نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية لعام 2012 , الان . ضع رقم جلوسك

طب معلش مكتوب تملا بطاقه الاختيارات حسب ترتيبها في استماره النجاح وانا نسيت واحده اكتبها في الاخر ولا دي تبقي غلطه ولو غلطه اعمل ايه ؟؟؟

تاني حاجه
مكتوب في طلبات الطلاب في الرغبات مجموع المواد التحريريه وجمبها المجموع الكلي وجمبها النسبه المؤيه اكتب في النسبه المؤيه نسبه التحريري ولا الكلي ضروري من فضلكم ؟؟
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

وايه هي جهه اصدار البطاقه بيقولو مكتوبه في البطاقه دي فين مش موجوده في البطاقه ؟؟

المقال "نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية لعام 2012 , الان . ضع رقم جلوسك" نشر بواسطة: بتاريخ:
hamedahmed
[QUOTE=bossicat;266801]طب معلش مكتوب تملا بطاقه الاختيارات حسب ترتيبها في استماره النجاح وانا نسيت واحده اكتبها في الاخر ولا دي تبقي غلطه ولو غلطه اعمل ايه ؟؟؟

تاني حاجه
مكتوب في طلبات الطلاب في الرغبات مجموع المواد التحريريه وجمبها المجموع الكلي وجمبها النسبه المؤيه اكتب في النسبه المؤيه نسبه التحريري ولا الكلي ضروري من فضلكم ؟؟

وايه هي جهه اصدار البطاقه بيقولو مكتوبه في البطاقه دي فين مش موجوده في البطاقه ؟؟[/QUO

اصدار البطاقة بيكون الجهة او المركز الى البطاقة طالعة منه
bossicat
طب باقي الاسئله ياجماعه عاوزه اعرف بسرعه انا كده غلطانه ولا ايه؟؟
hamedahmed
طب باقي الاسئله ياجماعه عاوزه اعرف بسرعه انا كده غلطانه ولا ايه؟؟

ان شاء الله مافيش مشاكل اختى الكريمة
لكن لازم طبعا تراعى الترتيب وانتى بتملى الرغبات
يعنى كلية كذا الاول
ثم كذا
حسب اولوية الكلية الى انتى عايزاها

ان شاء الله خير ماتقلقيش وارمى حمولك على الله
bossicat
ميرسي اوي ربنا يخليك

كله علي الله ونعم بالله
ربنا يكرمك
kiko2000
امتى تنسيق الخمس سنين مافيش اخبار؟؟؟؟؟؟؟؟؟

انا كمان عاوز اعرف ،، حاسين اانا هانضيع مع التنسيق بسبب ردود الموظفين التى تنم على الجهل بكل

شىء ،، ارجو الرد
hamedahmed
تنسيق الدبلومات الفنية خمس سنوات..الأربعاء

يبدأ مكتب التنسيق الأربعاء القادم قبول أوراق الطلاب الحاصلين علي الدبلومات الفنية "ثانوية « سنتان" ودبلومات المدارس الفنية المتقدمة نظام خمس سنوات ودبلوم الجامعة العمالية بشعبتيها التنمية التكنولوجية والعلاقات الصناعية لعام 2009 حتي مجموع 60% ويستمر صرف وقبول الأوراق حتي الأحد 9 أغسطس من التاسعة صباحاً وحتي السادسة مساء للطلاب الحاصلين علي 75% فأكثر.
والتخصصات المسموح لها بالتقدم هي دبلوم المعاهد الفنية الصناعية والمدارس الفنية المتقدمة ودبلوم المعاهد الفنية التجارية والمدارس التجارية نظام الخمس سنوات ودبلوم الجامعة العمالية "شعبة العلاقات الصناعية" اضافة لدبلوم المعاهد الفنية للفنادق والمدارس الفندقية ودبلوم معاهد ايجوث للسياحة ودبلوم الفندقة البحرية ودبلوم الدراسات التكملية ودبلوم المدارس الفنية الزراعية ودبلوم المعاهد الفنية الصحية ودبلوم المعاهد الفنية للتمريض وحملة الثانوية الموسيقية من أكاديمية الفنون.
كامل صبرى
كلام سليم 100 %
hamedahmed
كلام سليم 100 %
تحياتى ليك ياغالى
kiko2000
فعلا كلامك مليون بالمية تمام

