نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

فكرة عمل منتدي بارباح هائلة محترفي الادسينس يدخلو

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اهلا بكم اعضاء منتدي نجوم مصرية وان شاء الله تكونوا بــ الف خير
هنـا فى هذا المنتدى الذى يتميز بـ ابدعاتكم وتميزكم استفدت منه كتيرا
واريد راي خبراء الادسنس بمشاركتي هذه الفكرة من جهة فهمهم لقوانين الادسنس
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المهم انا حجزت دومين ومساحة جديدة بعد نجاحي في التدوين وتحقيق ارباح منه كنت في الاول في بدايتي كنت بستغرب من مواضبع الاعضاء اللي بسيب صور بارباحها وكنت متردد ان فيه ارباح بهذه الكميات مكنتش الصراحة مصدق ولقيت ناس كتير قايله انها كزب وصور فوتوشوب وكده بس الصراحة مخدش بالكلام ده وقلت لازم اعمل زيهم هما مش افضل مني هما عندهم عقل وانا عاندي
المهم الحمد لله بعد كثير من الصبر والقراءة في المنتديات حققت ارباح كويسة من التدوين مدونتي كانت بتعمل في الشهر 250 دولار بالقليل وسعات بتوصل 290 اي نعم اتقفل حسابي عن طريق ناس عندهم حقد وضعف ايمان بس ده دافعني اني اقوم بعمل منتدي انجلش وف نفس الوقت ميكونش فيه شيء يخالف الدين
المهم فكرتي في المنتدي اللي عاوز راي حضراتكو فيها
اني فكرت في عمل منتدي فكرته هيا السنة النبوية المطهرة هيتكلم عن كده الموقع هيكون باللغة الاجنبية المهم الاقسام فكرت اعملها كالاتي :مثلا القسم الاول هيكون السنة النبوية المطهرة بالانجلش
القسم التاني السنة النبوية المطهرة ايضا بس بالفرنسية والقسم الثالث ايضا بلغة اخري وهكزا هيكون المنتدي 8 اقسام ب8 لغات كل قسم بيتكلم عن السنة النبوية المطهرة لكن بلغة اخري المطلوب هل ده مخالف لجوجل ادسنس ام لا في انتظار الرد ياريت تفيدوني

المقال "فكرة عمل منتدي بارباح هائلة محترفي الادسينس يدخلو" نشر بواسطة: بتاريخ:
gogo
ربنا يباركلك ويعينك

بالنسبه للموقع ماظنش ان فيه مخالفه طالما انت بعيد عن المواد المحميه بحقوق الطبع والنشر

اشتغل زي ماتحب ... وان شاء الله انت ماشي تمام

وبالتوفيق يارب
hossam512
المشكلة ميفعش تحط اعلانات جوجل فى منتدى اسلامى علشان أغلب الاعلانات اللى هتظهر هتكون أعلانات تنصيرية وده طبعا مخالف لديننا الحنيف
عاشق الشعر
اذا كان هدفك دعوى فلا تضع اعلانات ادسنس على موقع دينى مطلقا حتى لا تظهر اعلانات تبشيرية
يجب عليك ان تكون المواد الموضوعة موثوق بها بنسبة مائة بالمائة و مكتوبة على ايدى متخصصبن
اجعل الترجمة من محترفين حتى يستطيع الناس فهمها و اياك و الاعتماد على الترجمات الالية لانها ركيكة جدا جدا جدا
بالتوفيق
اجتماعى اخر حاجه
مع احترامى لكل الناس الى ردت فى حاجه اسمها تصفيه يعنى ممكن الاعلانات التنصريه تشيلها خالص وتبقى اعلاناتك حلال مفيش مشكله اما بخصوص مخالف طبعا لا ولكن احذر انك تذكر اى عنف على اعداء الاسلام
zapata
السلام عليكم

بعد احترامي لرأي حضرتك وآراء الأعضاء ، اعتقد انه لا يجوز كسب المال من خلال نشر الدعوة الإسلامية بلغات مختلفة ، اذا اردت انشاء منتدى بهذا المحتوى فأنا افضل عدم استعمال اعلانات ادسنس به .
اذا كنت من المدونين الذين يجيدون الكتابة بالعربية والإنجليزية ، فيمكنك افنضام الينا بمدونة وورد برس مشتركة الأرباح بنسبة 100% وهذا طبعا بعد فتح حساب ادسنس جديد لك ، بالنسبة للحساب لا توجد اية مشكلة رغم انك لمتستطع فتحه في المرة السابقة سوف اقوم بذلك بكل سهولة ، وسوف نرشدكالى حماية حسابك من التعطيل .

