نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية قلوب حائرة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

حد يفهمنى

بجد فى فى قمه حيرتى ومش عارفه اى حاجه خالص ومش فاهمه اى حاجه برده انى هبله او غبيه معرفش ليه مش عايزه اطول فى مقدمات بس عايزه افهم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

انا بحب واحد بقالى 8 سنين واحنا بنحب بعض يعنى حب كبرت عليه كنا زى اى اتين بيحبو بعض لا وكنا احسن كمان يمكن ناس كتير اوى كانت بتحسدنا على حبنا لحد ما دخل الكليه لالا من قبلها بدائت المشاكل وكنت بعدى وابين مفيش اى حاجه عشان مبقاش نكديه وبتلكك على كل حاجه لبمهم سافر والدراسه بدات وقعد شهرين بعيد عنى كانت كتير اوى عمرى مااتعودت على بعده ديما بشوفه وجمبى وقت مااحتاجه ومن قبل مايجى عرفت بالصدفه انو يعرف واحده وبيتكلم معاها وفى حوارات وواجهته وانكر وكان مفيش حاجه
وجه وشفته واتكلمت معاه برده فى الوار ماانكرش وقالى ببساطه وقال ايه كان بيعمل حوار عليها وبينتقم لصاحبه وكلام فارغ ملوش لزمه معرفش ازاى اقتنعت بس رد فعلى كان كبير اوى على الكلام ده لانى بعدها سبته ورحت قعدت على البحر اتكلم معاه ومخنوقه وبعدها انا اللى سافرت وبعدت 3 شهور مثلا وهو ولا هان عليه يسال عنى وبعدين رجعت تانى وهو طبعا مش موجود فى كليته وجه واتقابلنا صدفه وكل واحد فينا كانه ماشفش التانى وجه وكلمنى وهو كان واحشنى اوى لان رغم كل ده فاانا بموووت فيهوبقى يكلمنى واكلمه كل لحظه كان عامل زى الطفل لما بيغلط بس لحد ماجه وقعت وكنت تعبت من كل حاجه واللى بسمعه وانكاره لكل حاجه والتبرير الكتير وعرفت انو خطب بنت خالو من واحد صاحبه وتصل عليه ترد عليا وابارك واقفل لا وكمان يتصل عليا وينكر وان دى مرات اخوه وبتهزر معايا ياسلام طبعا زى الهبله صدقت لكن قله اتصاله وقفله تليفونه والخطوط الكتير اللى معاه خلانى اتاكد وكلمته وقلتله خلاص اللى بينا انتهى وانا هتخطب وبمنتهى البساطه وافق ومتكلمش ولا قال اى كلام الكلام ده من 3 سنين وكل ده كان حوار وكانه مصدق وقال كويس انها جت منى بعدها بكام شهر رجعنا نتكلم على النت بالصدفه بس مش حب قال ايه صحاب ونتكلم ويقولى على مشاكله واحلها وحاله كان غريب خاطب وبيحب واحده وهو عارفه خطيبته وهما صحاب غريب اوى اتعرفت على دى ودى وساب خطيبته وفضل مع حبيبته وفى مره كنا بنتكلم اتكلمنا عننا احنا واللى بينا وبصراحه انا عمرى ماحبيت غيره ومفيش فى قلبى الا هو وهو عارف انى بحبه وانا متاكده انو بيحبنى برده بس كنا بنسكت وحبيبته بقت صحبتى واى مشكله تقولى وكان بيقدر كلامى ويحل المشكله لانى عنده غير اى حد فابيقبل منى اى كلام وفى يوم انا قلتله انى بحبه ومش مستنيه منه حاجه وعمرى ماهتكلم ىنى مش عايزه علاقتك تتلخبط بسبى وهو كانه كان مستنى وقالى انو عمره ماحب غيره رغم كل السنين دى وحصلت مشاكل بينه وبين حبيبته وهو كانو كان بيتلكك لها عشان يسيبها وانا طبعا كنت جمبه فى كل ده بس انا تعبت من كده ولما طلبت منه انو يبقى ليا لوحدى قالى ياريت وكانه مش بايده ولا هو مبسوط كده والكل اللى حواليه دول مش عارفه دى انانيه ولا ايه واللى واجعنى بيبا فيا ايه ومستحمله ومقولوش واعرف حاجات كتير ومتكلمش عشان مزعلوش ولا اشيله هم ولو قلتله حاجه حتى مش بيرد عليا لا بيقولى انسى واقوله حاضر كانى مقلتش حاجه بس انا حسيت انو رجع للبنت اللى كان بيكلمها دى فى حاجات كتير مخلايانى اشك فيه وبعدين هو عايزنى مكلمهاش خالص واحساسى طبعا ولما سالته قالى انا مستحيل اتكلم معاها اصلا انا عارفه انو مبيكلمهاش قدام الناس طب على الموبايل والنت بيكلمها من غير مااشوف انا حاسه ده انا تعبت والله مش قادره استحمل اى حاجه تانيه ده كتير عليا اوى
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

