نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اسأل أى سؤال عن الفيس بوك وانا تحت أمرك ( الحمد لله هجاوبك من واقع خبرتى المتواضعة 8سنين)

اذا كانت عندك صفحة بها اكثر من منشىء للمحتوى - كيف تعرف المحتوى هذا لاى ادمن منهم؟

المقال "اسأل أى سؤال عن الفيس بوك وانا تحت أمرك ( الحمد لله هجاوبك من واقع خبرتى المتواضعة 8سنين)" نشر بواسطة: بتاريخ:
رد زائر
انا عايزه اعمل فيس بوك وعملت الياهو اعملايه بعد كده
رد زائر
انا الفيس بوك بتاعي نسيت الباسورد بتاعه لسه عماله السورد جديد ونسيته والايميل اللي عامله عليه برضه ناسيه الباسورد بس مش عارفه ارجع الايميل ازاي بس انا معايا الايميل اللي اتعمل عليه الميل
رد زائري يوسيف
عايز اعرف معلومات عن الفيس نوك وازاى اعمل صداقات
رد زائر يو سف
عايز اعرف ازاى اعمل صداقة عل الفيس وازاى اعمل تعليق وازاى اضف صديق
رد زائر
انا رقم موبايلي كان علي حساب فيس بس نسيت الميل والباسورد بتوعه عايز ادخل الرقم ده لحسابي الجديد مش عارف
رد زائر
كيف اخلي ا الرسائل التجيني فقط بقائمة الدردشه الكبيره
رد زائراحمد
انا عملت اثنين اميل علي الفيسبوك بنفس رقم الهاتف واريد حذف واحد منهم
رد زائر
انا عندى صديق على الفيس ولما باجى اخش على الاكونت بتاعة بيقلى هذة الصفحة غير متوفرة وقد يكون الرابط الذي تبعته معطّلاً أو تمت إزالة الصفحة انا اعمل اية ياريت الرد درورى
دنيا الامل
اماذا عندما يرسل اصدقائي رساله الي بالفيس بوك تظهر في اشعار الرسائل ولاتضهر في المحادثه علما اني استخدم الحاسوب المحمول واشارة شبكه الواي فاي ممتازه
لطفى البط
انا عملت جروب جديد وضفت 2 ادمن معايه انا عاوز انا اللى اكون متحكم فيهم بحيث انهم مش يقدرو يمسحونى من الادمن انا اللى اكون متحكم ف كل حاجه ؟
رد زائر
انا عامله جروب ليا على الفيس ومش عارفه اعمل لينك ليه ومش عارفه اخلى حد ادمن معايا ممكن تقولى اعمل ايه
رد زائر
كيف بقدر اغير اسم الصفحه بعد تجوزها العدد القصى
Modawin
ممكن طريقة اضافة موقع نجوم مصرية لحسابي ادسنس كي اشارك الارباح في الشكل الجديد للموقع
عمار طارق السعيد
الاميل يراه الناس فى اضافه صداقه و المتابعه ولا يوجد ارسال رساله لى اريد حل هى المشكله
رد زائر
ممكن اعرف كيف الغي استقبال الرسائل وطلبات اضافة صديق من اشخاص العامة الي ما اعرفهم وبدي ابقي زر المتابعة شغال عندي بالبيج فقط
رد زائر
عايز اصور صفحتي
رد زائر
عايز اعرف امتا فتح اكونت فرند منذ كام ساعه فتح
رد زائر
انا عملت صفحه فيس وعيزه اعمل وحده تانى بس مش عرفه الطريقه الى اعمل بيها الصفحه التانيه
رد زائر
هل لما انشر صور على الفيس بوك واحذفها فى وقت نشرها هل يراها الاصدقاء ام لا
رد زائر
هل من الممكن معرفة من زار بروفايلك على الفيس بوك ؟
رد زائر
انا محظور من الدردشه والاعجاب واللايكات
اعمل ايه
رد زائر
كل ما بكتب تعليق على صورة يكتبلي تعزر عن النشر
رد زائر
ازاي بجيب رقم البوست اللي انا منزلة ؟
كيف ارجع ايميلى من ىغير رقم تيلفونى
حكيم الحكيم
لا استطيع الحصول علي رمز الامان من الفيس بوك ولم يرسال الفيس الرمز ابدا الرجاء الجواب وشكرا
رد زائر
الصفحه الرئيسيه عندي لما عليها ما بتفتح وما بشوف اي منشور للاصدقاء
SMSMSMSM
لو سمحت انا كل لما اعمل لايك لصفحة عالفيس يظهرلى انه انا عندى صفحات كتير و لازم امسح منهم حاجة بس انا موجود عندى اللايكات كتير اوووى 6000 و زيادة و مش بتظهر كلها
اعمل ايه عشان تظهرلى ؟؟
refaatmostafa
ما هو معنى كلمة لايك وما هو معنى كلمة شير التى نراها على جميع صفحات الفيس
رد زائر
انا جهازى نوت 2 لما بستخدم برنامج uc بعلق بوضع صور عادى لكن فيس الفون نفسه وضع صور في شات بس او بوستات لكن
مش اقدر اعلق في اى مكان عن طريق وضع صورة ياريت تفيدنى

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
اسأل أى سؤال عن الفيس بوك وانا تحت أمرك
أحب اسأل سؤال وياريت الرد
اسأل أى سؤال عن ادسنس وانا تحت أمرك// خبرتى المتواضعة//