نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اسرع حل لمشكلات ادسنس على الاطلاق

الى كل محبى جوجل ادسنس لا شك ان مشكله pin code من اهم واصعب المشاكل التى تواجه اى مشترك جديد فى عالم ادسنس وانا واحد منهم اعانى منذ سنه للحصول على pin code ولم احصل عليه حتى الان وايضا هناك من يعانى من قله الخبره ويحتاج الى اهل الخبره ولكن تذكر انك الوحيد الى مهتم بحسابك وانت فى زمن لا يوجد شى مجانى والدليل واضح مئات المواضيع تخبرك انك تستطيع ربح 10 دولار فى اليوم وهناك من عرضه اكبر اربح 3 الاف دولار شهريا ولكن الشرط الوحيد ان تدفع مقابل مادى . والان بعد ان وضحت بعض المشكلات التى تقابلك سواء كمبتدا او كخبره لابد من حل سريع لمشكلات ادسنس وهذا هو موضوع اليوم :-

الفكره الرئيسيه \ هى مشاركه ارباح ادسنس ولكن بفكر جديد نهائى وسوف يقسم الى عده نقاط

الفكره الاولى ( كيف يصبح رصيدك مثل اصحاب المواقع والمنتديات )
.................................................. .................................................. ...................
لا شك ان اصحاب المواقع والمنتديات هم الاكثر ربح فى عالم ادسنس ولكن هل سالت نفسك ايها العميل البسيط فى عالم ادسنس العملاق سر ربحهم الحقيقى ؟ الاجابه كلنا نعرفها ولكننا عاجزين عن تحقيقها وهى اننا نشاركهم فى الارباح اذن هم يحققون الربح بالمثل الشعبى الشهير ( ايد واحده متسقفش ) فلماذا يا اخى لا تكون مثلهم وليس اللمطلوب منك ان تكون صاحب منتدى بل ان تساهم فى فكرتنا الذى ستوضح مع الفقرات الاتيه .

الفكره الثانيه ( المشاركه بالمدونات )
.................................................. ...................
تستطيع ان تحقق الحد الادنى 100 دولار فى اسرع وقت عن طريق المشاركه بالمدونات وهذا يعنى انك الان صاحب حساب جوجل ادسنس ونجحت فى الحصول فى pin code اذن ما ينقصك هو الوصول الى الحد الادنى 100 دولار والحل هو الاتفاق مع شخص او عده اشخاص بعمل مدونات لهم فى حسابك الشخصى فى ادسنس وبالطبع اعلاناتك فى كل مدونه هم يعملون بها وبالتى سوف تحصل على الحد الادنى فى اسرع وقت والاكيد ان كل مدونه سوف تظهر ارباحها لكى تعطيها للشريك بتاعك ويمكن الاتفاق على نسبه 5% لك بما انك صاحب الحساب الرئيسى بمعنى لو شخص عمل مدونه فى حسابك لانه لا يمتلك pin code او لا يفهم فى جوجل ادسنس ونجح انه يربح منها 50 دولار انت كصاحب الحساب المفروض تعطيه ال 50 دولار ولكن 5% كنسبه ايجار مدونه تاخد 2 ونصف دولار .

الفكره الثالثه ( المشاركه بالمنتديات المختلفه )
.................................................. .................................
لاشك ان الكثير من المنتديات والمواقع الان تدعم فكره مشاركه ارباح ادسنس وبالتالى نفترض ان صاحب الحساب الرئيسى يشارك ارباح ادسنس فى منتدى نجوم مصريه بالتالى يستطيع الاستعانه بشريك يشارك فى منتديات اخرى ولكن باعلانات الخاصه بك وبالتالى سوف يربح وتاخد منه نسبه 5% .

الفكره الرابعه ( الحساب بالنصف حبايب اوى )
.................................................. ...............................
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

فكره جميله ولكن لا تطبق الا مع ناس حبايب اوى او هدفهم يعملوا مشروعات فغير مهتمين من سيربح اكثر من الثانى وبالتالى يستطيعون العمل فى كل المدونات مع بعضهم اما المنتديات لها طريقه اخرى نفترض ان صاحب الحساب الرئيسى يشارك ارباحه فى منتدى نجوم مصريه ويكتب مواضيع وشريكه معاه فى نفس المنتدى ويكتب مواضيع ايضا ولكن الاساس الربح هيروح لصاحب الحساب لذلك بكل سهوله صاحب الحساب يحط رقم ناشر ادسنس عند شريكه وبالتالى اصبح مواضيع شريكه هى الى بتحسب ارباح وبالتالى سيحصلون على الحد الادنى سريعا ويتم تقسيمه بينهم .

الفكره الخامسه ( الحساب بالاجر )
.................................................. .............
بمعنى انك ترفض شريك لك وعايز تربح فى نفس الوقت تقدر تجيب شريك ولكن لن يشاركك فى الربح ولكن سوف تدفع له مبلغ شهرى مقابل خدمه يكتب لك مواضيع ناجحه .

