نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام منتدى الحوار العام

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

انا مخنوق يا ريت حد يقولى اعمل ايه مع الملل

كل الناس زهقانة

منك لله ياحسنى

بس احسن حتة انك تروح اسكندرية
وتبص للبحر وتدي ظهرك للشارع وانسى نفسك بقى

لو الامكانيات مش هتعرف تروح هناك
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ممكن فى النيل بردوا على كورنيش القاهرة او اى كورنيش حسب منطقتك

المقال "انا مخنوق يا ريت حد يقولى اعمل ايه مع الملل" نشر بواسطة: بتاريخ:
لا الاعلام
انا مخنوقة وربنا ومش عارفة اعمل اية
ساره
طيب لو انا فى ثالثه اعدادى اعمل ايه والخروج غلط ولازم المزاكره والمجموع حد يرود عليا درورى درورى درورى اعمل ايه والدموع مش مفرقانى انا زهقت خلاص اعمل ايه
يامسهل
نسيت اهم شيء صلى وتوكل على الله (ومن اعرض عن ذكري فان له معيشة ضنكا )
حاول ان متخليش الفراغ خالص اشتغل او ممكن تعمل مشروع منزلى مش مهم تكسب المهم ان تخليش فراغ جرب وقول لى وانشاء الله موفق
lovemz
النصيحة هامة جدا والله روح ازوج بوسى الدمرداش هتعيش فى سعادة ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
EL GENERAL
اييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه انا كنت كويس

دخلت الموضوع هنا زهقت على الريحه
موعدنا الجنه
كل الناس دى مخنوقه

ياجماعه نصيحه منى اتقربو من ربنا وانتم مش هتكونو مخنوقين وله هتلاقى حاجه تضايقكم ابداااا
EL GENERAL
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااا
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا
ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
طايشه بس عايشه
ايه اللى خنقكم مدام صحتكم كويسه واهليكم كويسين وقريبين من ربنا

متوهموش نفسكوا ان انتوا مخنوقين وربنا يديكم الصحه ويفرج همكم وحزنكم يارب
hazem_messi
خدوا منى الخلاصة علشان متملش

شوف اى حد انتا مضايق منة واقتلة

واقعد طول حياتك هربان ........ وابقا قابلنى لو حسيت بالمملل هههههههههههههههههه
موعدنا الجنه
هههههههههههه فكره يا زوما والله

تسلم افكارك

اعملو زى ما زوما بيقولكم هترتاحو بجد جدااااااااا :d
hazem_messi
هههههههههههه فكره يا زوما والله

تسلم افكارك

اعملو زى ما زوما بيقولكم هترتاحو بجد جدااااااااا :d

لا اوعى تعملوا زى مابقول ........لاحسن يصدقوا (دى بقت فكرة قديمة )

بص الى مضايق ...........يعمل حاجة الكل بيعملوها دلوقتى

تلاقى واحد مخنوق وحاسس بملل .........يعمل ثورة

دة حتى الناس عملت ثورة علشان عصير القصب زاد ربع جنية

وانا حاليا زهقان وبفكر اعمل ثورة علشان مملش

(
بس لسا مرستش هاعملها على اية )
موعدنا الجنه
ههههههههههههههه ثوره دى قديمه خالص اتعملت قبل كده

