نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

حملة كلنا هننزل وهنرجع الريس 25 إبريل وهيبقى وسطنا يوم عيد ميلاده 4 مايو

ظهرت بقوة هذه الأيام صفحات على الفيس بوك تطالب بمليونية تؤييد للرئيس السابق حسنى مبارك والمطالبه بعودته لحكم مصر مرة أخرى ودعو الى مليونية يوم 25 إبريل بميدان التحرير للمطالبه بعوده للحكم مرة أخرى

وطالبوا ايضآ بالأحتفال
بعيد ميلاد الرئيس السابق محمد حسنى مبارك فى الرابع من شهر مايو المقبل

وشعار الحملة

كلنا هننزل وهنرجع الريس 25 إبريل وهيبقى وسطنا يوم عيد ميلاده 4 مايو

ونص بيان للحمله على الفيس بوك على الأتى :-

أوضحوا أنهم سوف ينزلون للتحرير من أجل عودة الرئيس السابق، ولا يخجلون من موقفهم أمام شباب ثورة 25 يناير، والذين أكدوا أنهم لا يمثلون سوى 10% من الشعب المصرى فقط، بحسب قولهم

رابط الحمله على الفيس بوك:-

http://www.facebook.com/pages/-moonegy-/145116862182951ts#!/event.php?eid=200000446700122

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "حملة كلنا هننزل وهنرجع الريس 25 إبريل وهيبقى وسطنا يوم عيد ميلاده 4 مايو" نشر بواسطة: بتاريخ:
Nile Son
هههههههههههههههههههههههههه

زغرطي ياللي مانتش غرمانة
ابوأياد
ايه اللى ظهرت بقوه
ده واحد عمل الكلام ده على الفيس بوك
وكل اللى يخش يديله على دماغه
reemhmam
انا عاوزة احضر يوم عيد ميلاده واقول له ياريتك ما اتولدت كان يوم ميلادك شؤم علينا ربنا يديك طولة العمر كمان لغاية 100 سنه علشان تشوف مصر باولادها ومن غيرك بقت ايه
mrhesham
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ايوه فعلا المفروض نحتفل بعيد ميلاد مبارك بس " بطريقتنا الخاصه "
jaida
ايه الكلام ده!!1
yousri_2000
عيد ميلاد ونجيب مدفع ونطفيه في دماغة ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
كان يوم اسود يوم ما جيت
ابوعلى 75
انا حاسس ان جمال مبارك هو اللى عامل الجروب ده
ماهو زى ابو ه مختل عقليا
الله يحرقه هو وابوه وكل الحزب الوطنى
قولو امين يا مؤمنين
zardna32
آمين والله يلعنه فى كل كتاب وعدد الخلق والنجوم والحصا والتراب وقطرات الماء .... يا شباب لابد من الإسراع فى الإجهاز على حسنى الكلب وأولاده وأتباعه .. وأذكركم أمن الدولة لم تسقطة الحكومة ولا المجلس العسكرى ولكن سقط بأبيد الشعب الثائر الحر الكريم وكمان أى حاجة مبتتعملش إلا لما الشعب يعملها لابد أن نتعلم الدرس وإلا نكون أغبياء وولا أظن أن هذا الشعب غبى أبداً .. لا شرف ولا طنطاوى هيعملوا حاجة دول شوية جبناء وكلاب والله هذا حق ولا افترى ولا أكذب تخيلوا لو موظف غلبان كان عهدته مش ناقصة لأ زايده جنية واحد عن الميزانية ماذا سيفعلوا به؟ ده كان راح ورا الشمس ودخل اتحاكم حكم عسكرى ... طيب اللى سرقوا الملايين وخانوا الوطن .. وذبحوا الشعب وضيعوا البلد وشردوا أبناءه ووووووونعمل فيهم إيه عشان اثبتلكم كلامى أدى شرف وطنطاوى قاموا بالواجب وقعدوهم فى شرم يذوقون ألوان العذاب!!!!! وهم بيطلعوا لسانهم لينا ولا هيتحاكموا ولا ديولو وطظ فى ثورة لا تنتزع حقها بيدها .. هو طنطاوى قام بالثثورة ولا حكومة لجنة السياسات ... حد يفكرنى أصلى ساعات بنسى كده!!!!!!!!!!
حمدى محمد عوض
والله كنت عايز أدخل أقول كلمتين لكن الزملاء قاموا بالواجب وكفاية

وبعدين المظاهرات اللى كانوا بيعملوها على إستحياء كانو بيجيبولها الموظفين الغلابة

إجبارى خليهم يبقوا يأجروا مرتزقة القذافى نصف يوم
منال الوكيل
ابقي قابلني ما فيش حد هينزل يرجع أبوك يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
جدة مصرية
هههههههههههههههههههههههههه

زغرطي ياللي مانتش غرمانة

ههههههههههههههههههههههههههه
اى والله عندك حق ابنى ولك الحق
اكيد بقايا الحزب الوطنى ولا يمكن يكون الشعب الغاضب
عليه ويطالب بمحاكمة سريعة له .