تحذير \ لابد من حذف كل الاعلانات الاباحيه والمسيئه للاسلام والتى تدعو للارهاب واعلانات الخمور والقمار واعلانات الاغانى والافلام يكفى انك تستمتع بها اما امور الربح ده شى اخر .

وفى النهايه اتمنى تنفيذ الفكره واقسم بالله بتلك الطرق سوف تصل للحد الادنى فى اسرع الوقت وسوف تساعد شخص يمتلك المواهب فى الربح من ادسنس ولكن سوء الحظ البين كود لم ياتى له وانا اول متطوع لاى شخص سوف يدعونى للعمل معاه ولنجاح الفكره اكثر اقترح بعمل ركن خاص فى ادسنس باسم طلبات الاعضاء لشركاء فى ادسنس حتى تضمن الفكره نجاحها .

وهذا الاميل الخاص بى لاى استفسار [email protected]

المقال "اسرع حل لمشكلات ادسنس على الاطلاق" نشر بواسطة: بتاريخ:
اجتماعى اخر حاجه
والله العظيم حرام انا افكر انى اساعد الناس بافكار ولا احد يهتم ونفضل نبكى اننا فى مشكله والبين كود لم يصل ومش عارفين نربح من ادسنس لا تعليق .
podoomda
بص يا اجتماعى اخر حاجة انا قررت ان احنا نشترك فى مدونة مشتركة بالارباح ادسينس

قولى كل المطلوب منى وانا هتواصل معاك على الخاص

على فكرة انا عندى مدونة مشتركة مدونة كلام مصر
اجتماعى اخر حاجه
اولا بشكرك دا على الاهتمام وعرضك ليه بالمشاركه معك وللاسف حزين على عدم الاهتمام من الاخرين وكاننا نحب ان نظل دائما نبحث عن المواضيع التى تخدعنا اما المواضيع الى فى صالحنا لازم نتركها فورا وانا هتواصل معك على الخاص .
akhamis17
موضوعك جميييييييييييييييييييييييل اوى وفيه شويه افكار ممتازة
بس الافكار دى عايزة ناس فاهمه وعارفه يعنى ايه انترنت وادسنس
مثلا : فكرة المشاركه بالمدونات دى لازم وضرورى جدا ان انته عشان تجيب واحد وتعمله مدونة على حسابك لازم يكون
فاهم هو هيعمل ايه والا هضيع نفسك وممكن فى لحظة تلاقى حسابك وقف بسبب " نسخ او خرق حقوق او اى سبب ضد قوانين جوجل "

والفكرة التانية الى هيا : المشاركة بالمنتديات دى اغلبية المشتركين فى نظام ادسنس بيعملوا كده ومصدر ربحهم منالمشاركة فى المنتديات .

