نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام آخر الأخبار أخبار التعليم

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية 2011

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته يا جماعه لو سمحتم انا خريجه معهد فنى تجارى بشبرا دفعه السنه ديه وعايزة اعرف امتى التنسيق هيظهر فالى يعرف اى حاجه يا ريت يبلغنى

المقال "نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية 2011" نشر بواسطة: بتاريخ:
hostes
إعلان نتائج تنسيق الدبلومات الفنية أوائل الأسبوع المقبل
أزمة بسبب عدم تنفيذ قرار خفض الحد الأدني للمعاهد العليا

كتب ـ علاء ثابت‏:‏
تعلن الأسبوع المقبل نتائج تنسيق الدبلومات الفنية نظام ثلاث وخمس سنوات وحسب توقعات خبراء التنسيق فإن الحد الأدني للقبول لحملة الدبلومات الفنية سوف نخفض بنسبة‏1%‏ علي الأقل مقارنة بالعام الماضي‏.‏ ومن ناحية أخري صرح عبدالحميد سلامة رئيس قطاع التعليم بوزارة التعليم العالي بأن الطلاب الناجحين في الدور الثاني في الثانوية العامة يواصلون ادخال رغباتهم اليوم وتقرر ان يكون غدا آخر فرصة في هذه المرحلة ليبدأ كمبيوتر جامعة القاهرة توزيع طلاب المرحلة الأخيرة في تنسيق الثانوية العامة‏.‏ ومن المتوقع ان تعلن نتائج هذه المرحلة خلال‏48‏ ساعة عقب انتهاء اليوم الأخير‏,‏ وعلي جانب آخر تسبب تأخر وزارة التعليم العالي في تطبيق قرار المجلس الأعلي للمعاهد بخفض الحد الأدني لقبول حملة الدبلومات بالمعاهد الخاصة إلي‏55%‏ في تعطل تقديم الطلاب لأوراقهم وقاموا بالاحتجاج لدي مكتب التنسيق بعدما رفضت المعاهد قبولهم لعدم صدور الصيغة التنفيذية‏.
يعنى امتى اول الاسبوع ده انا طهقت
hostes
والموقع معدش بيفتح انا زهقت
maherworld
والموقع معدش بيفتح انا زهقت
انت طهقت ولا زهقت ارسى على بر
عشان احنى عايمين احنا كمان
كده هتغرقنا
Shaymaa Sayed
النتيجه غدا بأذن الله تعالى

أنتظرونا وسنكون بأذن الله أول من يعلنها لكم

وبالتوفيق للجميع
بيسو بيسو
متأكدة يا شيماء
Shaymaa Sayed
ان شاء الله تعالى
ده اللى متصرح بيه الى الأن
وأنا متابعه معاكم لحظه بالحظه
بيسو بيسو
انتي عرفتي منين انا لسة مكلم التنسيق قلي مفيش اي اخبار
بيسو بيسو
ممكن لو ظهرت تبعتيلي رسالة علي الميل دة

وممكن تقولي مصدر الاخبار منين علشان انتي قولتي قبل كدة هتظهر يوم 1/9
بيسو بيسو
وشكرا لتعبيك
medo_aboelgar
wallhy 7ram ya gd3an da kolo we nategt el tansee2 lesa mabntshy walhy 7rammm wa7d 2al hatzhr yom 1/9 we wa7d 2al hatzhr yom 5/9 we enhrda 11/9 we el natega lesa mazhrtshy walhy 7rammmmmmmm elwa7d zh2 we rbnaaaa
loveforeever
انتى متأكدة يا شيماء ولا لأ عشان انا اتصلت بيهم قلولى ان النتيجة هتظهر على الموقع ده بس لسه مفيش حاجة جتلهم لحد دلوقتى
http://www.tansik.egypt.gov.eg/resul....htm?ResType=4
وبعديييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييين هنفضل كدا لحد امتى
egy_love
شكراً على النتيجة
maherworld
شكرا على لا شىء
saharsasso
يا جماعه يا ريت حد يقولى نتيجه الدبلومات الخدمه الاجتماعيه انا مش عارفه اجيبها ممكن حد يقولى اجبها ازاى هو دبلوم الخدمه الاجتماعيه المتوسطه
masr 400
يااااااااااارب يا كريم اكرم كل المسلمين
كامل صبرى
متقلقوش ياشباب
والله انا اول واحد مستنى نتيجتى على نار
فكلها ساعات وتظهر
ادعو بالتساهيل