ومشكور لمجهودك وتعبك معانا ومشكور لاخبارك السليمة ومشكورة ادارة المنتدى لما تقدمه لنا من هذه الخدمة الرائعه وتحياتى لكم جميعاً وبالتوفيق للجميع
hamedahmed
فعلا كلامك مليون بالمية تمام

ومشكور لمجهودك وتعبك معانا ومشكور لاخبارك السليمة ومشكورة ادارة المنتدى لما تقدمه لنا من هذه الخدمة الرائعه وتحياتى لكم جميعاً وبالتوفيق للجميع
ده واجبنا اخى الكريم ونتمنى ان نكون اسهمنا ولو بجزء لخدمة الاعضاء والزوار الكرام
الجنرال العاشق
انا احمد ماندو من الاسكندرية
انا كنت في معهد فني تجاري الاسكندرية وجبت تقدير جيد جدا بمجموع 83 %
وان شاء الله هكمل في كلية تجارة الاسكندرية
بس التنسيق بتاع القبول لطلاب المعاهد
يوم الاربعاء ولا ايه
يا ريت اي حد يقولي
انا ايميلي [email protected]
hamedahmed
انا احمد ماندو من الاسكندرية
انا كنت في معهد فني تجاري الاسكندرية وجبت تقدير جيد جدا بمجموع 83 %
وان شاء الله هكمل في كلية تجارة الاسكندرية
بس التنسيق بتاع القبول لطلاب المعاهد
يوم الاربعاء ولا ايه
يا ريت اي حد يقولي
انا ايميلي [email protected]
قولنا الاول انت تنسيق كام سنة ياغالى
تنسيق الخمس سنوات يوم الاربعاء ان شاء الله
ياريت تروح اقرب مركز تنسيق عندكم فى الاسكندرية وتسال وان شاء الله يفيدوك ولو فيه جديد عندى هفيدك مباشرة
hostes
تنسيق الدبلومات الفنية خمس سنوات..الأربعاء

يبدأ مكتب التنسيق الأربعاء القادم قبول أوراق الطلاب الحاصلين علي الدبلومات الفنية "ثانوية « سنتان" ودبلومات المدارس الفنية المتقدمة نظام خمس سنوات ودبلوم الجامعة العمالية بشعبتيها التنمية التكنولوجية والعلاقات الصناعية لعام 2009 حتي مجموع 60% ويستمر صرف وقبول الأوراق حتي الأحد 9 أغسطس من التاسعة صباحاً وحتي السادسة مساء للطلاب الحاصلين علي 75% فأكثر.
والتخصصات المسموح لها بالتقدم هي دبلوم المعاهد الفنية الصناعية والمدارس الفنية المتقدمة ودبلوم المعاهد الفنية التجارية والمدارس التجارية نظام الخمس سنوات ودبلوم الجامعة العمالية "شعبة العلاقات الصناعية" اضافة لدبلوم المعاهد الفنية للفنادق والمدارس الفندقية ودبلوم معاهد ايجوث للسياحة ودبلوم الفندقة البحرية ودبلوم الدراسات التكملية ودبلوم المدارس الفنية الزراعية ودبلوم المعاهد الفنية الصحية ودبلوم المعاهد الفنية للتمريض وحملة الثانوية الموسيقية من أكاديمية الفنون.

