نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

أخبار تنسيق الكليات 2009 , خطوات التنسيق الالكترونى بالكامل

بجد بجد بجد يعنى انا مش عارفه اقولكوا ايه ع المجهود ده

كده خلاص انتوا غلبتوا جرانين القاهرة الكبرى واالاقاليم

بس انا كان عندى سؤاااال ممكن؟

انا جتلى اثار الفيوم وانا ساكنه ف شبرا مش عارفه ان كنت هعرف هحول والا لا
هوا الفرق بين اثار الفيوم واثار القاهرة درجتين بس
فمش عارفه هعرف ادخل فال10% اللى مسمحولهم يحولوا عشان نسبه الاغتراب
ولو هينفع هيبقى امتى وازاى

يارب بقى حد يرد عليا
اولا اشكرك على المجاملة الرقيقة , بالنسبة للتحويل ان شاء الله سيتاح لى امكانية التحويل عبر النت من خلال موعد ستعلنه وزارة التعليم العالى , تابعينا وان شاء الله عندما اعرف اى جديد بخصوص التحويل هبعتلك برسالة خاصة او برد فى نفس الموضوع

المقال "أخبار تنسيق الكليات 2009 , خطوات التنسيق الالكترونى بالكامل" نشر بواسطة: بتاريخ:
sheshe2001
طريقة تقديم كلية اثار القاهرة علما بان بطاقة الترشيح لم ترسل الى و من فضلكوا يا جماعة اى حد يعرف اى معلومات عن الكلية يقولى و شكراااااااااااا
عائدة الى الله
ياجماعة انا اختى جايبة 379 وجالها علوم حلوان بس بعد التنسيق وجدت نفسها تجيب مجموع طب بيطرى اسيوط لكن هى ما كانتش كاتباها ف الرغبات واحنا ف لبقاهرة يعنى خارج التوزيع الجغرافى ومش عارفين ينفع ولا لأ و نسأل مين ونعمل ايه؟ لو حد عارف حاجة او حتى ندخل ع موقع ايه يقولنا
hamedahmed
ياجماعة انا اختى جايبة 379 وجالها علوم حلوان بس بعد التنسيق وجدت نفسها تجيب مجموع طب بيطرى اسيوط لكن هى ما كانتش كاتباها ف الرغبات واحنا ف لبقاهرة يعنى خارج التوزيع الجغرافى ومش عارفين ينفع ولا لأ و نسأل مين ونعمل ايه؟ لو حد عارف حاجة او حتى ندخل ع موقع ايه يقولنا
ان شاء الله ينفع اختى الكريمة , لكن ادعوكى فى الاتصال بمكتب التنسيق عبر هذا الرقم من اى تليفون عادى 19468 وتحكى لهم طبيعة المشكلة واحب اقولك انى كل مرحلة بتفتح للتحويل ليها يعنى انتظرى , واعتقد انه ينفع ان شاء الله لان التنسيق الالكترونى سهل كتر لكن فى نفس الوقت لايمكننى تاكيد ذلك لانى غير متخصص فارجو منك الاتصال بالرقم الذى قمت بوضعه لكى وان شاء الله وابقى طمنينا
تقبلى تحياتى
كوامن الدرر
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

جزاكم الله الفردوس الاعلى من الجنة على ما تقدمونه من معلومات وعلى جهدكم

ولكن عندي استفسار مهم وارجو مممن يستطيع افادتي ان يساعدني وجزاكم الله خيرا

انا مصرية اعيش في الكويت والحمدلله اتممت المرحلة الثانوية بمعدل 94.86% فمتى يسكون تنسيقي في مصر وما هي الجامعات المتاحة امامي؟؟

انا متابعة

وجزاكم الله خيرا
وجمعة مباركة

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
ترقبوا نتيجة تنسيق المرحلة الثالثة ( اقرأ آخر أخبار التنسيق)
موقع تنسيق الكليات في مصر واماكن مكاتب التنسيق
خطوات تقليل الاغتراب واستنفاذ الرغبات , تنسيق الكليات 2012 الان
بالصور شرح خطوات طريقة التنسيق الالكتروني علي الانترنت لطلاب للثانوية العامة
تعرف على خطوات التنسيق الالكتروني خطوة بخطوة