نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مليونية الزحف الى شرم الشيخ 15 ابريل

قرر شباب ثورة 25 يناير الشرفاء التوجه الى مدينة شرم الشيخ المصرية التى يقيم فيها الرئيس السابق حسنى مبارك وافراد عائلته , يوم الجمعة 15 ابريل الحالى , وذلك لمحاصرة الرئيس السابق وعائلته فى قصرهم اذا لم يتم محاكمتهم الاسبوع الحالى .
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

وقد صرح د \ طارق زيدان أحد أعضاء اللجنة التأسيسية لشباب الثورة , ان تلك المليونية ستنطلق من محافظة السويس .
وقد اعدت اللجنة قوائم سوداء لبعض ضباط امن الدولة المتهمين لكى يتم محاكمتهم .

المقال "مليونية الزحف الى شرم الشيخ 15 ابريل" نشر بواسطة: بتاريخ:
عبد الرحمن 2011
حلوه مليونية الزحف ذكرتني بمقولة القذافي الزحف المقدس ههههههههههههههههههه
تمام باذن الله زاحفين ولن نتراجع عن محاصرت مبارك والقبض عليه لكن انا شايف الموضوع يحتاج بعض الترتيب بمعنى اننا سنزحف في مظاهره سلميه فماذا ان تعرض لنا بلطجية مبارك بالنيران الحيه والامر ليس بجديد عليهم . مصر تستحق ان يقع في سبيلها الالافات انما مبارك لا يستحق ان يجرح مصري بسببه فلا بد ان نحسب الامور جيدا
بنت المنوفية
ربنا يبارك فى شباب الثورة

انا مش عارفه الرئيس السابق مبارك مقره فين بالضبط قريب من الاماكن السياحية بشرم ولا بعيد

و انا مقلقه من حاجه السياح الموجودين فى شرم الشيخ انا قلقانه ليهربوا واحنا محتاجين كل سائح بيدخل دخل للدولة عشان الناس اللى بتشتغل فى السياحه ودخل الدولة نفسها

وخايفه لاى حد يندس وسطكم ويعمل حاجه فى السياح

واتمنى انها تكون سلمية وتعدى على خير

لازم تبلغوا القوات المسلحة بميعاد 15 ابريل وبكده تبقى واقفه معاكم وانتوا عارفين ان الجيش والشعب واحد وعشان لو حصل اى بلطجة يبقى فيه اللى يقف معاكم وبتمنى تعدى على خير لا ضرب نار ولا بلطجة والله الواحد بيحط ايده على قلبه خايفين على الشباب ربنا يحميكم

شكرا على الخبر
شمس الاسكندرية
ربنا يستر
حاسه انه هيبقي يوم صعب
شمس الاسكندرية
ربنا يبارك فى شباب الثورة

انا مش عارفه الرئيس السابق مبارك مقره فين بالضبط قريب من الاماكن السياحية بشرم ولا بعيد

و انا مقلقه من حاجه السياح الموجودين فى شرم الشيخ انا قلقانه ليهربوا واحنا محتاجين كل سائح بيدخل دخل للدولة عشان الناس اللى بتشتغل فى السياحه ودخل الدولة نفسها

وخايفه لاى حد يندس وسطكم ويعمل حاجه فى السياح

واتمنى انها تكون سلمية وتعدى على خير

لازم تبلغوا القوات المسلحة بميعاد 15 ابريل وبكده تبقى واقفه معاكم وانتوا عارفين ان الجيش والشعب واحد وعشان لو حصل اى بلطجة يبقى فيه اللى يقف معاكم وبتمنى تعدى على خير لا ضرب نار ولا بلطجة والله الواحد بيحط ايده على قلبه خايفين على الشباب ربنا يحميكم

شكرا على الخبر
و الله يا بنتى معاكى حق ربنا يستر
Mohamed Zalata
يلا خلى البلد تنضف من كل حاجة .. انا مش بقول انه مبارك اللى سرق البلد مثلا
فين جمال مبارك .. متحاكمش ليه ؟؟؟
فين حسين سالم؟؟؟؟
فين بطرس غالى ؟؟؟
فين اموال الشعب المنهوبة ؟؟؟
شهاب الدين 1
اظن يا جماعه نترك القانون ياخذ مجراه افضل من موضوع المليونات وخاصة عشان البلطجيه اللى بتدخل وبتعمل بلاوى >><< ومش عاوزين الأنتقام يتملك نفوسنا ولا تنسو قصة الرسول صلى الله عليه وسلم عندما دخل مكه فاتحا وقلوا له ما أنت فا عل بنا رد عليه الصلاه والسلام وقال : اذهبوا فأنتم الطلقاء. قالوا اخ كريم وابن أخ كريم
1asd
يارب يوفقكم
وتحققوا كل ماتريدونة
Mohamed Zalata
ربنا يقدم اللى فيه الخير ..
كل يوم بنكسب حاجة جديدة ... بس امته الاموال المنهوبة هترجع .. شوية منها حتة

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
مليونية جمعة الزحف الي وزارة الدفاع....متابعة شاملة