نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى المدونين والتدوين

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مين يحب يشترك معايا فى الربح من مدونة جاهزة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ازيكم يا جماعة عاملين ايه

بصوا بقة الموضوع ده جد اوى ولو سمحتم اللى هيهظر مايشاركش فيه

دلوقتى انا عامل مدونة جمب مدونتى الأساسية بتتأرشف على جوجل الحمد لله ومظبطها ومش ناقصها غير كود المشاركة بس

اللى يحب يشترك معايا فى الربح منها بنسبة 100% لصاحب الموضوع يقول وخلى بالكم انا عايز اقولكم على معلومة يمكن اول مرة تعرفوها والله أعلم لو انت بتنزل كذا موضوع ورا بعض يعنى لو فيه موضوعات كتير بتنزل ورا بعض لازم وحتماً المدونة تظهر وتتشهر فى الصفحات الأولى من جوجل

يعنى المدونة دى بتتأرشف الحمد لله عشان تتشهر صح ونكسب منها هنحتاج ننزل اكتر من موضوع فى اليوم يعنى حاول تنزل موضوعات كتير والقالب سهل جدا ومتظبط الحمد لله تمام على سرعة الأرشفة وكل واحد مننا لازم ينزل شريط ادوات اليكسا عشان الترتيب
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

من ناحية هتكسب ان شاء الله هتكسب بس اوعى لاى ظرف تيأس انا الحمد لله عرفت اسرار كتير للارشفة وحاجات كتير هقولكم عليها ان شاء الله

المهم نهتم بعنوان الموضوع لازم يكون واضح جدا والموضوع مايكونش منقول خالص تمام وابعد كل البعد عن خرق لحقوق الملكية الفكرية من اى موضوع تحميل وكدة وابعد عن تنزيل اى فيلم خادش للحياء وافلام للكبار والحاجات دى عشان الربح يبقى حلال ان شاء الله وهنعتمد على المشاهدة وهتكون من المواقع المجانية بس والحاجات اللى اكيد انتم عارفينها بحكم معرفتكم بالقوانين لأسنس

وده رابط المدونة http://www.videos-more.blogspot.com/

يالا يا جماعة مين هيشترك معايا

المقال "مين يحب يشترك معايا فى الربح من مدونة جاهزة" نشر بواسطة: بتاريخ:
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا عايزة اشترك معاك
kareem.a7med
انا موجود اهو ممكن اشترك معاك وانا مش بهظر

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة: