نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام منتدى الحوار العام منتدى الأسئلة والأجوبة العامة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ايه افضل شبكة محمول في مصر؟ اتصالات، فودافون، موبينيل

انا بحب فودافوووووووون

المقال "ايه افضل شبكة محمول في مصر؟ اتصالات، فودافون، موبينيل" نشر بواسطة: بتاريخ:
اريج احمد
هو موبينيل فيها مزايا حلوه قليله وعيوب وحشه برده وكمان زيها فودافون اما بقه اتصالات فالشبكه بتاعتها وحشه ولكن مزاياها نار وبعدين ياجماعه هاتوا 3 خطوط وكل ما تنزل مزايا لكل خط شغل الخط اللي يناسب احتياجاتكم
etch evil
...... موبينيل مظبته الشعب بصراحه ..... ودقائق ورسايل ويقولك نص الليل وربع الليل ... وبصراحه انا كان عندي اخين ثانوي عام اخدت الخطوط بتاعتهم لانها كانت فيها 100 رساله شهريا هههههههههه

استغلالي انا هههههههههههههههه

وحشتوني "اخواتي " فتحي واحمد منونه وتوتاا

وعملت تقويه للشبكه يعني بقت بيس

انا معايا خط فودافون وواحد اتصالات وكتير موبينيل بصراحه هههههههههههه

اصل من عشاق موبينيل ..... لان اول خط جيبه كان اسمه هالووو تبع موبينيل...
DIAA 99
اتصالات طبعا
ماهيتاب
اكيد فودافون هى احسن شبكة
بيبى
انا بحب فودافووووووووووون واتصالات
mado91
بصراحة افضل شبكة هي شبكة فودافون

لكن افضل شبكة من حيث العروض هي شبكة موبينيل
ZABADOLOVEU
انا جربت التلاتة هى احسن كعروض موبنيل اما شبكة فودافون شبكة لكن اتصالات عادية جدا
حماده الشهير بالبنوبى
موبينيل ايه ياعم مشيفين سويرس عمال يشتم دين الاسلام علشان مش دينه والله انتم اغبيه يعنى لخص الكلام موبينيل اوسخ شبكه
زائرنور الدين
انا بحب فوادفون لان شبكه جامده وكويسه وبحب اتصالات فى فلاشة النت عشان الشبكه جامده وعرضه كويسه
احمد سعيد الطيب
السلام عليكم بصراحة انا مجربتش موبينيل لكن جربت فودافون واتصالات لكن فودافون عورضها شينة وفى النت بتاخد فلوس كتيرة احداقاربى كان مشترك خط وليس كارت دخل على النت خصموا 99جنية (ولكن اتصالات فيهاعروض جميلة النت جمعة وسبت ببلاش وبرنامج للتصفح مجانا وعروضهاجميلة @اتصالات@ مفيش زيها دائما نختار الافضل لكى نكون متميزون اختار #اتصالات#وشكرا*
احمد رمضان فتحي محمد
بصراحه هي موبينيل الاحلي

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
طريقة ألغاء كول تون موبينيل و فودافون و اتصالات
اعرف رصيدك ببلاش فى موبينيل, اتصالات و فودافون
كول تون اغنية اصلها بتفرق (موبينيل-فودافون-اتصالات)