نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

جوجل قفلت حسابي قبل السحب بيوم واحد ,, حسبي الله ونعم الوكيل

تم إرسال هذه الرسالة من عنوان بريد إلكتروني مخصص للإبلاغ فقط ولا يقبل تلقي أي بريد إلكتروني وارد. لذا، يُرجى عدم الرد على هذه الرسالة.
---------------------------------------------------------------

مرحبًا،

بعد مراجعة سجلاتنا، تبيّن لنا أن حسابك في AdSense يشكِّل خطرًا متمثلاً في توليد أنشطة غير صحيحة. ونظرًا إلى أننا نحمل على عاتقنا مسؤولية حماية معلني AdWords من تضخم النفقات نتيجةً للأنشطة غير الصحيحة؛ فقد توصلنا إلى ضرورة تعطيل حسابك في AdSense. وستتم إعادة كلٍّ من رصيدك المستحق ونصيب Google من الأرباح بالكامل مرةً أخرى إلى المعلنين المتضررين.
يُرجى الانتباه إلى أنه يتعين علينا اتخاذ هذه الإجراءات للحفاظ على كفاءة نظام Google الإعلاني، وخاصةً فيما يتعلق بالعلاقة بين المعلِنين والناشرين. ونحن ندرك الإزعاج الذي قد يسببه لك هذا الإجراء، ونشكرك مقدمًا على حسن تفهمك وتعاونك.
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

إذا كانت لديك أية أسئلة أو استفسارات عن الإجراءات التي اتخذناها، أو كيف يمكنك تقديم طلب استئناف في هذا الشأن، أو الأنشطة غير الصحيحة بصفةٍ عامة، يمكنك الاطلاع على مزيد من المعلومات في الرابط http://www.google.com/adsense/suppor...y?answer=57153.

مع خالص الشكر،

فريق عمل Google AdSense

-------------------------------------

حسبي الله ونعم الوكيل في جوجل

وقبل مااسحب فلوسي بيوم واحد

حسبي الله ونعم الوكيل ,,,,,,

بجد انا هيحصلي حاجه

والله كنت مستني الفلوس دي بفارغ الصبر

بجد انا دخلت المستشفى من

340 دولار طارو عشان يوم تأخير

عشان اليوم الاجازة بتاع عيد الزفت الشرطه كانو قافلين

اخدت الرقم ,, ولما رحت ,,لقيتهم بيقولوا فلوسك رجعت لجوجل تاني

حسبي الله ونعم الوكيل

المقال "جوجل قفلت حسابي قبل السحب بيوم واحد ,, حسبي الله ونعم الوكيل" نشر بواسطة: بتاريخ:
ali_bob2
معلش تعيش وتاخد غيرها انا بردو كنت شغال 7 شهور كل يوم 6 سعات شغل فى ادسنس وفى شهر خصمو منى ومقبتش بسبب الخصم قولت معلش تتعوض الشهر الجاى جمعت واستنيت فى شهر 1 و كنت مستنى بردو القبض وعليا فلوس لناس وفى الاخر تم تعطيل حسابى ونفس الرسلة بتاعت القفل
بقت مش عارف اعمل اية

يريت لو فى اى طريقة لرفع دعوى عليهم انا سمعت حاجة زى دية عشان كدة بيظلمو جامد للعرب بالدات طرد بدون اى تحدير حرام

يعنى حتى فى الواجهة التجربية موجود ركن للتحديرات اية لزمتو مش عارف
forex
طريقه شرعيه شغاله 100% للربح من ادسنس لم يتم اغلاق اي حساب و قمت بالسحب مرتين حتي الأن
و المدونه هي رقم 1 في جوجل
http://blogexchange-free.blogspot.com
الخطير جدا
انا تعبت والله
ارواح واشباح
العوض على الله
بس حالتك انت غريبه قوى
انا برده حسابى اتقفل وهو فى 250 دولار
الخطير جدا
انا كنت هتشل

