نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية قلوب حائرة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اسيب الى بتحبنى من سنتين ولا اسيب التانية

اسيب الى بتحبنى من سنتين ولا اسيب التانية
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

"انا اعرف فتاة من سنتين وبحبها بس مش قوى بس هى بتحبنى قوى وكويسة معاية حدا وانا كنت ناوى اخطبها بس ظروغى لسة مش سامحة المشكلة انى اتعرفت على فتاة تانية من قريب وكنا اصدقاء بس بعد كدة انا حسيت انى بحبها وهى كمان حبيتنى فعلا بس هى ماتعرفش بالفتاة التانية وانا مشدود ليه جدا ومش عارف اعمل اية الاتنينن بيحبونى وانا بحبهم بس فى وحدة انا بحبها اكتر من التانية ومش قادر استغنا عن حد فيهم ياريت حد يرد علية ويقولى اعمل اية اسيب الى بتحبنى من سنتين ولا اسيب التانية بس المشكلة ان التانية بتحبنى برضو قوى وانا مش عايز اظلم حد فيهم اعمل اية فى الحكاية دى"

ملحوظة : دى مش قصتى انا

وياريت الافادة للاهمية

المقال "اسيب الى بتحبنى من سنتين ولا اسيب التانية" نشر بواسطة: بتاريخ:
فلسطينية
اللى اعرفه انه القلب يحب مرة ميحبش مرتين
كيف ممكن تحب تنين بوقت واحد ؟ علشان تتاكد من مشاعرك
ابعد فترة عن الاتنين وشوف انت بتفكر بمين اكتر وحنينك لمين
وصلى الاستخارة اهم شىء بعدها ربنا بيدلك على الطريق ان شاءالله .
القلب الطيب
بص يا شرقاوي انت بتقول انك بتحب واحده بس مش قوي وهي بتحبك اوي

وكمان بتحب واحده قوي وهي كمان بتحبك قوي

بص ياصاحبي اهم شئ لنجاح العلاقة بين الاتنين هي انهم يكونوا بيحبوا بعض هما الاتنين

وانا من رائيي انك تسيب الاولي وتاخد التانية لا نها بتحبك وانت كمان بتحبها

ده مجرد رائي وكمان لازم تصلي صلاه استخارة وشوف ربنا هيهديك لمين فيهم

وبالتوفيق لك

تقبل تحياتي
mahmoud elsharkawy
اللى اعرفه انه القلب يحب مرة ميحبش مرتين
كيف ممكن تحب تنين بوقت واحد ؟ علشان تتاكد من مشاعرك
ابعد فترة عن الاتنين وشوف انت بتفكر بمين اكتر وحنينك لمين
وصلى الاستخارة اهم شىء بعدها ربنا بيدلك على الطريق ان شاءالله .
شكرا جزيل يا فلسطينية

وممكن فعلا ذى ماقولتى

وصلاة الاستخارة دى لازم اكيد

شكرا مرة تانية !!
mahmoud elsharkawy
بص يا شرقاوي انت بتقول انك بتحب واحده بس مش قوي وهي بتحبك اوي

وكمان بتحب واحده قوي وهي كمان بتحبك قوي

بص ياصاحبي اهم شئ لنجاح العلاقة بين الاتنين هي انهم يكونوا بيحبوا بعض هما الاتنين

