نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية قلوب حائرة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مش عرفة استحمل ولا اطلق : بيدوس على كرمتى علشان اهلة

السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

انا مدام عندى 25 سنة متزوجة من حوالى 7 سنوات عندى ولدين زوجى لا اعرف ان كان يحبنى ام لاكل شى عندة هو اهلة اذا كان فى مصاريف او اهتمامات شخصية او وقت او اى شى بيدوس على كرمتى علشان اهلة
مهمل فى اطفالة
عمرة ما رفع راسى ادام اهلة رغم ان همة الغلطانين
بيحب يكلمنى باستهزاء ادمهم علشان يوريهم رجولتة
كنا الاول ما فيش حد الا و كان بيحلف بحبنا دة لما كانت ظروفة المادية مش كويسة و اول ما ظروةفة اتعدلت اول وحدة داس عليها هى انا
عمرى ما اشتكيت من ماديات و اتحملتة هو و اهلة و ظروفة و اول ما حالتة المادية اتيسرت اللى انتى عمريك ما وافتى معايا بعد ما كان بيالى انا عمرى ما هنسى ان انتى وافتى معايا فى الظروف دى و كنتى بتاوينى راح فين الكلام دة لما بايت دلواتى مش لايه منة اى حفظ للجميل
مهما اتكلمت مش بيسمعنى صرفت ميراصى عليه هو و اهلة و لما بايت من غير فلوس باء هو اللى بيزلنى مصروف البيت لما كان مرتبة 600 جنيه ما اتغيرش حتى لما كبر و باء 2000 جنية دة يرضى مين لما احب اكل انا و اولادى اروح عند حماتى علشان ناكل حاجة كويسة عمرة ما وفى بوعد طلع عليه مجنونة علشان رمنسية لغاية ما كرهنى فى كل جاجة رومانسية انتم عرفين ايه هى اكتر حاجة صعبانة علية هى نفسى حسة انى مت و دلواتى عيشة مع وحدة تنية ما اعرفهاش و كان نفسى ما اعرفهاش من كتر ما هى احسسها مات
اولولى اتحمل ولا اطلا

المقال "مش عرفة استحمل ولا اطلق : بيدوس على كرمتى علشان اهلة" نشر بواسطة: بتاريخ:
amany ali
واللة مشكلتك صعبة لان عمر الواحد ما هيقولك تستحملى اكتر وتخسرى كرامتك وشخصيتك اكتر من كدة وعمرى ما هقولك اطلقى علشان اطفالك ولكن حسيسية مرة بعدم الرضى واتركى البيت يومين بدون اخذ الاولاد حتى يعر ف المسولية عن قرب ويعرف قيمتك كويس
احزان غزل
انا بقول لكى استحملى علشان خاطر اولادك
ولو معكى شهادة حاولى تشتغلى وقتها لا يكون عندك وقت لكى تفكرى فى المشاكل
وحاولى لاتكون رومانسية مع زوجك لدرجة الزيادة حاولى تحسسى انه خلاص انت مش عايزة
وقتها ممكن يرجع تانى زاى الاول الانسان لما بيلقى زوجته بتبعد عنه بيحاول يغير اسلوبه معها
يخاف انت تسيبها وترحلى عنه
كونى زكية جدا فى تعملك مع زوجك
sad one
انا من راي اماني انك تسيبي البيت شويع عشان يعرف قيمتك
وارجعي ولو متحسنش يبقي ميستهلكيش وبجد موضوع الطلاق ده
المفروض يبقي اخر حاجه تفكري فيها
عشان اولادك وحاولي تستحملي كمان شويه واسالي اهلك
واستخيري ربنا
وربنا يوفقك ويا رب توصلي للقرار الصح
وابقي قوليلنا علي قرارك

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
شاب يقطع راسة امام اهلة من اجل فتاة صورة مرعبة
ساعدوني انا خلاص مش قادر استحمل
بالصور تامر هجرس : مراتي مٌزَّة ولازم أفرجها للجمهور علشان يعرفوا إني عرفت أختار