فكر ف حاجه جديده وانا معاااااك
انا اريد حلا
انا بقى عايش فى بلد معرفش حد فيها ومش بشتغل ولا لاقى شغلانه انا افهم فيها ومن السرير للنت ومن النت للسرير وامى وابويا وكل اللى فى البيت مخنوقين منى انا نفسى بقيت مخنوق من نفسى طب فى حد كده بالزمه ههههههههههه قولولى اعمل ايه
مفيش حب الدنيا وحشة اوي
يا سبحان الله انا كنت داخل اشتكي بس شفت المنظر اتخضيت بس هقلكم علي حاجة بتنفع معايا علي طول وانا هعملها ناو عشان انا مخنوق قول
.
.
.
.
.
لا اله الا الله سيدنا محمد رسول الله
اللهم لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين فخفف همي وفك كربي وانصرني علي اعدائي وانصر بلدي واستر ولدي وادخلنا فسيح جناتك انا وكل من قال امين
اللهم اما امين
علي فكرة انا مش شيخ ولا حاجة
انا شاب 17 سنة زي زي اي حد فيكو
بس الحمد لله علي نعمة الاسلام
انا والله بخرج واكلم بنات واشرب سجاير وبسكر وبعمل حجات كتير اوي بس في الاخر برجع لربنا وسعتها بكون مرتاح والحمد لله
الباشا ديفيد
انا مخنوق اوى مش عرف اعمل ايه انا
دون محمود
ايه يا جماعه التشائوم ده انا مخنوق اكتر منكم ومكتئب بس بحاول اعمل حاجه اكسر بيها الروتين
%u0632%u0627%u0626%u0631
اه كل الناس الزقانه ده طب ما انا مخنوئه و زهقانه زى زيكوا و يمكن اكتر بكتير و انا لسه فى اولى اعدادى انا بسراحه معقده من الدنيا والدراسه و الاجازه و من كل حاجه فى الدنيا ولا نافع معايه خروج ولا اى حاجه قولولى اعمل اه
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا زهقانه اوووووووووووووووووووووووي وحاسه بملل فظيع
krmena
ygm3a ana bgd zh2naa awyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy men kol 7aga ahly 5sbeny any aseb alsh5s alw7eeeeeeeed al ana brta7 m3ah bgd kol yom be3dy 3lia as3b mn alyom al ablo bgd ana m5no2a ana s7e7 b5rog wbro7 wbagy m3 al frinds wkida bs bkon brdo m5no2a awy a3mil aih taeb bgd s3dony ana m5no2 wmfesh m5lo2 7ass bia ana t3ban wmfesh ansan albo 3lia
أحمد 010090
أنا بقه زهقان ومخنوق عشان سبت خطيبتي ومش لاقي واحدة تانية تناسبني وبقالي سنتين مع خطيبتي كل يوم بنخرج انا وهي دلوقتي لوحدي مش بخرج ومفيش واحدة تشاركني في أيامي واتكلم معاها واحتويها وتحتويني عشان كده يائس وقرفان ومليش مزاج اعمل اي حاجه
عصفورة الشمس
أنا بقه زهقان ومخنوق عشان سبت خطيبتي ومش لاقي واحدة تانية تناسبني وبقالي سنتين مع خطيبتي كل يوم بنخرج انا وهي دلوقتي لوحدي مش بخرج ومفيش واحدة تشاركني في أيامي واتكلم معاها واحتويها وتحتويني عشان كده يائس وقرفان ومليش مزاج اعمل اي حاجه
الحل بسيط ارجع لخطيبتك .................................................. ...........
ربنا يسهل
يا جماعة انتم احسن من غيركم انا شغال في شركة بنت تييييييييت ومطلعة عين ......... احسن حاجة نتقابل كلنا عند النيل وننتحر او نقفز من فوق البرج مثلا ويا جماعة ييوفرة القولة يا يشيلة الكبري وربنا يسهل امضاء المبضون جروب
46565332156+56
انا مخنوق وجدا لولا الانتحار حرام كنت موت نفسي من زمان ومش عارف اعمل ايه .
%u0632%u0627%u0626%u0631
والله الحل انت تبكي الريس علي اية حد في حيتك وامسك متوي واعمل اية حاش في نفسك الكول هيخف والله انا والله عملت كبلكي في المدرس
زائريااائسه
انا زهقااااااانه جدا مفيش حاجه جديده نعملها شكلنا كده هنغيش ونموت كده ربنا يرحمنا برحمته كل ما الانسان بيكبر بيحس بالزهق اكتر حتى دخلت كليه عشان اسلى نفسى وبرضه ملل والاصحاب ملل كل واحد دلوقتى بيقول يالا نفسى معتش ف صاحب بيحب صاحبه بجد ولا اب بيسال ع ولاده يالا طولت عليكم ربنا يفرحنا جميعا
MIDOMAS
عليك و علي العباسية عدل
اه المترو دلوقت من العتبة بيروح علي العباسية علطول
That's Me
ممكن تعمل حاجات كتير بس صدقني انا مجرب واحلي حاجة فعلا انك تتوضي وتصلي وتمسك المصحف وتقرا فيه
الا بذكر الله تطمئن القلوب
بارك الله فيك ونعم الحلول
هالة مجدى
ييييييييييييييييى انا كمان مضايقة ومخنوقة اوووووى ومش عارفة اعمل ايه وحاسة انى هموت والدنيا كلها متقفلة معايا اوووووف
زائرنور
انا مخنوقه وكمان انا خلصت امتحانات وخلاص هقطع شعوري

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
والنبى حد يقولى اعمل ايه فى اللى انا فيه ده؟
اعمل ايه ؟؟ بجد حد يقولى
حد يقولي اعمل ايه بالضبط
حد يقولى اعمل ايه