ما احنا قلنا كده من خمس ايام محدش صدق
hamedahmed
اليوم هو الفرصة الأخيرة أمام طلاب الدبلومات الفنية التجاري والزراعي والسياحة والفنادق بحد أدني 70% لسحب وتقديم الأوراق بمكتب التنسيق
waleed_dakroury
السلام عليكم
عاوز اعرف امتى اعلان نتيجة التنسق لنظام 3سنوات تجارى المرحلة الاولى
وممكن نبعتها على الميل [email protected]
ولكم الشكر
waleed_dakroury
وعاوز اعرف هل اسمى يظهر على النت فى النتيجة
وهتبقى بلاسم ولا برقم الجلوس ولا برقم الاستمارة
احمد الشواربى evoo
شباب انا للأسف جبت 70% ورحت سحب المظروف انهارده من مكتب التنسيق بس عايز اعرف بقى ميعاد تسليمه امتى ؟؟؟ وكمان سؤال معلش (المعهد العالى للفنون التطبيقيه ب6 اكتوبر ) ممكن يقبلنى بال 70 دى ولا ايه ؟؟
وده هيبقى ليه اختبار لوحده لو قبلونى ؟؟؟
شكرا مقدما ليكم
kiko2000
والله جبنا الملف مله بس مش عارفين اازى الرغبات او بيتم الاختيار
الملف كتير وخايفين نغلط فى حاجة

ومش عارفنين اية اللى بيتعمل
ياريت حد يفيدنا
bossicat
انا الحقيقة مش فاكرة اوي لاني سلمت الملف لكن تحت امرك انا هقول اللي انا فاكراه ولو في حاجة نسيتها تحت امرك اسال وانا هجاوبك

اولا في ورقة ملونة في بداية كتاب التنسيق الاصفر اسمها استمارة التحاق دي مهمة جدا اقطعها واملاها
وعندك عالظرف من بره الورق المطلوب وضعه في الفايل
كمان عندك استمارتين ملئ رغبات شبه بعض
واحدة مكتوب عليها تحفظ مع الطالب اكتب فيها الرغبات اللي انت عايزها بالترتيب يراعي الترتيب
وانقلها في اللي شبهها وخلي اللي مكتوب فيها تحفظ مع الطالب معاك
كمان عندك كوبونات او استيكارات
في ورقة اسمها بطاقة اختيار رغبات بيضة وتقيله شوية املي بياناتها
وبنفس الترتيب اللي انت كاتبه في استمارة الرغبات
الصق الكوبونات في مكانها
دور علي اسم الكلية في الكوبون والصقه في مكانه مكتوب في اسمارة الاختيار رغبة اولي ورغبة تانية وهكذا الصق كل واحدة في مكانها ويراعي الترتيب
مطلوب 6 صور شخصية وشهادة ميلاد اصلية
او مستخرج متنساش حاجة وخلي بالك وانا معاك اي خدمة او استفسار اؤمر يارب اكون افدتك ولو بقدر بسيط
bossicat
نسيت كمان انك بعد ماتلصق الكوبونات في في كل كوبون كلمة اسمها توقيع اكتب اسمك جنبها في كل الكوبونات
احمد الشواربى evoo
شباب انا للأسف جبت 70% ورحت سحب المظروف انهارده من مكتب التنسيق بس عايز اعرف بقى ميعاد تسليمه امتى ؟؟؟ وكمان سؤال معلش (المعهد العالى للفنون التطبيقيه ب6 اكتوبر ) ممكن يقبلنى بال 70 دى ولا ايه ؟؟
وده هيبقى ليه اختبار لوحده لو قبلونى ؟؟؟
شكرا مقدما ليكم
............................:c onfused:
waleed_dakroury
السلام عليكم ممكن اعرف نتيجة التنسيق لرقم الجلوس 36553 نظام 3 سنوات شعبة عامة
برجاء الارسال على الميل [email protected]
waleed_dakroury
وامتى يعلنوا النتيجة بتاعة التنسيق
kiko2000
انا الحقيقة مش فاكرة اوي لاني سلمت الملف لكن تحت امرك انا هقول اللي انا فاكراه ولو في حاجة نسيتها تحت امرك اسال وانا هجاوبك

