نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام آخر الأخبار أخبار منوعة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

تنسيق خريجي المعاهد الفنية نظام السنتين والدبلومات خمس سنوات

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
السنة دي يا شباب مليئة بالمفاجئات واحنا مش عايزين اللي حصل مع زمايلنا السنة اللي فاتت يتكرر معانا السنة دي عشان كده انا من راي ان احنا منقعدش ساكتين ولازم نتكلم لان بعد فوات الاوان محدش هيسمعلك ولا هينفذلك حاجة عشان كده احنا لازم صوتنا يوصل للوزير من دلوقتي مش بعد ظهور نتيجة التنسيق
انا جبت 89.21 معهد فني صناعي سنتين وخايف جدا من التنسيق السنة وان تعب السنتين بعد الثانوية العامة يضيع بلاش يلا يا شباب نوقف يد واحده قبل مانندم ونقول يا رييييييييييييييييييت

المقال "تنسيق خريجي المعاهد الفنية نظام السنتين والدبلومات خمس سنوات" نشر بواسطة: بتاريخ:
اية عبد السلام
المفروض ياجماعة نقف فى ايد بعض انا فى سنة اولى جبت 87% وتعبت جدا وكنت بسافر كل يوم وتعبت جدا وحا ليت كويس قوى وتفاجات انى جبت فى سنة تانية 85% وكنت حالة كويس جدا وكنا قبل ذلك كتبنا طلب من الوزير الحد الادنى للهندسة تاخذ من 85% والمفروض الهندسة تاخذ من هذا الرقم لانى طلبنا من الوزير كدة من قبل ماتطالع الناتيجة وانا مش عارفة اعمل اة
منه مختار
انا عيزه اعرف امتي نتيجة المعهد الفني التجاري نتيجة التنسيق بليززززززززززززززززز ارجو الرد
هندعبدالرحمن احمد
انامعايا معهدسنتين وقدامت فى التنسيق وعوزة اعرف اناقبلت فى اى مكان

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية 2015 للقبول بالجامعات و المعاهد المصرية للشهادات الفنية 3 و 5 سنوات
جدول امتحانات الالتحاق بكلية التجارة و كلية الهندسة نظام السنتين و الخمس سنوات لخريجي المعاهد الفنية 2013
نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية 2013 نظام الخمس سنوات والثلاث سنوات
نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية 2013 نظام الثلاث 3 سنوات و الخمسة 5 سنوات تجارى وفنى وزراعى اعرف كليتك
نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية صناعى وتجارى وزراعى نظام نظام ثلاث وخمس سنوات 2012 للجامعات والمعاهد