وانشاء الله يكون كلام الاخت شيماء مضبوط وتظهر النهاردة
hostes
يا جماعه ماتقلقوش كله ها يبقى تمام
maherworld
اهدوا انتوا بس يا جماعه و النتيجه هتيجى فى المش متوقع
بيسو بيسو
يارب تظهر نتيجة التنسيق علشان انا اتخنقت ولو النتيجة مظهرتش علي يوم 15/9 هروح علي مكتب وزير التعليم العالي
masr 400
وانا معاك يا صحبى
رضا البنهاوى
الســــلام عليــــــــكم ورحمـــة الله وبركـــــــاته

مفيش حد عارف اخبار اكيده عن نتيجة التنسيق

وهل نتيجة تنسيق دبلومات المعاهد

هاتظهر مع الدبلومات العاديه

ولا ايــــــه نظامهم

ربنا يهديهم
masr 400
اليوم نتيجة ثالثة تنسيق والشهادات المعادلة الأسبوع الحالي

مجدي طنطاوي

يعتمد اليوم دكتور هاني هلال وزير التعليم العالي والبحث العلمي نتيجة المرحلة الثالثة والأخيرة لتنسيق طلاب الثانوية العامة علي الكليات والمعاهد وفقاً للحد الأدني وحسب التوزيع الجغرافي.
صرح عبدالحميد سلامة وكيل أول وزارة التعليم العالي والمشرف العام علي مكتب التنسيق بأنه سوف تصل رسائل إلي جميع الطلاب بالأماكن التي يرشحون لها مشيراً إلي أنه ممكن للطالب التعرف علي الكلية أو المعهد التي قبلته عبر شبكة الإنترنت برقمه السري.
أضاف عبدالحميد سلامة انه اعتباراً من الثلاثاء القادم وحتي نهاية الأسبوع يسمح للطلاب بتسجيل رغباتهم عبر شبكة الإنترنت للتحويل بين الكليات المتناظرة وغير المتناظرة بهدف تقليل الاغتراب علي أن تعلن نتيجة التحويلات بداية الأسبوع القادم.
منتظر إعلان نتيجة طلاب الشهادات المعادلة من الدولة العربية والأجنبية والدبلومات الفنية خلال الأسبوع الجاري .......الكلام ده من جريدة الجمهورية بتاعت النهاردة يوم الاحد .. يا مسهل يا رب
بيسو بيسو
يا شباب الي عندو معلومات اكيدة يقوله معندهوش ويحب يتفلسف مش نقصة الوحد اتخنق علي الاخر
بيسو بيسو
مخنوق علي الاخر
masr 400
يا عمنا انا مش بتفلسف ده مكتوب فى جريدة الجمهورية النهاردة مش انا اللى بقولة
loveforeever
انتو هتسخنوا على بعض ليه كلو بتساهيل ربنا ومحدش بيجيب حاجة من عندو وان شاء الله النتيجة هتظهر بسرعة
masr 400
خير انشاء الله الموضوع هيعدى على خير والموضوع مش مستاهل اننا نسخن ولا حاجة بس انا بوضح للشب اللى زى الفل الدنيا فيها اية...
شيفو2010
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
صباح الفل علي اجدع شباب الدبلومات الفنيه
انشاء الله خير لينا كلنا والنتيجه تظهر زي الفل انشاء الله
هما قلوا في الجرايد اني هي الثلاثاء انا مش عارف مش مهتمين بينا ليه
بيسو بيسو
انا مش بسخن علي حد بس كل شوية حد يطلع يقولك معاد والنتيجة مش بتظهر

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية 2014/2013 - تنسيق الدبلومات الفنية 2013 برقم الجلوس
الان نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية 2011/2012
الان ظهرت نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية 2011
نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية 2011/2012
نتيجة واخبار تنسيق الدبلومات الفنية 2011