على العموم الافكار ممتازة بس عايزة ترتيب وتفكير سليم .... شكرا على الموضوع .
اجتماعى اخر حاجه
عندك حق انك بتتكلم عن الخبره وده هدف من الاهداف تخيل واحد لا يستخدم ادسنس او مبتدا وانت عندك حساب ادسنس وخبره فرصه تعلمه وتعرفه ان المواضيع المنقوله مرفوضه فى مشاركات معينه مخالفه لادسنس وبالتالى سوف تنجح الفكره
aleskandrany
فكرة رائعة اخى ... وشكرا لك على مجهودك
على فكرة احب اطمنك بالنسبة لمشكلة عدم وصول البين كود
البين كود كده كده هيوصلك ان شاء الله
انا كنت بعانى نفس مشكلتك
وقعدت اكثر من 6 او 7 شهور ماوصلنيش حاجه وخلصت الطلبات الثلاثة وبعتلهم
صورة ضوئية من بطاقتى
لكن لم يحدث شئ لدرجة انهم وقفوا الارباح فى حسابى وبقت الاعلانات اللى بتظهر
هى اعلانات الخدمة العامة يعنى المجانية
لكن فى النهاية لقيت البين كود جالى لحد البيت
فالموضوع مش عايز يأس وعايز صبر ... وشكرا ليك مره تانيه
HeMoZ
عزيزي مشكلة البن كود ليست من المستحيلات
لم يصلك البن كود وإستنفذت جميع محاولاتك, إذا قم بإستخدام رابط الإتصال بالدعم الفني من نفس صفحة البن كود
ضع معرف الناشر الخاص بك والإسم والبريد مطابقين تماماً لحسابك, بعد فترة ستصلك رسالة من الدعم الفني
تخبرك بمد مهلة السماح لعرض الإعلانات, وأنك مطالب بوضع البن كود قبل هذه المدة او اختيار احد الحلول التي يطرحونها لك
ومنها إرفاق صورة هوية رقمية داخل نفس الرسالة مطابقة للإسم والعنوان الموجود بحسابك بعد ارسالها
سيصلك الرد بتفعيل الحساب في خلال إسبوعين كحد أقصى
تحياتي.
hossam512
الحمدلله أنا بوصل للحد الأدنى كل شهر بفضل الله وأنا موافق لأى حد عايز يضع رقم تعريفى بأدسنس سواء لأسباب البين كود أو عدم الوصول للحد الأدنى أو لعدم أمكانه لعمل حساب جوجل وأخد نسبة 10 % أو أقل حسب الاتفاق وعدد المشتركين وحسب المصاريف البنكية ولكن بشروط وهى:
1- أن يكون موضوع مدونته أو مقالاته لا تتحدث عن شئ محرم زى أفلام وأغانى وغيره
2-أن يكون مصرى وله حساب بنكى علشان أحوله الفلوس أو حسب الاتفاق كيفية تحويل الفلوس
3-أن يكون عضو ذهبى أو ماسى أو مشرف ويكون ذو سمعة طيبة فى المنتدى حتى أتأكد من عدم وجود نقرات غير شرعية
والموافقة على الأعضاء الذين سيشتركون هيكون عن طريق المشرفين لأنهم هم أدرى بمن هم ذو سمعة طيبة
4-طريقة الدفع بتاعتى فى ادسنس هى الشيك السريع الامن فالتالى الدفع هيكون بعد شهر من صدور الشيك لأن البنك بياخد من 21 الى 28 يوم فى صرف الشيك
5-فمن أراد المشاركة يرسل لى رسالة خاصة بها ايميله
6-لو حد قاللى أيه الضامن(كذب ونصب وغيره من الكلام الفارغ) هقوله انا مش محتاج لفلوسك لأن ارباحى تتعدى الالاف الدولار بل هى خدمة لأعضاء المنتدى المميز الذى تعرفت من خلاله بخدمة جوجل ادسنس ولكن لم أصل للحد الأدنى عن طريقة للأسف!!!
7-لا تسألنى عن كم أربح شهريا من ادسنس وكيف أربح
8-أذا أعترضت على نسبة 10% مفيش مشكلة ممكن أخليها 5% بس تشاركنى المصاريف البنكية

شكرااا للمشرف اجتماعى أخر حاجة ولجميع مشرفين وأعضاء المنتدى الكرام

ولو فى أى استفسار عن أى حاجة بخصوص الشروط اللى قولتها ومناقشتها

fr3oon.net
موضوع جميل يا اجتماعى اووووى
لكن فى الكل الحالات المطلوب برضه ناس حبايب وواثقين فى بعض
بالاضافة لأنه يكون فاهم يعنى ايه مينسخش كوبي وباست
وايه المواضيع الممنوعة وايه اللى ليها حقوق ملكية
لأنه ممكن يدمر الحساب خالص يبقى لا انت ولا هو
وانا ده اللى بعمله مشارك صديق مآمنة وفاهم والحمد لله
ف الموضوع محتاج شوية وعي ويكون زي الفل
وربنا يكرم الجمييع
تسلم ايدك
اجتماعى اخر حاجه
والله يا حسام انا تفائلت جدا بردك وانك استوعبت الموضوع جدا وشروطك اكثر من رائعه وانا شخصيا سوف اتفاعل معك بعد ما اخلص الامتحانات ومن ناحيه الخبره بالنسبه لكلامك او لكلام فرعون الى رده اعطانى التفائل ايضا سوف ياتى من امثالكم الخبره يا جماعه مستحيل الواحد هيتعلم ويبقى خبره من فراغ لازم الاول يتعلم من خبرات مثلكم وانا قريبا ساضع دوره بسيطه للبدايه فى عالم ادسنس حتى نتجنب اى اخطاء .
i4free.net
موضوع جيد
بتعلم البرمجة ممكن تشغل ماكينة الارباح بسرعة
اجتماعى اخر حاجه
موضوع جيد
بتعلم البرمجة ممكن تشغل ماكينة الارباح بسرعة
بشكرك على اهتمامك وياترى هل انت مستعد للمشاركه
louaimoh
بجد موضوع مميز وانا عندي حساب في ادسنس ومستعد اعمل اي حاجة انتو عاوزنها بس اربح بقى
اجتماعى اخر حاجه
ياريت توضح ظروفك جيدا فى ادسنس يعنى مثلا بتعتمد على اى مواقع للربح
louaimoh
انا عملت اكتر من مدونة بس مكنتش بربح منها بدأت ربح من ساعة ما بدأت في المنتدى هنا
louaimoh
وحاليا شغال على المنتدى ده وبس
ZEOS10
بجد رووووووووعه
وإن شاء الله هنفذها

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
اسرع طريقة لقبول التسجيل في جوجل ادسنس في خلال 6 ساعات فقط
اقوى موقع لمشاركة ارباح ادسنس على الاطلاق - اعمل صفحات خاصة بك فى ثوانى