نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام آخر الأخبار أخبار هلس وتهييس :)



بالصور البنات فى الجيش المصرى

 


لازم ياجماعه يكون لينا موقف وندخل البنات الجيش زينا زيهم مش دى من المساواه بينا برضه
( البنــات لازم تدخــل الجيــش )
.
.
.

تـيـجى تكلم اى ست تقول انا لية الحق اتكلم وارشح نفسى

دول بقوا بيمسكوا الوزارة

دول كـمـان عـنـدهــم عـربـيـات مـخـصـصـة فـى الـمـتـرو، ده إيــه دول واخـديــن حـقـهـم

ده حـتـى سـعـاد حـسـنـى غـنـتـلـهـم وقالت البنت زى الولد






وحـاجــات تــانــي كـتـيـر لــو فـضـلـت أقـولـهـا مش هـنـخـلـص

اشـمـعـنـا احـنـا

احـنـا نــدخــل الـجـيش ونـتـبـهـدل

وهـمـا لا

إحـنـا بـقـى هـنـطـالـب بـحـقـوقـنـا إحـنـا بـقـى عـايـزيـن مـسـاواة .

يـعـنـى زى مـا إحـنـا بـنـدخـل الـجـيـش هـمـا كـمـان يـدخـلـوا الـجـيـش


تيجى نتخيــل انهم دخلوا الجيــش فعلا



حـنـشـوف عـربـيـات جـيـــش بـيـنـكــ



حنشوف بندقيه مرسوم عليها تويتى



حنشوف بنطلونات برامودا و بنطلونات استرتش اللى بتلزق دى ف الجيــش









الولاد حيـحـبـوا يخشوا الجيــش الـلـى مـلـوش جـيـش هـيـتـطـوع

حـيـبـقـى ف جـيــش مـشـتـرك وجـيـــش مـنـعـزل










المقال "بالصور البنات فى الجيش المصرى" نشر بواسطة: بتاريخ:
شمس الاسكندرية
هههههههههههههههههههههههههههه
حلوة
elseidy14
حلوه ولا مسكره حددى؟
شمس الاسكندرية
طيب هو الجيبه هتكون لحد فين ؟؟
و بعدين هيسمحو لنا نحط تاتو ؟؟
لا فى قواعد مهمة لازم نتفق عليها قبل مانتطوع
elseidy14
ههههههههههههه عثل والبنى عثل
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا شخصيا خلصت جيش بس بالشكل دا ممكن افكر ارجع الجيش تانى بس سعتها ربنا يستر عالبلد بئه هههههههههههههههه
eng.sara
هههههههههههههه حلوة الفكرة اشمعنا احنا صحيح .. مش مصر بلدنا ولينا حق نحميها برده
على فكره البنات موجوده فى الجيش من زمان وفعلا البنت زى الولد
وحكايه الالوان الى بتتكلم عليها مفيش منها خالص ولا هيبقى فى
لان انا فى الجيش وبنات زى كتير ليه بقى مغيروش لون السلاح
ولعلمك البنات عاملين حمله على الفيس بوك وكل الصفح علشان عاوزين يطوعوا
لان الجيش بياخد عدد مش كبير
هى دى البنات مش الشباب الى بيهربوا من الجيش ويقولوا على نفسهم رجاله
%u0632%u0627%u0626%u0631
والله مفيش مانع للأخت الى عاملة فيها تسع رجالة وبتقول وايه يعنى
يابنت احنا الى فى الجيش وسنة واحدة بنقول أمتا نخلص
مش هروب ولا علشان احنا مش رجالة لااااااااااااااااااا لست انا هذا الشخص
بس لما تبقى سيادتك معاكى كلية هندسة بترول أو طب أو صيدلة ويجى واحد بصمجى ابن بنت ......تيت أخره متطوع بابتدئية ومبيعرفش يفك الخط ويقولك ارقدى وازحفى ويوقفك انتباه بالساعات علشان انتى متعلمة او لو سمعك بتكلمى حد زميلك فى موضوع هوا فيه زى الحمار يرخم عليكى ومتدريش تقولى لاء
دا مش جيش دا ذل
انا مش بقل لاء للجيش بس لو فيه معاملة كويسة وقدروا ان احنا ولاد ناس ميبقاش أقل واحد شغال عند أبويا أحسن من نقي او رائد فلاح جعان ويجوا يبهدلونا احنا بردوا ولاد ناس والله لو فيه معاملة كويسة مكناش هنقول ان الجيش وحش ويبقى فيه تقدير يعنى انا واحدتخصصى اشعة تشخيصية وبعمل ية فى الجش قاعد على جهاز كمبيوتر كتب ورق وفاكسات والى فى مستشفى مكانى والله والله دبلوووووووون صنايع قسم لحام بس معاه واسطة طيب لية الكوسة لو حطنى فى مكانى هيستفاد منى أكتر
وتحيا مصر وتمام يافندم هأ
فز وجاااااااااااااااااى
اسلام ماجيك
والله انا برائي يا جماعه والله واعلم ان ساعه ما تقوم الحرب الرجاله هتجري والنساء
سوف تقف وكل بنت علي رائي المثل اللي ودانا في دايهه ان البنت بمئه راجل
والله واهي فكره برده عشان الشباب اللي بيهربوا من الجيش يلاقوا حاجه
تشجعهم بدل ما يبقوا جواسيس زي ما بيقولوا وانا عن نفسي لو لقيت
الجيش هيبقى كده انا مستعد اني اطوع اوبين بوفيه يعني هو فيه
احسن من كده واحلي حاجه ان البنات هيبقي ليهم تاثير علي
الاعداء وسلم نفسك يا معلم انت قدام الملازم اول مني الشوربجي
والله انا خايف علي عدونا منهم بسم الله ما شاء الله عليهم اسود من يومهم
دول دخلو البرلمان
%u0632%u0627%u0626%u0631
يا عالم بطلوا سخرية اتقوا اللة انا واللة العظيم بتمنى من كل قلبى يبقى فى تجنيد للبنات مش للمساواة بين الرجل والست ولا هم احسن مننا فى اية ولا اى حاجة من الحاجات الهبلة دى انا وغيرى وجهة نظرنا اننا تنعلم ازاى ندافع عن البلد نتعلم نبقى قد المسئولية وقت اللزوم فى حماية البلد قسما باللة لو تعرفوا حب البنات اللى نادوا بالفكرة دى لبلدنا مصر قد اية وجدى جدا قد اية كل التخاريف اللى بتتريقوا عليها دى هتتغير دا كمان هزيد احترامكوا لينا يا ناس دا حب للبلد وعرفان بالجميل مش كلام ناس فاضية قولولى اشمعنا البلاد التانية طيب دا حتى الاسرائيلين الشب فيها كلة جيش يا ناس كفاية تريقة دا حب لبلدنا والشاهد علية ربنا ربنا يصلح احوالكوا
xeers
الاستاذ اللي بيقول رائد فلاح ولا متطوع ولا ظابط ما يشغلوش عنده مش عارف ايه