وانا من رائيي انك تسيب الاولي وتاخد التانية لا نها بتحبك وانت كمان بتحبها

ده مجرد رائي وكمان لازم تصلي صلاه استخارة وشوف ربنا هيهديك لمين فيهم

وبالتوفيق لك

تقبل تحياتي
اولا : انا مش صاحب القصة دى

: انا بشكرك على النصيحة الغالية

بس هو بيقول ان الاول بتحبو كتير وهو مش عارف يعمل اية

علاشان مش عايز يخصرها

وفى نفس الوقت التانية بتحبو بردو

وصلاة الاستخارة اكيد ممكن تفيدو فى الموضوع دة اكيد

وانا بشكررك كتير جدا جدا
meme banota
للاسف انتا مبتحبش حد حرام عليك ذنبها اية الاولى ولا التانية حاسب نفسك الاول وشف بتحب مين فيهم ومتظلمش واحدة معاك
احزان غزل
انت مش بتحب حد فيهم مجرد تعود انك كل واحدة تكون بجانبك
لاان الحب الحقيقى بتكون واثق جدا منه يعنى انا احب دى فعلا بحبها
وليس فيهااختيار بين اثنين لاان الانسان قلبه يحب واحدة فقط
انك مشاعرك مذبذبة
tamatem
أسفة مش أقدر أقول رأى أخاف أظلم حد فيهم هما الاتنين وهما كده كده مظلومتين صاحبك كده ظلم الاولى انه عرف واحدة تانية وظلم التانية انه ماقلهاش ع الاولى بس هو لو كان بيحب الاولى ماكانش حتى عبر التانية لأن الولد اللى بيحب بجد استحالة يعرف واحدة ع اللى بيحبها وهو كده ظالمها أما التانية فممكن يكون احساسه تجاها مش حب ممكن يكون تعلق اعجاب وأقوله عادى ان فيه واحدة او اتنين أو عشرة حتى يحبوك بس الاهم هو بيحب مين وعايز مين بس مايظلمش حد على أساس احساسه خليه يتأكد الاول عشان مايتهوش وشكرا ليك
mahmoud elsharkawy
للاسف انتا مبتحبش حد حرام عليك ذنبها اية الاولى ولا التانية حاسب نفسك الاول وشف بتحب مين فيهم ومتظلمش واحدة معاك
شكرا جزيلا

بس والله دى مش قصتى انا

وهو فعلا بيظلمهم وبظلم نفسو
mahmoud elsharkawy
انك مشاعرك مذبذبة
هو ممكن فعلا يكون مشعرو مذبذبة

بس هو مش عارف يعمل اية خلاص الى حصل حصل

عايز حدد مصيرو مع واحد فيهم ومش عارف
حازم سيد
والله حكاية معقدة
بس هو يريح دماغة و يشوف مين اللى بتحبه
ولو الأتنين بيحبوه
يختبر كل واحده فى موقف معين
واكيد هيعرف مين اللى بتحبه
mahmoud elsharkawy
أسفة مش أقدر أقول رأى أخاف أظلم حد فيهم هما الاتنين وهما كده كده مظلومتين صاحبك كده ظلم الاولى انه عرف واحدة تانية وظلم التانية انه ماقلهاش ع الاولى بس هو لو كان بيحب الاولى ماكانش حتى عبر التانية لأن الولد اللى بيحب بجد استحالة يعرف واحدة ع اللى بيحبها وهو كده ظالمها أما التانية فممكن يكون احساسه تجاها مش حب ممكن يكون تعلق اعجاب وأقوله عادى ان فيه واحدة او اتنين أو عشرة حتى يحبوك بس الاهم هو بيحب مين وعايز مين بس مايظلمش حد على أساس احساسه خليه يتأكد الاول عشان مايتهوش وشكرا ليك

هو ممكن لما عرف التانية ممكن مكنش قاصدو

بس هى جت معاة كدة بس بردو ممكن يسيب الاولا ولا التانية الاتنين بيحبو

هو المفرود الى حدد

وشكرا ليكى ع الكلام الجميل دة
meme banota
انت بتحب مين فيهم حرام عليك اختار واحدة ومضيعش اللى بتحبك بس المشكلة ان الاتنين بيحبوك فكر كويس واختار وربنا معااااااااااك بس متظلمش اى واحدة فيهم
dodda_dody
علي فكره صاحبك ده مبيحبش حد لا الاولي ولا التانيه هو فعلا لو بيحب مش هيسمح لنفسه يعرف حد علي حبيبته سواء قصده او من غير قصده ولو عرف التانيه علي اساس انهم اصدقاء في الاول كان واجب عليه يقولها ان هو مرتبط عشان مش يديها الوقت تفكر فيه وبعدين لما صاحبك ده يعرف الاولي ومش بيحبها اوي ايه اللي يخليه يقعد معاها سنتين كان بعد عنها عشان ميظلمهاش سوري لو انا طولت عليك
mahmoud elsharkawy
والله حكاية معقدة
بس هو يريح دماغة و يشوف مين اللى بتحبه
ولو الأتنين بيحبوه
يختبر كل واحده فى موقف معين
واكيد هيعرف مين اللى بتحبه
متشكرين ياخ حازم ع النصيحة دى

