نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية لعام 2012 , الان . ضع رقم جلوسك

السلام عليكم يا جماعة التنسيق امتة انا جيبة 80%حد يقول انا اخوش اية

المقال "نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية لعام 2012 , الان . ضع رقم جلوسك" نشر بواسطة: بتاريخ:
dominooo
السلام عليكم
ياجماعه انا كنت فى معهد فنى صناعى وجبت 79% ياريت لو حد يعرف اى حاجه عن التنسيق
يبعتلى على [email protected]
من فضلكم ولكم جزيل الشكر ورمضان كريم .
مصراوى22
إعلان نتائج تنسيق الدبلومات الفنية أوائل الأسبوع المقبل
أزمة بسبب عدم تنفيذ قرار خفض الحد الأدني للمعاهد العليا

كتب ـ علاء ثابت‏:‏
تعلن الأسبوع المقبل نتائج تنسيق الدبلومات الفنية نظام ثلاث وخمس سنوات وحسب توقعات خبراء التنسيق فإن الحد الأدني للقبول لحملة الدبلومات الفنية سوف نخفض بنسبة‏1%‏ علي الأقل مقارنة بالعام الماضي‏.‏ ومن ناحية أخري صرح عبدالحميد سلامة رئيس قطاع التعليم بوزارة التعليم العالي بأن الطلاب الناجحين في الدور الثاني في الثانوية العامة يواصلون ادخال رغباتهم اليوم وتقرر ان يكون غدا آخر فرصة في هذه المرحلة ليبدأ كمبيوتر جامعة القاهرة توزيع طلاب المرحلة الأخيرة في تنسيق الثانوية العامة‏.‏ ومن المتوقع ان تعلن نتائج هذه المرحلة خلال‏48‏ ساعة عقب انتهاء اليوم الأخير‏,‏ وعلي جانب آخر تسبب تأخر وزارة التعليم العالي في تطبيق قرار المجلس الأعلي للمعاهد بخفض الحد الأدني لقبول حملة الدبلومات بالمعاهد الخاصة إلي‏55%‏ في تعطل تقديم الطلاب لأوراقهم وقاموا بالاحتجاج لدي مكتب التنسيق بعدما رفضت المعاهد قبولهم لعدم صدور الصيغة التنفيذية‏.
kiko2000
السلام عليكم ،،،

يا جماعه عاوز اعرف امتى اعلان نتيجة تنسيق دبلومات الخمس سنين

ياريت حد يعرفنى وشكرا لكم ،،،،
toty_cat
انا دبلوم فنى صنايع نظام خمس سنوات عايز اعرف نتيجة التنسيق بقى ياريت لو فى اخبار عن الحدود الدنيا للقبول بالكليات او المعاهد حتى عشان نتطمن و دة الايمال بتاعى ارجو لو فى جديد ابعتولى علية [email protected]:
kareman
please some one told me about tansik i really really worried please if you know any thing just send it to my email [email protected]
hamedahmed
نتائج تنسيق قبول الطلاب المصريين الحاصلين علي الشهادات المعادلة من الدول العربية والأجنبية سيتم اعلانها خلال الـ‏48‏ ساعة القادمة بعدها يتم اعلان نتائج تنسيق قبول الطلاب الحاصلين علي الشهادات الفنية المختلفة بالجامعات والمعاهد‏.