حد يفهمنى حاجه لانى من الظاهر انى اغبى انسانه فى الكون

المقال "حد يفهمنى" نشر بواسطة: بتاريخ:
موعدنا الجنه
انتى مش غبيه ولا حاجه
انتى اتخدعتى فى انسان كان مبينلك انه ملاك وطلع شيطان
الانسان ده ميستهلش انك تحبيه
ولازم تنسيه لانه ببساطه بيلعب بيكى
ومتصدقيهوش فى اى حاجه لانه مخادع
وانا بصراحه مش عارفه انتى ازاى بتحبيه بعد ده كله
ده حب غيرك وخطب لازم تنسيه وشوفى حياتك
مع انسان يحافظ عليكى ويقدر حبك
كلامى ممكن يضايقك بس انتى لازم تعملى كده
هتفضلى مخدوعه فيه وتحبيه لحد امتى بس
7oby leek
انا نفسى والله معرفش انا بحبه ازاى ومش عارفه بحبه ليه بعد كل ده المشكله والله انى مش عارفه احب حد غيره او حتى افكر فى غيره
موعدنا الجنه
يا حبيبتى فكرى انه خدعك وحب غير ونسيكى دى لوحدى هتخليكى متفكريش فيه ولا تطيقى تبصى فى وشه
انتى هتتعبى فى الاول وبعد كده هتنسى لما تلاقى شخص يحبك بجد ويقدرك
انتى لو فضلتى مع الانسان ده مسالتيش نفسك ازاى هتثقى فيه بعد كده
اكيد مش هيبقى فى ثقه من نحيتك لانك ادتيله الثقه وبصى هو عمل ايه
وكان بيقنعك انه معملش كده وكنتى بتصدقيه ازاى وانتى كنتى بتبقى واثقه انه كلم غيرك وحب غيرك
والمشكله انك هكنتى بتحليله مشاكله مع حبيبته لازم يفضل يضحك عليكى
عشان شايفك بتحبيه ومش قادره تبعدى عنه رغم انك عارفه انه مش ليكى
7oby leek
والله انا تعبت اوى نفسى مبقاش عايشه ولا اشوف اى حاجه
موعدنا الجنه
يا حبيبتى متقوليش كده
عيشى لنفسك لحد ما يجى الى يقدرك
ويفهمك
7oby leek
ياااااااااااارب انا خلاص حتى لو بعدت عنو مش هعرف احب
موعدنا الجنه
الحياه مبتقفش على شخص معين
اكيد هتحبى تانى وهتلاقى الشخص الى يقدرك
انتى ركزى فى مستقبلك وسبى الشخص ده عشان ميستهلش حبك
وهو تلقيه بيتلذذ لما بيشوفك مجروحه ومش قادره تبعددى عنه
العبره بالخواتيم
على فكره يا جماعه
ممكن يكوت بيبحك بس الولاد غير البنات
ممكن يحب وحده ويمشى مع 15 بس ف الاصل بيحب وحده
تمام
ومافيش شاب مش كده عشان محدش يضحك عليكى
يامه مش لاقى