معقولة معايا رقم السحب

واروح اسحب الفلوس

تقلي مفيش

وكان حسابي اتقفل الصبح

انا بجد كنت هتشل

منهم لله بتوع الشرطه والاجازة اللي جت فوق دماغي

حسبي الله ونعم الوكيل
hema4ever
معلش يعني
والله لو كنا كلاب كانوا هايعملونا احسن من كده
هو واحد صحي الصبح مزاج امه مكنش رايق قال ياله ماقفلي شويه حسابات كده ملهاش لازمه ولا عايزين ايه دول؟
yaserlove16
انا شرحكوو اتقفل وكان فيه 269
لوفي حاجة افضل من الادسينس ياريت طرحهااااااااا
حاجة تخنق بجد
pinaloja
راسلهم واستفسر ... !
alaa omar
أكيد في أفضل من جوجل أدسنس
بلا جوجل أدسنس بلا وجع دماع
الربح من تنفيذ المهام
إربح من كل مهمه تقوم بتنفيذها
فمثلا تقوم بالإعجاب بصفحه علي الفيس بوك وتاخد 30 سنت أو تقوم بمتابعة شخص علي تويتر وتاخد من 10 إلي 40سنت حسب عدد متابعينك
أو لو عندك مدونه بيدج رانك صفر أو واحد أو إتنين فبرده تربح من خلال وضع رابط في مدونتك من 50 سنت إلي 9$
علي حسب البيدج رانك

من فضلك إشترك من خلال رابطي
http://www.miniworks.info/signup.php...dtYWlsLmNvbQ==
ومدونه الموقع باللغه العربيه
http://miniworksblog.blogspot.com/
ezz-eldeen
عوضك الله خيراً منها أخى الفاضل

ومقادير الأرزاق بيد الله تعالى وليست بيد أدسنس
فلا يجب أن نحزن لما فاتنا من الرزق
ولا نفرح بما آتانا

وإنما نصبر ونرضى بقضاء الله وندعوه أن يرزقنا خيراً منها
ابراهيم عنب
هل كنت تستخدم سكربت اختصار الروابط ؟
kn7oa
هل كنت تستخدم سكربت اختصار الروابط ؟
وهل يوجد مشكلة في سكربت اختصار الروابط من بعض المواقع المعروفة ، والتي جربها بعض الأشخاص وقد حصلووو على الربح .
أسامة1
ربنا يعوضكم خير
subzero000
منهم لله ربنا يحرقهم فى نار جهنم أو يهديهم احسن
zeecko
الله يعوض عليك
usama mohamed khamis
و الله انا حسابى اتقفل بردوا و كان فى 800 دولار .. اقسم بالله العظيم تلااته كان فى 800 دولار تقريبا .. كنت قاعد على الفيس قولت اشوف ادسنس بقى و اروح اسحب .. لاقيت بيقولى حسابك اتعطل و غير كدة المدونة تم ازالتها .. و الله كانت هتجيلى جلطة لما شوفتها بعد تعب 6 شهووور ... ربنا ياخدهم .... و ربنا يعوض عليك
الخطير جدا
و الله انا حسابى اتقفل بردوا و كان فى 800 دولار .. اقسم بالله العظيم تلااته كان فى 800 دولار تقريبا .. كنت قاعد على الفيس قولت اشوف ادسنس بقى و اروح اسحب .. لاقيت بيقولى حسابك اتعطل و غير كدة المدونة تم ازالتها .. و الله كانت هتجيلى جلطة لما شوفتها بعد تعب 6 شهووور ... ربنا ياخدهم .... و ربنا يعوض عليك
ربنا ينتقم من جوجل والله

حرااام

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
حسبي الله ونعم الوكيل في كل ظالم
فضل دعاء ( حسبي الله ونعم الوكيل )
حسبي الله ونعم الوكيل