نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

(أنا مش هنتخب عمرو موسى ) جروب جديد انضم له بعض المشاهير على الفيس بوك

قام عدد من الشباب بانشاء جروب جديد على الفيس يدعو الى عدم انتخاب السيد عمرو موسى امين عام جامعة الدول العربيه السابق رئيسا للجمهوريه وبعد انشاء الجروب انضم عدد كبير من الشباب الى الجروب كان منهم بعض المشاهير منهم الكاتب الصحفى بلال فضل .

وصرح هؤلاء الشباب انهم ينظمون حمله مماثله لمبادئ الجروب على أرض الواقع وبرروا معتقدات هذا الجروب على الصفحه الرئيسيه للجروب بقولهم :

"مش هنتخب اللى كان وزير فى حكومة الفساد وكان زميل فى حكومة الفساد اللى نهبت مصر.. مش هانتخب إللى سكت 30 سنة، مع إنه لو كان قال ثورة كانت مصر كلها خرجت وراه.. وساب شعبه يغرق فى الذل والفساد والجوع والمرض والجهل، ده حتى لو مش فاسد فالساكت عن الحق شيطان أخرس.. مش هانتخب إللى كان أمين جامعة حكام العرب.. ومتناسى إن فيه حاجه إسمها شعوب عرب دايقه الذل والفقر والتعذيب على إيد حكامهم قبل إسرائيل.. مش هانتخب إللى أرجل موقف عمله فى حياته كان مجرد شجب وإدانه .. ويوم ماحب ياخد موقف زى رئيس تركيا أمين الأمم المتحده شده.. وسيادته قعد على طول.. أنا مواطن مصرى حر ..مش هانتخب عمرو موسى .. وهنتخب مصرى عنده برنامج مش مجرد اسم منفوخ".

المقال "(أنا مش هنتخب عمرو موسى ) جروب جديد انضم له بعض المشاهير على الفيس بوك" نشر بواسطة: بتاريخ:
tahia mesr
هو فعلا سلبى جدا
ولم يقل اى كلمة ترتقى الى تطلعات الشعوب العربية والاسلامية طيلة رئاستة للجامعة العربية
ابسط شيء انة كان لازم يتكلم عن ظلم الحكام العرب
وعن قوات الدفاع المشتركة
وكتير من دة
ربنا يرزقنا بواحد يستاهلنا ونستاهلة
جون مصر
غريبة مع انى هنتخبة يعنى
nonosh
انا معاهم اكييييييد

عمرو موسي مع احترامى ليه مواقفه السياسه السابقه

لا ترتقي لطموحات الشعب المصري
منة منصور
ما تستعجلوش على رزقكو هيجى اللى ياكل التورتة كلة لوحدة ولا حد فيكو هيقدر يتكلم وخالو بالكو برضو انو هيجى بدقن وماسك سبحة فى ايدو
عبد الرحمن 2011
بصراحه اللي قالو كده ليهم اغراض تانيه لان اي انسان مش ناوي ينتخب اي مرشح اكيد انه مش هينتخبه لكن عشان يعمل حمله ده وراه اغراض اخرى وهو عارف ان عمرو موسى ممكن ياكل منه الجو
godzela55
في الانتخابات لازم كل الناس تبين عيوب المرشحين المنافسين ودة مش عيب طالما انه في الاطار السياسي ومبني علي اسس.. انما مينفعش واحد يطلع يقول علي التاني اصله بيشرب خمرة او جوز بنته مسيحي او اي كلام فارغ من دة خاصة لو كان غير حقيقي
نورالهدىh
نعم انا مع هذا الجروب لا لانتخاب عمرو موسى000فماذا قدم للعرب كامين عام لجامعة الدول غير نشجب وندين

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
"أنا مش هنتخب عمرو موسى"هو جروب جديد على موقع "الفيس بوك" للدعوة إلى عدم انتخاب عمرو موسى
كيفية أضافة متابعى جروب الفيس بوك فى مدونتى حصرى تعليم وجت فى كثير من المدونات انها تهتم بتطوير جروب
حلم عمرو دياب من جديد.. لكن مع ممدوح موسى
مزز ضد التوريث .. جروب جديد على الفيس بوك