وربنا يوفقك فى جياتك
mahmoud elsharkawy
علي فكره صاحبك ده مبيحبش حد لا الاولي ولا التانيه هو فعلا لو بيحب مش هيسمح لنفسه يعرف حد علي حبيبته سواء قصده او من غير قصده ولو عرف التانيه علي اساس انهم اصدقاء في الاول كان واجب عليه يقولها ان هو مرتبط عشان مش يديها الوقت تفكر فيه وبعدين لما صاحبك ده يعرف الاولي ومش بيحبها اوي ايه اللي يخليه يقعد معاها سنتين كان بعد عنها عشان ميظلمهاش سوري لو انا طولت عليك
والله ممكن يكون عندك حق فىالكلام الى انت قولت بس ممكن الواحد يواجة حجات كتير فى حيات مثل هذة الاخطاء ومكن الممكن ان تكون بع الجواز لذالك ربنا شرع لنا الاولى والثانية والثالثة والرابعة

ولذلك النفسة طماعه ويجب المحافظة عليها

وشكرا لك ع الاكلام الرائع

وتقبل تحياتى
moda89
على فكرة يا محمود انا كنت فى نفس المشكلة

بس انا كنت بحب وحدة بس وهى اللى استمريت معاها

حاول تهيئ لنفسك حاجة وتشوف انتا محتاج لمين بس يا ريت متبصش لشكل بص لروحواللى تخاف عليك بجد
mahmoud elsharkawy
على فكرة يا محمود انا كنت فى نفس المشكلة

بس انا كنت بحب وحدة بس وهى اللى استمريت معاها

حاول تهيئ لنفسك حاجة وتشوف انتا محتاج لمين بس يا ريت متبصش لشكل بص لروحواللى تخاف عليك بجد
شكر حبيبى على كلامك الجميل

وتقبل تحياتى
amany ali
بصراحة ومن غير زعل الشخص دة انانى لانة لما ماحبش الاولى قوى زى مابتحبة كان المفروض يصارحها وغلط اكتر لماحب التانية قوى وبردة ماقلش للتانية و فى الاخر بيقول بحب الاتنين ازاى وبردة مش عايز يظلم اى حد فيهم دة هو كدة ظلمهم وظلم نفسة والمفروض تصارح الاتنين بالحقيقة
sollyamar
ذنبها ايه البنت الاولى كل ذنبها انها حبت بجد واستحملت
وفى الاخر ممكن تكون التانيه هو بيلاقى فيها الحاجات اللى ناقصاه بس يعنى انبهار ليس اكثر
بجد ملكمش امان ان لو منك اقول لصاحبك يسب الاولى عشان هو ميستهلهاش
admin
جرب تبعد عن دى شويه وعن دى شويه وشو انت هتشتق لمين اكتر ولازم تختر الانت هتستريح معها العمر كلو
بحر الدموووع
انك مشاعرك مذبذبة
فعلا انا متفق معاها لكن انته ممكن تكون بتحب واحده والتانيه تعودت انها تكون جنبك ومعاك وان
كان ده صحيح يبقى انته بتحب التانيه لانه برغم وجود الاولى لمدة سنتين معاك الا انك ملت للتانيه
الخلاصه
انك ممكن تكون مش بتحب اى حد فيهم ولو كنت بتحب هتبقى هى التانيه وساعتها تبقى ظلمت
الاولى اوى
ملاك الحب2010
طيب ولو عملت زى ما معظم الاعضاء بيقولو واتجوزت التانية الاولى دى مش هتصعب عليك ولا هى ملهاش قلب هترضى لها الجرح ده يعنى فكر ولا اقولك اعملهم اختبار تتاكد من خلاله مين فيهم بتحبك اكتر والى تنجح يبقى هى دى
وحتى لو مش بتحبها قد الى هتسيبها دى بردو اختارها هى لانها بتحبببببببببببببك والحب بيجى بعد الزواج
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا قصتي مثلك بالضبط الله يكون ف العون

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
اوراق ملونة اسحب ورقة وقول لمين