نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية قلوب حائرة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اناعيزة النصيحة

[bانا مرة حبت واحدفى المدرسة حباتو اوى بس مش عرفة هو بيحبنى ولى لا
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بس هو كل يوم بياجى المدرسة بيجالى انا والى البنات بس انا لما ببا سرحانة واحد ياجى يكلمنى الى بيكلمنى بانادى بسم حبيبى
بجد انا بحب و مش عرفة اعمل اياة علشان انساة انا ساعات مش بعرف اذاكار من كتر ما بفكر فى
بجد محتاجة رايكم ...الولى بسراحة مش هزعل

المقال "اناعيزة النصيحة" نشر بواسطة: بتاريخ:
عصفور المطر
انا من راييى تركزى فى مذاكرتك ومستقبلك احسن...وسيبك من حب المراهقة ده...وبالتوفيق ان شاء الله
hamedahmed
اولا اهلا بكى فى منتدى نجوم اف ام
بالنسبة لمشكلتك

ارى اختى الكريمة ان تركزى فى دراستك فكل ماتعانى منه اوهام نعم اوهام لابد ان تصارحى نفسك بالحقيقة لقد توهمتى ان احد يهتم بكى ويحبك لانك تريدين ان يحبك احد بحكم مرحلة المراهقة التى تمرين بيها واحب ان اقول لكى انها حالة طبيبعة تحدث لكل البنات
ولتخطيها عليكى دوما بذكر الله والانشغال بعمل مفيد ولاارى عمل مفيد اكثر من العمل لمستقبلك ذاكرى وحاولى تتفوقى فى دراستك وماتضيعيش نفسك بوهم الحب وفى النهاية تلاقى نفسك خسرتى مستقبلك

يارب اكون افدتك وربنا يوفقك يارب وعلى فكرة لما تكبرى وتفتكرى تلك المشاعر هتضحكى من نفسك لانها كانت مجرد خواطر
بكبوظة2009
شكران يا حمادة على النصيحة
اسير الدموع
بصى يبكابظه انتى مدام باعك مثلا او انتى نستيه لازم تنسيه ازاى بقا تنسيه متفكريش ى حاجه غير مستقبلك دلوقتى النتى مريتى بيه ده حب اول مره يعنى حب تجربه بس صدقينى علشان تنسى قربى من ربنا وخلى عندك عزيمه ان انتى ناويه تنسى انما تنسى ازاى وانتى بتفكريه لازم تنسى وتعيشى حياتك زى الاول علشان الحياه تستمر ومياثرش على تعليمك ومستقبليك وصدقينى الينساكى ويبيعك لازم تبعيه وتاكديلو انو باعك خسر وانتى لما بعتيه كسبتى صدقينى فى الاول والاخر محدش يباخد غير نصيبو انسى وعيشى حياتك ومستقبلك وهتقبلى كتير ناس تقدرك بس المهم ان انتى يبقا فى دماغك تنسيه وربنا يوفقك المعذب فى الارض
dodo dodo
انا من راى اسير الدموع بصي لمستقبلك الاول وانسى وعيشي حياتك واكيد هتلاقي واحد يقدرك ويحبك اكتر من كدة
البرنس حمزة
انا رايى من رأى عصفور المطر

لا اله الا الله محمد رسول الله
هارى بوتر1988
و الله احسن حاجه فى الدنيا انك تكبرى دماغك من الحب
ده اذا كان موجود لانى شاكك فيه
عاشقة الصمت
فعلا الحب قليل جدا فى الايام دى ركزى فى دراستك الاول وربنا يوفقك
كيوت وخدودى توت
ركزى فى مذاكرتك احسن من اللى انتى بتفكرى فيه

على فكرة هو مش هينفعك فى الامتحان

وسيبك فعلا من حب المراهقة وبعدين ده اعجاب