترمة و نظام ادارة قوي و بعدين البورصة الامريكية التي فيها اسهم شركات لاتخسر كل الرصيد بل من المستحيل جيب دليل و انا رح اصدقك
رد زائر
انا شاركت انا واختي ب 100 دولار وبعت لهم ايميل لان حسابي لم يتحرك ردوا علي لازم افتح حساب ببنك امريكي وطنشوني نصب في نصب في نثب

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
اخبار البورصة المصرية اليوم 20/12/2012 البورصة تربح 4.7 مليار
من قلب البورصة و إغلاق جلسة تداول البورصة المصرية 14 مارس 2012
رئيس البورصة يخاطب شركات تابعة للإخوان للمساهمة في البورصة
خبراء فى البورصة : الاستثمار فى البورصة سيحقق مكاسب طائلة فى الايام القادمة
بالفيديو : تقرير عن افتتاحية البورصة المصرية - الاربعاء 26/1/2011 ( البورصة في ادنى مستوياتها )