لكن لو لقى هيخون
انتى حبيبته
والتانيه مصلح لحد ما يخلص بس
موعدنا الجنه
كلامك صح يا مودى
بس هو خطب وضحك عليها وقالها دى مرات اخوه
وبعد كده حب واحده تانى وخلاها تكلمها على اساس انهم اصحاب
وبقت تحللهم مشاكلهم مع بعض
وبعد كده يعرف واحده واتنين وتلاته وهى بقى فى كل مراه تسامحه يعنى
وتقول لنفسها لا هو بيحبنى انا وبس
وهو دلوقتى بيتسلى معاهم
تيجى ازاى يعنى
العبره بالخواتيم
امممممممممممممممممممم
بصى يا ستى
هو لحبك ولا بتاع
ولاحب وحده تانيه
بمعنى انتى وحده مشى معاها
فى واحد يتجوز وحده مشى معاها
طب ازاي ام عياله تكون كده ؟؟
هو كبيره معاكى بيستريح ليك
والاحسن
تقوليله منك لله
وتسبيه
دا ميتزعلش عليه
mido0one
بصى انا كنت كاتب مشكلتى و اسبرينج ومودى سعدونى فى حلها الحمد الله وعلى فكره انا اصغر منكم بس انا ولد وعارف الامور دى كويس فحولى تفكرى فى اللى هقولو ليكى ده بصى يا ستى ده ولا هو بيحبك ولا حاجه سورى هو بس عندو حتة حب الامتلاك يعنى يكون انتى بتحبيه وليه وهى بتحبو وليه ودى لو مش بتحبو يبقى لازم تحبو وتكون ليه كدا يعنى وكمان انتى اللى ادتيلو الفرصه لانك بعد كل ده وبعد قصة الحب اللى كانت ما بنكو وهو ولا فرقه معاه وراح خطب وحب وعاش مع غيرك وفى الاخر يعملك صحبه ليه ويشتكيلك من دى ودى وانتى يا عينى بتحبيه فمفيش عندك اى مشكله انك تكونى جمبو او معاه حتى ولو تكونى صحبتو على فكره ده غلط انتى من اول ما هو سابك وراح لغيرك كنتى لازم متفتكريش ليه الا اوحش لانو انسان غدار وعلى فكره انا كنت شبيه ليه بس كان غصب عنى انا بقولك كدا عشان اعرفك ان مفيش حد مبيغلطش بس ده غلطاتو كتير يبقى انتى لازم تنسيه وصدقينى هتلاقى بجد انسان يستهلك وتنسى الانسان الاولانى ده خالص لانو حتى لو رجعلك الله اعلم لو اتجوزتو هيفضل انتى الانسانه الوحيده بالنسبه ليه ولا هيبص برضو لبره يبقى يبنت الحلال الباب اللى يجيلك من الريح تسديه وتستريحى يريت متزعليش من كلامى على فكره انا حاسس بى موقفك ده يارب تلاقى حل يرضيكى او تنسى الانسان ده خالص وتلاقى انسان بجد يستهلك.
العبره بالخواتيم
ياريت يا جماعه اكتبو سطر وسطر

كده عشان بس نعرف نركز عشان غينى وجعتنى

مش عارف اقرأ الكلام كله
7oby leek
ممكن يامودى كلامك صح بس انا قلبى وجعنى منه ومع ذالك بحبه انا فاهمه كل كلامك ياسبرنج والله ويمكن اكون عارفاه

بس اعمل ايه بس وممكن تكون صح ياميدو بس اللى بيحب مبيقدرش يفتكر اسيه او حزن او حتى يكره ممكن اكون بحبه اكتر من اللازم
العبره بالخواتيم
ممكن يامودى كلامك صح بس انا قلبى وجعنى منه ومع ذالك بحبه انا فاهمه كل كلامك ياسبرنج والله ويمكن اكون عارفاه

بس اعمل ايه بس وممكن تكون صح ياميدو بس اللى بيحب مبيقدرش يفتكر اسيه او حزن او حتى يكره ممكن اكون بحبه اكتر من اللازم