اولا في ورقة ملونة في بداية كتاب التنسيق الاصفر اسمها استمارة التحاق دي مهمة جدا اقطعها واملاها
وعندك عالظرف من بره الورق المطلوب وضعه في الفايل
كمان عندك استمارتين ملئ رغبات شبه بعض
واحدة مكتوب عليها تحفظ مع الطالب اكتب فيها الرغبات اللي انت عايزها بالترتيب يراعي الترتيب
وانقلها في اللي شبهها وخلي اللي مكتوب فيها تحفظ مع الطالب معاك
كمان عندك كوبونات او استيكارات
في ورقة اسمها بطاقة اختيار رغبات بيضة وتقيله شوية املي بياناتها
وبنفس الترتيب اللي انت كاتبه في استمارة الرغبات
الصق الكوبونات في مكانها
دور علي اسم الكلية في الكوبون والصقه في مكانه مكتوب في اسمارة الاختيار رغبة اولي ورغبة تانية وهكذا الصق كل واحدة في مكانها ويراعي الترتيب
مطلوب 6 صور شخصية وشهادة ميلاد اصلية
او مستخرج متنساش حاجة وخلي بالك وانا معاك اي خدمة او استفسار اؤمر يارب اكون افدتك ولو بقدر بسيط
مشكورة اختى الكريمة على افادتك وجزاك الله خيرا,,, وبالتوفيق للجميع يارب

انا عملت كل اللى قولتية بالخطوة

اشكرك جدا
kiko2000
سؤال ؟؟ انا حبيت اسجل عن طريق النت وطلب منى الرقم السرى

ومش عارف اجيبة منين ؟؟؟؟

حد يساعدنى مافيش وقت
kiko2000
وكمان عاوز رقم الايصال واجيبة منين الرقم مش لاقيه
ahmedfoda
بالنسبه لرقم الايصال يا اخي الكريم فهو يعطي لك عند تسليمك الملف الي مكتب التنسيق
ويكون موجود علي الورقه وبالضبط في اعلي يسار الورقه ويكون مطبوع
باللون الاحمر
waleed_dakroury
السلام عليكم ممكن اعرف نتيجة التنسيق لرقم الجلوس 36553 نظام 3 سنوات شعبة عامة
برجاء الارسال على الميل [email protected]

ما فيش حد بعاتلى اى رد
هى النتيجة ظهرت ولا لسة
zezo_am
بدء تنسيق المرحلة «الثانية» لطلاب الثانوي الصناعي بحد أدني 60% الثلاثاء المقبل 11/8/2009
قرر مكتب تنسيق القبول بالجامعات والمعاهد العليا بدء تنسيق المرحلة «الثانية» للطلاب الحاصلين علي دبلوم المدارس الثانوية الصناعية بمجموع نسبته 60% فأكثر اعتباراً من يوم الثلاثاء 11 أغسطس وحتي يوم الجمعة الموافق 14 أغسطس 2009

وأشار بيان صادر عن المكتب أمس- السبت- إلي أن يوم الثلاثاء يخصص لصرف مظاريف التنسيق فقط، فيما يبدأ استلام المظاريف من الطلاب وفقاً لشرائح المجموع، حيث يتسلم المكتب الأوراق من الحاصلين علي نسبة 67% فأكثر يوم الأربعاء
والحاصلين علي نسبة «64% لأقل من 67%» في يومي الخميس والجمعة لقبول أوراق الحاصلين علي نسبة «60% لأقل من 64%» مشيراً إلي أن هذه المرحلة تشمل الحاصلين علي دبلوم الثانوية الفنية للبنات «إعداد مهني» بحد أدني 276 درجة ودبلوم مبارك كول تعليم مزدوج حده الأدني «336» درجة ودبلوم التلمذة الصناعية بـ «180» درجة فأكثر ودبلوم السالزيان والدون بوسكو بشرط تقديم الطالب أصل الشهادة باللغة العربية .

ويتم استلام الأوراق بمقر مكتب التنسيق الرئيسي بالقاهرة وفروعه بمحافظات الإسكندرية والمنصورة وطنطا والإسماعيلية وأسيوط وجنوب الوادي

المصدر:

http://www.thanwyaonline.com/vb/showthread.php?t=28483

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية بالاسم 2015 لطلاب الثانوية الفنية
نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية 2012 , ضع رقم جلوسك
تعرف على رابط نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية 2012 الان
الان نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية 2011/2012
الان ظهرت نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية 2011