شكرا رورووو
Mh Medoz
هههههههههههههههههههه البس
هى ناقصة اشتغالات
maistromali
انا دخلت ع الصفحة لقيت عدد المعجبين بيها 169 فرد هم دول بقى ال 90% من الشعب ع العموم ربنا يوفقهم ويوصلوا 171 فرد هههههههههههههههههههههههههههههههه
عبد الرحمن 2011
عشان كده بنقول ما تزعلوش عندما نقول نعم للاعتصام والاحتجاج من اجل المطالبه بمحاكمة الفاسدين لان البعض يقول خربتوا البلد بالاحتجاجات لكن ابدا لن يتم محاسبة هؤلاء الفاسدين الا بالضغط على الجيش والحكومه والوقت مش في صالحنا . بس هو باي حال من الاحوال مش راجع تاني
maya masry 1
يا جماعه هو تهريج ولا ايه يعنى نعمل ثوره لاسقاط النظام
ومظاهرات مليونيه لمحاربة الفساد والفاسدين
وبعد كل ده نقول اسف ياريس ويعملوا مظاهرات مليونيه
اخرى علشان نرجعه للحكم تانى - يعنى ده كلام برضه
حسبنا الله ونعم الوكيل - عاوزين نستقر بقى
جدة مصرية

لا تقلقى مايا ابدا
لن يعود مبارك للحكم مرة أخرى

وعلشان تقتنعى ولا تقلقى
القوات المسلحة نزلت بيان بالفيس بوك لديها
وقالت فيه ان لا أحد فوق القانون
ونزل هذا البيان أمس نتيجة مطالب الشعب أمس أيضا
وانسى ان مبارك سيعود
لا هو ولا فرد ايضا من نظامه السابق

وأفكرك بنقطة هامة أيضا
المجموعة اللى على الفيس بوك والتى تنادى بعودته
هى هى المجموعة لو تتذكرى التى كانت تعمل دعاية
لجمال مبارك ليصبح رئيس مصر
يعنى مجموعة مكشوفة بألاعيبها
ولكن بالنهاية الشعب هو اللى حا يحدد باختياره من هو رئيسنا القادم

لا تقلقى ابنتى
شمس الاسكندرية
انا دخلت ع الصفحة لقيت عدد المعجبين بيها 169 فرد هم دول بقى ال 90% من الشعب ع العموم ربنا يوفقهم ويوصلوا 171 فرد هههههههههههههههههههههههههههههههه
لالا
دول ال 99.9 %
عبد الرحمن 2011
وهو احنا اللي نازلين ولا طالبين رجوع مبارك ولا احنا اللي فتحنا الصفحه لا طبعا .
اللي فتح الصفحه واحد من كلاب الحزب الوطني او ممكن مبارك نفسه ههههههههه ما هو فاضي في شرم الشيخ وبيحاول يعمل اي حاجه عشان ما يتحاكمش لكن لا تقلقي لن ينساق وراء هذه الصفحه الا بعض الفاسدين والتافهين الجهلاء التي لا تعني لهم الكرامه شئ والزل والهوان بردا وسلاما عليهم
tahia mesr
دا معناة ان حوستى هاينزل ميدان التحرير
طب يا ريييييييييييييييييييت علشان نشوف اللى هايجرى
a_hagag
عقبالك يوم ميلادك لما تشوف اللى خرب بيتك
يا حسنى يا حسنى عقبالك يا حسنى
BasHar BasHa
والله انا شايف ان الخبر ده كان لازم يكون فى باب النكت والفكاهه انا شايف اصلا ان اللى حاطط الموضوع هو ذات نفسه اللى بيعمل دعايه للصفحه ع العموم انا نفسى اشوف الناس دى عددهم اد ايه لانى بجد لا اظن ان فى مليون واحد فى مصر بيحب مبارك وشكرا
بدوي1
هذا ان دل علي شيئ...انما يدل علي فوضي ما بعد الانتفاضة الاخيرة....وبالمناسبة هي كانت مخطط امريكي....احنا وصلنا لمرحلة اللي عايز يعمل حاجة يعملها.....طبعا اصل احنا وصلنا لعصر الحرية..العلمانية..الملوخية......وانا شايف ان السبب في ده كله هم اللي كل شوية يروحو ميدان التحرير يوم الجمعة.....مش لاقيين حاجة يعملوها....خلاص باه كده كفاية....المفروض الجيش يقولهم (game over) ....والحياة والشغل والتركيز يرجع....بصراحة انا ارفت من الشباب دول ودلعهم وتماديهم....وبالنسبة للجروب اللي عايزة ترجع الريس دي طبعا كدبة ابريل
rorooo19
والله انا شايف ان الخبر ده كان لازم يكون فى باب النكت والفكاهه انا شايف اصلا ان اللى حاطط الموضوع هو ذات نفسه اللى بيعمل دعايه للصفحه ع العموم انا نفسى اشوف الناس دى عددهم اد ايه لانى بجد لا اظن ان فى مليون واحد فى مصر بيحب مبارك وشكرا

انا عضوة هنا فى المنتدى مش داخله اكتب موضوع اشهار وخلاص

واكيد انا مش صحبت الصفحه وشوف حضرتك باقى موضوعاتى والتى تدعى لمحاكمه الرئيس السابق

ده كان خبر واتكتب فى الدستور والبشاير والعديد من المواقع

تشرفت بمرورك وارجوا التحرى من كلامك قبل قوله
ام احمد المصريه
اكيد ديه كذبه ابريل هههههههههه

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
عروض هايبر وان من 25 إبريل حتى 10 مايو 2014
عروض أولاد رجب من 24 إبريل حتى 5 مايو 2014
بالفيديو والصور : ليه مش هننزل يوم 27 مايو ثورة الغضب الثانية