نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات اغاني - كلمات الاغاني

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

كلمات اغنية ((انا عايش )) للفنان عمرو دياب

انا عايش ومش عايش

لابرتاح في ليلة ولا بنساك ولقيت نهايةولو حتى ببعد ببقى معاك ومنتش معايا لابرتاح في ليلة ولا بنساك ولقيت نهاية ولو حتى ببعد ببقى معاك ومنتش معاياأنا عايش ومش عايش ومش قادر على بعدك ولا عارف فيوم أنسك ولا عايز حبيب بعدك أنا عايش ومش عايش ومش قادر على بعدك ولا عارف فيوم أنسك ولا عايز حبيب بعدك وبسأل وقلبي بيحلم يوم يرتاح من جراحه ليالينا اللي كانو ما بينا زمان راجعين ولا راحووبسأل وقلبي بيحلم يوم يرتاح من جراحه ليالينا اللي كانو ما بينا زمان راجعين ولا راحوأنا عايش ومش عايش ومش قادر على بعدك ولا عارف فيوم أنسك ولا عايز حبيب بعدك أنا عايش ومش عايش ومش قادر على بعدك ولا عارف فيوم أنسك ولا عايز حبيب بعدك أنا عايش ومش عايش ومش قادر على بعدك ولا عارف فيوم أنسك ولا عايز حبيب بعدك أنا عايش ومش عايش ومش قادر على بعدك ولا عارف فيوم أنسك ولا عايز حبيب بعدك محبيتش غيرك وأعمل ايه بشوقي وهوايا وليلي ونهاري بفكر فيك مترجع كفايةأنا عايش ومش عايش ومش قادر على بعدك ولا عارف فيوم أنسك ولا عايز حبيب بعدك أنا عايش ومش عايش ومش قادر على بعدك ولا عارف فيوم أنسك ولا عايز حبيب بعدك أنا عايش ومش عايش ومش قادر على بعدك ولا عارف فيوم أنسك ولا عايز حبيب بعدك

المقال "كلمات اغنية ((انا عايش )) للفنان عمرو دياب" نشر بواسطة: بتاريخ:
Sh00ter
شكرااااااااااااااااااا على الاغنيه
KONEYLOVE
نيس توبيك

وشكرا ليك على الاغنية
jace
نايس سونج ميرسى ومشكووووووووووووووور ع الاغنية
هارى بوتر1988
ميرسى على الاغنيه

و دائما ننتظر جديدك
حوده تيموس