حاليا نحن مدونان اثنان ونطلب التحاق مدونين آخرين بنا نوجه هذه الدعوة اليك والى جميع الأعضاء الراغبين المشاركة بهذه المدونة .
i4free.net
راسلني على الخاص
shababegy
بص يا باشا
خليك معايا كويس
اولا : المنتدى الانجليزى سعر النقرة فيه هيبقى غالى
بس مش هتلاقيلو زوار ده غير انك مش هتعرف تكتب فيه حاجة من ابداعك فهتضطر تنقل مواضيع و دى اول سكة الغلط
لو عايز تعمل منتدى اعمله منتدى عام عربى زى ده مثلا :- www.shababegy.com
www.shababegy.com/vb
الموقع هو مجلة vbadvanced
و المنتدى vbulletin
و هو منتدى افلام برامج العاب اغانى
كده يعنى
و مستنى ردك
yaserlove16
ربنا يباركلك ويعينك

بالنسبه للموقع ماظنش ان فيه مخالفه طالما انت بعيد عن المواد المحميه بحقوق الطبع والنشر

اشتغل زي ماتحب ... وان شاء الله انت ماشي تمام

وبالتوفيق يارب
شكرا لمرورك اخي الكريم
yaserlove16
بص يا باشا
خليك معايا كويس
اولا : المنتدى الانجليزى سعر النقرة فيه هيبقى غالى
بس مش هتلاقيلو زوار ده غير انك مش هتعرف تكتب فيه حاجة من ابداعك فهتضطر تنقل مواضيع و دى اول سكة الغلط
لو عايز تعمل منتدى اعمله منتدى عام عربى زى ده مثلا :- www.shababegy.com
www.shababegy.com/vb
الموقع هو مجلة vbadvanced
و المنتدى vbulletin
و هو منتدى افلام برامج العاب اغانى
كده يعنى
و مستنى ردك
شكراااااا لمرورك الكريم
الموقع هيكتب في دكاترة من جامعة الازهر
الهدف من الموقع الدعوة
yaserlove16
شكر اااااا للمروركم الكريم والتواصل
تم بالفعل عمل الموقع
وسوف اقوم بطرحه انشاء الله
بعد تهيئته النهائية
هيكتب فيه دكاترة جامعة مختصين
بتدريس الاسلاميك من جامعة الازهر
هيكون خالي من الادسينس بعد الاقتناع باراء كثيرة من الاخرين
منهم رجال دين
شكرا للجميع يرجي غلق الموضوع
yaserlove16
السلام عليكم

بعد احترامي لرأي حضرتك وآراء الأعضاء ، اعتقد انه لا يجوز كسب المال من خلال نشر الدعوة الإسلامية بلغات مختلفة ، اذا اردت انشاء منتدى بهذا المحتوى فأنا افضل عدم استعمال اعلانات ادسنس به .
اذا كنت من المدونين الذين يجيدون الكتابة بالعربية والإنجليزية ، فيمكنك افنضام الينا بمدونة وورد برس مشتركة الأرباح بنسبة 100% وهذا طبعا بعد فتح حساب ادسنس جديد لك ، بالنسبة للحساب لا توجد اية مشكلة رغم انك لمتستطع فتحه في المرة السابقة سوف اقوم بذلك بكل سهولة ، وسوف نرشدكالى حماية حسابك من التعطيل .

حاليا نحن مدونان اثنان ونطلب التحاق مدونين آخرين بنا نوجه هذه الدعوة اليك والى جميع الأعضاء الراغبين المشاركة بهذه المدونة .
قبلت الدعوة سبلي الرابط اخي
او قم بارسال رسالة خاصة لي

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
انشاء منتدى / تصميم منتدى الحلم يتحقق مع استضافة احلى منتدى المجانية
كرسي بطيخي للرضيع - فكرة اقتصادية هائلة
ب 150 جنيه مصرى امتلك منتدى بمساحة 100 ميجا ودومين مجانى ومميزات هائلة جدا