نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى الطبي والعيادة منتدى الطب النفسي

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

الرجاء .. عايز حل لمشكلتي !!

انا اترددت كتير قبل ما اكتب الموضوع ده
لانى ... ممكن اكون محرج شوية
المهم انا مش عايز اطول عليكم
انا مشكلتى بكل بساطة انى مش عندى حبيبة .. اممم انا مش عارف ابدأ منين بالظبط
بس انا ساعات بحس ان فى حاجة ناقصة فى حياتى ... حاجة عند اغلبية الناس بس مش عندى
بحس بالوحدة كتير اوى علشان انا دايما بعض لوحدى ولا عندى لا اخ ولا اخت ووالدى مسافر وعايش انا ووالدتى .. حتى والدتى دايما بتبقى مشغولة عنى عمرها ما كلمتنى عشر دقايق على بعض وسمعتنى
انا عارف ان كده كده مش هينفع اقولها على حاجة برضو بس هى كده كده عمرها ما اتكلمت معايا ...
بكون عايز اتكلم مع حد واحكيله عن كل حاجة بصراحة فى حياتى ... كانت امنية حياتى ان يكون ليا اخ ولا اخت ولا اي صاحب يكون بيحبنى بجد رغم ان عندى اصحاب كتير بس بصراحة كلهم اصحاب مصالح مش اصحاب بجد ... دايما بحس انى نفسى تكون فى واحدة فى حياتى زى اصحابى .. بس انا برضو غيرهم خالص انا مشكلتى برضو انى خجووول جداااااا ومش بعرف ازاى اتكلم مع بنت غيرهم هما ... هما دايما بيكونوا بجحين و امم ( جمع جرئ ايه ؟؟ ) .. المهم .. انا كنت دايما مكروه بين زميلاتى البنات لما كنت فى المدرسة ... بس انا كنت مكروه علشان انا صريح وكنت رايما بقول الحق ومكنتش ولد ( سيس ) بسقط البنطلون وبلبس الحظاظة واعمل شعرى فى الخلاط .. انا مكنتش كده خاالص رغم انهم كانوا بيحبوا بتكلموا مع الولاد دول وكده .. انا مش عارف اقول ايه والله ؟؟ بس انا حاسس بنقص فى حياتى ... عمرى ما اتكلمت مع بنات كتير نفسى حتى اتكلم مع الجنس التانى ان شالله حتى لو كانت اختى ( لو كان ليا اخت )
ومش عايز فكركوا يروح لبعيد .. انا بس بقول انى نفسى يعنى اتكلم مع بنت وكده يعنى ... انا عارف ان محدش فاهمنى والله ؟؟؟ انا عندى مشاكل كتير اوى والله .. برضو مشكلتى انى طيب اوووى وغلبان واللى فى قلبى على لسانى .. انا لغاية دلوقتى كتبت كلام كتير وبرضو مش حاسس انى فهمتكوا اللى انا قصدى عليه .... انا يعنى نفسى يكون ليا علاقة مع بنت وانها تكون بتحبنى وتكون مخلصة فى حبها ليا
..... بحس بالغيرة اوووى لما اشوف واحد صاحبى بيكلم حبيبته او لما اشوف اتنين بيحبوا بعض
رغم ان اغلبية قصص الحب دلوقتى حاجات متخلفة وهما اصلا مش فاهمين المعنى الاساسى للحب
انتوا فاهمين انا قصدى ايه بقصص الحب المتخلفة .. اقولكوا مثلا .. زى مثلا ما يكون الولد من الولاد السيس ولابس بنطلون جينز ومسقطة وعامل فى شعره قصة ( عرف الديك المشهورة ) وعامل حواجبه وسيجارة الحشيش فى ايده والموبيل الصينى فى جيبة اللى مفيهوش غير اغانى تمورة ولابس الفانيله اللى كمها من اتنين لثلاثة سانتى ( من الاخر شاب من الشباب السيس اوى ) ... والبنت الحبيبة بقى
لابسة بنطلون اسكينى ضيييق اووووى وتحتية الشبشب او الكوتشيهات العجيبة اللى ظاهرة اليومين دول .. ولابسة بادى كريبة دييق اوووى ولابسة من فوق الحجاب ( مع العلم ان انا قولت اسكينى وكارينا ) بس لابسة الحجاب علشان تدارى سيلك المواعين اللى تحتيه .... انا بقى قصدى بقصص الحب المتخلفة لما تكون بين الاتنين اللى قولت عليهم دول ... ده ميبقاش حب ... دى كده تبقى حاجة ملهاش شرح اصلا .... انا مش شكلى وحش ولا حاجة والله علشان بس محدش يقول يمكن الواد ده يكون شكلوا زفت انا ابيض وطويل ورفيع وعنيا عسلى ... ولا بشرب سجاير ولا بشرب حتى قهوة و كمان انا ارخم حاجة فيا انى طيييب اووووى اووووووى ويضحك عليا بسرعة اوى ................. تعرفوا انا دايما بحس ان البنات دول مخلوقات تانية من كوكب تانى ... بقولكوا مليش علاقة بيهم خاااااالص تعرفوا انا زى مين بالظبط رامز جلال فى فيلم حد سامع حاجة ؟ .. زية بالظبط .... اممم ...ايوة.. عندى برضو حرمان بس نعمل ايه مهو من اللى بنشوفوا لغاية ما اتخنقت ... انا ممكن الخصلكوا الكلام ده كله فى كلمتين ((( انا مشكلتى بكل صراحة انى مش لاقى واحدة تحبنى وتعجب بيا )))
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

thats all

المقال "الرجاء .. عايز حل لمشكلتي !!" نشر بواسطة: بتاريخ:
%u0645%u0644%u0643
انا متزوجة وعندى يوسف ومحمد متزوجةمن6سنين بس زوجى يحب يكلم مع النساء وخصوص البنات هو صاحب محل ادوات منزلية يعنى المجال مسعدة احداث كتيرة بس اخر حاجة عرف واحدة وكان بنهم اتصالات ومقابلات ولما عرفت عمل علية مسلسل علشان معرش مين هية اصلها محترمة هى المحترمة تعرف واحد متجوز وحصل مشاكل بينى وبينة وبين اهلة اعمل اية

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
عمرو اديب : عايز رئيس جمهورية مش مصلح اجتماعي ، عايز حق الشهداء
ارجوكم عايزه حل لمشكلتى بسررررررررعه
الرجاء يا اخوانى انا عايز كود هذا العداد