اعتبرينى اخوك ،، وخد نصيحتى انطري الهم ده محدش بيموت م الحب

كل الخكايه يومين زعل حزن خنقه

وكله هيبقى تمام

لكن المود ده انتى اللى دخلتى نفسك فيه

لكن انتى مش محتاجه ولا هو محتاجله

شغلى عقالك وارفعى قلبك

وكمان انت مش هتكريه

انت هتسيبيه و مش هتفكري فيه

اي حاجه تسليكى هتخرج من المود او اقرب من اللى عندك ف البيت ومتحدش عزل بينكم

عشان ما تحسيش بالوحده وشوفى اصحابى اخرجى معاهم كده يعنى

يوم ف التانى هتنسى نفسك مش هتسنيه بس
7oby leek
ياريت سهل الكلام سهل اوى التنفيذ صعب انت مش متخيل انا بحبه قد ايه انا بحبه لدرجه انى بمجرد لما بكلمه مببقاش فاكره اى حاجه خالص
موعدنا الجنه
اول مره تقول كلام صح يا مودى d:

هيبقى صعب فى الاول انك تبعدى عنه بس مع مرور الوقت هتنسى

وزى ما مودى قالك اتسلى بأى حاجه هتنسى على طول

فكرى فى مستقبلك وحياتك

اخرجى مع اصحابك

ادخلى ارغى معانا هنا احنا فى الخدمه

واحنا نوعدك اننا نخليكى تنسيه فى خلال يوم ونص
العبره بالخواتيم
لالالالالالا
دا استسلام
طب عشان اقدر اتكلم انتى كم سنه ؟؟
7oby leek
عندى 20 سنه
7oby leek
والله انتى زى العسل ياسبرنج وبجد شكلك بنت عسوله وماشاء الله دمك خفيف انا بالفعل شاغله نفسى بدراستى بس برده بفكر فيه
موعدنا الجنه
انتى الى سكره يا قمر

ربنا يبعد عنك كل شر
العبره بالخواتيم
20 سنه

يعنى مش صغيره ولا سن مراهقه

على فكره مش عندك حجج

وكمان الدراسه سغاله يعنى بتروحى الكليه كل يوم

مش قعده ف البيت

يا ساره طول عمري بقول كلام صح

بس انت مش بتحبى تسمعى الكلام ازي تسمع كلام اخوها الصغير
موعدنا الجنه
هههههههههههه

اه عندك حق

اصلك ساعات بتقول كلام مش بيعجبنى

وكمان انت لازم تسمع كلامى واى كلمه اقولها تقول عليها صح من غير مناقشه
7oby leek
انتو الاتنين كلامكم على عينى وراسى ومقدره بجد الوقت والكلام ده اوى انا مشكلتى بالتحديد انى مهما بكون مشغوله برده بفكر فيه حتى حاولت ان اقرب من حد غيره مقدرتش خاااااااااالص
العبره بالخواتيم
مش هو خانك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عندي حل

.
.
.
.
.
.
.

خونيه معايا :d

لو ضحكتى فيه امل ان الفرح مابظش
7oby leek
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههه والله انت عسل يامودى
موعدنا الجنه
ههههههههههههههههههههههههههههه

ده عسل اسود هههههههههههههههههههههههههههههه
العبره بالخواتيم
هههههههههههه

اه عندك حق

اصلك ساعات بتقول كلام مش بيعجبنى

وكمان انت لازم تسمع كلامى واى كلمه اقولها تقول عليها صح من غير مناقشه

حاضر يا كبيره هههههههههههههه صح
7oby leek
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه والله انتو الاتنين بجد دمو خفيف
موعدنا الجنه
أنزل معي لن تندم ,,,
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
ردد معي :

سُبحّآن آللّہ و بحّمدِه ، عدّد خّلقہ و رضّآ نفّسہ ، و زِنـہ عّرشِہ ، و مِدّآدَ گلِمآتَ

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
انا حمارى غلب - ممكن حد يفهمنى