يعنى ياجماعة كلها 48 ساعة او تلات ايام بالكتير وتظهر نتائج تنسيق الدبلومات الفنية ماتقلقوش
يعنى نتيجة المرحلة الثالثة هتظهر الاحد
ونتيجة الشهادات المعادلة هتظهر احتمال الثلاثاء
يعنى نتيجة تنسيق الدبلومات الغنية هتظهر باذن الله خلال الاسبوع ده
تابعونا , والخبر ده حصرى لينا
hamedahmed
تابعونا وتغطية مميزة باذن الله لنتيجة تنسيق الدبلومات الفنية لهذا العام
toto gogo
اسلام عليكم ممكن اعرف التنسيق امتة وحد يرود ممكن انا جيبة80%
hamedahmed
اسلام عليكم ممكن اعرف التنسيق امتة وحد يرود ممكن انا جيبة80%
جميعا على اهبة الاستعداد , منذ يومين وبعد ظهور نتيجة المرحلة الثالثة كان الحديث عن ظهور نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية عقب ظهور نتيجة الشهادات المعادلة
يعنى كلها ايام ان شاء الله
تابعينا وسننفرد بالنتيجة بمشيئة الله فور ظهورها
kiko2000
جزاك الله خير ولادارة المنتدى كل الشكر
نودى نونا
يا شباب انا النهرده كونت فى مكتب التنسيق فى جامعه القاهره وقالولى ان نتيجه التنسيق الدبلومات الفنيه هتظهر النهرده على النت وهتفضل موجوده على النت لمده 3 ايام وبعد كده هتشال من على النت ياريت تسرعوا انكوا تجبوهاااااااا وبالتوفيق ان شاء الله مع الجميع
hamedahmed
يا شباب انا النهرده كونت فى مكتب التنسيق فى جامعه القاهره وقالولى ان نتيجه التنسيق الدبلومات الفنيه هتظهر النهرده على النت وهتفضل موجوده على النت لمده 3 ايام وبعد كده هتشال من على النت ياريت تسرعوا انكوا تجبوهاااااااا وبالتوفيق ان شاء الله مع الجميع
ماتقلقيش احنا متابعين وسيتم نشر نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية فور ظهورها ان شاء الله
بيسو بيسو
انا خالد خريجي معهد فني صناعي حد يعرف مجموعي ممكن يدخلني كلية هندسة بترول في السويس 91.6%ولو حد عارف يكلمني علي الميل ده [email protected]
عمادفاروق
الاسم فيفيان جرجس مكتب تنسيق القبول بالجامعات والمعاهد رمزى اريداعرف تنسيق فى قبول المعاهدمجموع 319 رقم جلوس 118665وشكرااااادلوم صناعى 3سنوات
اية محمود
انتوا هتقولوا النتايج امتى ولا بتضحكوا علينا
hamedahmed
انتوا هتقولوا النتايج امتى ولا بتضحكوا علينا
اهلا بكى اخت اية
نحن لانضحك على احد
نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية لم تظهر حتى الان , ومن خلال متابعتنا فانها ستظهر باذن الله خلال الايام القليلة القادمة حسبما اوردت الاهرام منذ عدة ايام ان نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية ستظهر عقب ظهور نتيجة تنسيق المرحلة الثالثة والتى ظهرت وايضا عقب ظهور نتيجة الشهادات المعادلة والتى ظهرت الليلة

نرحب برأيك معنا حتى ولو كان معارضا
رضا البنهاوى
إعلان نتيجة الشهادات
المعادلة علي الإنترنت

كتب - مجدي طنطاوي:

اعتمد الدكتور هاني هلال وزير التعليم العالي والبحث العلمي نتائج ترشيحات الطلاب المصريين الحاصلين علي الشهادات المعادلة من الدول العربية.
أعلن عبدالحميد سلامة وكيل أول وزارة التعليم العالي والمشرف العام علي مكتب التنسيق أنه تم ترشيح هؤلاء الطلاب علي الكليات والمعاهد العليا طبقا لمجموع درجاتهم وترتيب رغباتهم وفي حدود النسبة المقررة لكل شهادة وفي ضوء قراءات المجلس الأعلي للجامعات.
اضاف الوكيل الأول ان نتائج ترشيحات هؤلاء الطلاب ستكون متاحة عبر شبكة الانترنت لمساعدة الطالب علي معرفة الكلية أو المعهد المرشح له وطباعة بطاقة الترشيح من جهاز الحاسب الآلي والتقدم بها إلي الكلية أو المعهد مشيراً إلي ان ذلك يتم من خلال الموقعين الاتيين موقع تنسيق الجامعات htpp://Tansik. egypt. gov. eg وبوابة الحكومة الالكترونية
htpp:// egypt. gov. eg.

فاضل الدبلومات بس مش عارف امته -ان شاء الله هاتكون بعدا بيوم او يومين
الشقراء
أنا تاني مرة بكتب بهالموضوع الرائع
أنا بستنا معكم نتيجة خريجي المعهد المتوسط والتنسيق هيطلع مع صناعي خمس سنين أنا بستناها بس بعتقد مش هتكون الايام دي لأن في أحساس مش كويس أعتقد هيكون التنسيق عالي جدا
بجد لو فيه أي خبر عن ظهرها تعرفونا علي طول انا هنا بتابع لحظة بلحظة معاكم
^_^ وهقول مجموعي تاني
أنا 87وتسعة من عشرة%
تحياتي
حازم هشام السيد
انا حازم هشام وعاوز اعرف نتيجة تنسيق بتاعى انا جايب75% الاميل بتاعى[email protected]
حازم هشام السيد
مَا يَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلَّا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيدٌ
سمير شوقى موسى
انا عايز اعرف نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية ظهرت ولا لسه
سمير شوقى موسى
لو سمحتوا أنا تعبت من الاستفسار وبدون رد عن نتيجة تنسيق الدبلومت الفنية 2009 ولا يوجد رد صحيح حتى الان ومش عارف الواحد يعمل ايه ولو فيه رد صريح وصحيح ارجوا ارساله عى الايميل الاتى [email protected] والف شكر لو افادتونى
hamedahmed
مبروك ياجماعة اخير نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية ظهرت
بادر بوضع رقم جلوسك + تخصصك علشان نقولك النتيجة فورا
الف مليون مبروك وان شاء الله كلكم تفرحوا
hamedahmed
الإسم
محمود جمال ابراهيم زيادة
رقم الجلوس
063212
الكلية
فنى صناعى الصحافه
mhmd11