نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اسأل أى سؤال عن الفيس بوك وانا تحت أمرك ( الحمد لله هجاوبك من واقع خبرتى المتواضعة 8سنين)

كيفية انشاء تطبيق في الفيس بوك مثل المزرعة السعيدة

المقال "اسأل أى سؤال عن الفيس بوك وانا تحت أمرك ( الحمد لله هجاوبك من واقع خبرتى المتواضعة 8سنين)" نشر بواسطة: بتاريخ:
ريجينا
انا بدي اعرف كيف اسوي لعبه على الفيس بوك
أثار
كيف ارجع اصحابى المجظورين من على الفيس الى انا قمت مسبقا بحظرهم
Elcapo
السلام عليكم
عملولي بان لمدة شهر كامل !! لا استطيع نشر المواضيع والكومنت او حتى اللايك !!!!
هل هناك حل غير الإنتضار لمدة شهر ؟؟؟
%u0632%u0627%u0626%u0631
لو سمحت انا عندى 5.221 مشترك فى حسابى على الفيس منهم 120 صديق 4.000 من العامه و 1.101 مش عارفه ايه نظامهم يا ترى دا رقم لاشخاص حقيقين يشوفو تحديثاتى ولا رقم انا مفروض مهمتمش بيه وكل اللى يهمنى باقى المشتركين
محمود مجدى2010
اان أسف جدا يا جماعة اان كنت متغيب عن المنتدى خالص ولاحظت ان التوبيك فيه نسبة مشاركات كتيرة اوى

ياريت بقى كل واحد يحدد سؤاله من الاول خالص عشان ابتدى اجاوب على كل واحد ا نشاء الله
كبرياء انثى
انا عندى مشكله ان البيج بتاعتى لما بروح الهوم مش بيظهر لى خلاص new feed وبيظهر لى الكلام ده There are no more posts to show right now. جربت ا عمل ساين اوت وادخل
من جديد برضوا نفس المشكله غيرت الباروسر خالص نفس المشكله وعندى بيدج تانيه مفهاش المشكله دى فكده المشكله من البيج مش من الفيس ومش عارفه احلها لو حد عارف حل ياريت يقولى
مسير الحى يتسفلت
هو انا ممكن اضيف اصدقائى من خلال ارقام الموبايل
el brns
السلام عليكوم انا عايز اخلي الصفحة بتعتي علي الفيس بوك يكون فيها اكتر من لايك وكمنت رجاء الرد بسرعة ممكن شكرا https://www.facebook.com/pages/%D8%B...619050601214hl
شوشو العسولة
انا عاوزة اعرف ازاى اعمل صفحة وأنزل بوستات
حلاوكلي غلا
لماأفتح الفيس بكتبلي تم أيقاف صفحتك موقتا ,كيف أفتحها الحين
sameh elmasry
السلام عليكم

انا عندى مشكلة ف الفيس بوك ومش عارف افتح اى اكونت للفيس من جهازى
والمشكلة غالبا ف الاى بى والرسالة بتقول ان قدامى 24 ساعة ودلوقتى بقالى يومين ف نفس المشكلة
والرسالة الى بتجيلى
تم تعلبق حسابك مؤقتاً

‎We have detected some suspicious activity coming from this IP. As a security precaution, your account has been temporarily suspended.‎

عايزة اعرف ليه لما ببعت اضافات لحد بيظهر عندى اصدقائو واللى كان بعتلهم اضافات قديمة ولما بحاول ابعتله طلب علشان اعرف هل ضاف حد ولا لا بيظهرلى الناس هما هما ليه مش بيظهرلى انه ضاف حد جديد اشمعنى الاضافات القديمة وبس لو حد عارف يقولى والنبى
كبرياء انثى
ممكن اسالك كيف اسجل في الفيس بوك وانا كل ماسجلت يقول لي عذرا يتعذر سنقوم بمعالجه الامر
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا عندى بيدج وعاوزة ائفلها ممكن تقولولى ازاى ؟
yasser elboy
انا لا ارى اى صور على الفيس بوك وعايز اعرف البرنامج الناقص
كتكوتهه بسبوسسسه
الفيس عندي مبقاش حد ينفع يكتبلي علي الصفحه بتاعتي ولا يعملي كومنتات عل اي بوست ارجعه تاني ازاي؟
ahmedmabrook
جزاكم الله خيرا
انا لسه عاملة صفحة عالفيس ومش عارفة اعمل فيها اي حاجة
aya da
ازاى اعمل follow للبروفايل بتاعى
وشكرا
%u0632%u0627%u0626%u0631
بدي اضيف حالي على جروب و هاد الجروب مسكر يعني عليه قفل كيف اكون من الجروب
دودوووووووو
عاوز ادخل على الفيس بس مش عاوز اكون ظاهر يعنى مخفى زى الياهو والسكايب ياريت لو فيه طريقة لانى ساعات ببقى عاوز اعمل حاجات واصدقائى اول ما يشفونى اون لاين علطول يزنوا وانا مش فاضى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
alkwnda
انا عاوز مساعدة ازاي اجيب رقم واحد علي الفيسبوك هو اكيد عامل الاميل بتاعوو من رقم موبيل ازاي بقي اعرف رقمو عشان اتصل بية ؟ اعمل ايه؟
سمر سمير محمود حنفى
لو سمحت انا مش عارفة ادخل على الفيس وكل اما ادخل يقولى شهاده امان الخادم لا تزال غير صالحة وبرضو فى مواقع تانية بيعمل كده وفوق عند اللينك معمول قفل ومعمول غلط على كلمه https ارجوكم محتاجة مساعده ضرورى ارجوكم الرد سريعا
Razan Mohammed
ازاي اعمل اخفاء اصدقاء علي الفيس بوك
ازاى اجيب الحاجات الى عملتلها لايك و كومنت ؟
ana fofa
انا عايزه الغى كل حاجه على الفيس الصور والمنشورات وكل حاجه عايزه صفحتى تكون فاضيه خالص اعمل ايه؟
نبلتينمبات
انا عندي في الفيس فوق حتة صفرة فيها كلمة اعادة الارسال و ادخل الرمز وتغير البريد الالكتروني اعمل اية علشان اوديها
love rain
صفحتي على الفيس ما بقدراعمل لايك ولا كومنت ولا طالب صداقه ايش الحال
شيماء انور
جالى رساله ازى اعرف مين زار بروفيلى ففتحتها واقعدت احاول ومقالى انسخ الرابط وبعدين قالى تم الاكيد من حسابك
وبس بعد كده كل لما اجى اعلق على اى صفحه انا معجبه بيها يقول تعذر الارسال وتيجى رساله انجلش
لكن انا نشر عادى وبعلق على اصدقائى عادى ....رجاااااااااااااء الد

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
اسأل أى سؤال عن الفيس بوك وانا تحت أمرك
أحب اسأل سؤال وياريت الرد
اسأل أى سؤال عن ادسنس وانا تحت أمرك// خبرتى المتواضعة//