انت عاوز تدخل الجيش يعملو لك مساج ويدلعوك ويرضعوك ولا ايه

انت دخلت الجيش لازم تبقي راجل فاهم يعني ايه راجل حتي لو مهندس بترول ولا دكتور لازم تبقي راجل مش سيس
y_2288
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
%u0632%u0627%u0626%u0631
طبعا يا جماعة الهروب من الجيش مش حكاية شباب سيس ولا مش رجالة ولاحاجة الحكاية المتداولة بين الشباب هو ان الجيش صعب بيكفروا الواحد فية طبعا لو واحد سامع كدة مش هايكون حابب انه يخش او هيفضل انه يعيش حياته الطبيعية احسن لان ساعتها ما بيفكرش فى حرب ولا الكلام دة بس لو حصل حرب ساعتها هيكون فيه موقف تانى و بيتهيقلى ان اللى يدل على ذلك ان الشباب اللى كانت مقضياها هما اللى حموا بيوتهم بالجان الشعبية ساعت حوار البلطجة يعنى ما سمعناش عن بنات نزلت مثلا فى اللجان الشعبيةساعتها لكن ما انكرش برضوا ان كان ليهم دورمهم فى حجات تانية كتير ومنكرش برضو ان فية شباب سيس لكن بردو خلينا فاكرين ان ربنا قال ان الجنود المصريين خير جنود الارض ولو عايزيين تتأكدوا من الكلام دة خشوا على فديوهات الصاعقة المصرية على اليوتيوب وانتوا تتأكدوا يعنى مش سيس ولا حاجة.
وعلى رأى المثل ميغركش ان شبابنا بيلبسوا قوطونيل ده بيقلعوا ملط فى الخنقات يا معلم هههههههههههههه هههههههههه هههههههههه.
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا ياجماعة من رائيى ان الشباب بتكرة تخش الجيش بسبب الكلام اللى بيتقال بينهم ان الجيش عذاب والكلام دة مش عشان سيس ولا حاجة والدليل ان الشاب من دول بيبقى هيموووووووووووووت ويخش كلية عسكرية او كلية الشرطة
حد هيقولى ان بيحب يخش كلية عسكرية او كلية الشرطة عشان الهيبة و السلطة هقولو وهو بردوا بيكره يخش الجيش عشان الاهانة و الذل لان لو فية تقدير و معاملة محترمة ماكنوش كرهوا الجيش.
%u0632%u0627%u0626%u0631
يا جماعه لو البنات دخلت الجيش المصرى
تانى يوم هتلاقى 50 مليون شاب متطوع فى الجيش المصرى
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
متطوعة فى الجيش
الجيش مش عذاب دة بيعلم الجدعنة الى راحة من زمان وانا بنت في الجيش ومفيش سلأح مرسوم علية تويتى ولا هدوم ملزقة او برمودة
whefny
حلوة بارك الله فيك
الثلاثى المرح
الجيش مش عذاب ولا حاجه وصحيح البنات من حقها انها تدخل الجيش المصري زيها زى الشباب ولو البنات دخلوا الجيش 180درجه هتتغير بالنسبه للشباب وطبعا مش كل الشباب بيحبو البنات يعنى هيكون فى منافسه ونتغير لدرجه ايجابيه جدا من ناحيه كل حاجه وخصوصا الاكل ودى صحيح مش اكل شباب بيضحوا بحياتهم علشان بلدهم تكون بامان والتغير هيكون تغير لما البنات هتروح الجيش مع تحيات / الثلاثى المرح
الثلاثى المرح
تحيا مصر 01128926722 بنت



اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:


رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالصور : الجيش المصري يبدأ فى اغلاق الانفاق مع غزة
بالصور حملة على "الفيس بوك" تدعو إلى تجنيد البنات فى الجيش المصرى
نبذة صغيرة عن الجيش المصرى وصور لطائرات الجيش المصرى لحد 2007


Powered by vBulletin Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd
جميع الحقوق محفوظة © nmisr.com نجوم مصرية