نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى الأعضاء الاقتراحات

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

شكوي لعبده باشا والمشرفين العموم والاعضاء علشان مصداقية المنتدي

السلام عليكم

شكوي عاجلة واتمني الرد

هل من قوانيني المنتدي استخدام السلطه في المصالح الشخصية بالنسبة للمنتدي اخبار مصر

قامت المشرف العام شيماء سعيد بوضع خبر عاجل به ناقص المحتوي لحجز مكان في الاخبار العاجلة

في نفس الوقت اكتب موضوعي وعند قيامي بكتابة المووضوع وجدت المشرف العام سبقتني بحجز مكان بدايتا بسطر ونصف فقط
ولا اعلم من قام بالغاء الموضوع وحزفه لها وتم قبول موضوعي لانه كامل المحتوي طبقا لما قرره عبده باشا من قوانين القسم وبعد قليل حزف موضوعي وعاد موضوعها بزياده سطرين فقط وايضا غير كافي

المحتوي فهل ذلك هي قوانيني الاشراف وهل تلك هي استخدام السلطة المتاحة للمشرفين العموم ومجاملتهم لبعضهم وعلي الباقي ان يضرب راسه عرض الحائط
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

وتلك صورة برينت اسكرين للمحتوي الغير كافي حتي يتم تعديله

ممكن اعرف ازاي الموضوع اتقبل من الاساس بمحتوي ناقص
وليه موضوعي يتحزف ومحتواه كامل علشان ماليش واسطه
وشكرا

المقال "شكوي لعبده باشا والمشرفين العموم والاعضاء علشان مصداقية المنتدي" نشر بواسطة: بتاريخ:
abdobasha
أحب أأكد مرة تانية
الاخبار العاجلة مش باللي يلحق ابدا...
العبرة بالاجود والاشمل والافيد للزائر والاجمل
لو موضوعين او اكتر اتساوو تماما فيما سبق بيتم اخذ اللي اتكتب اولا

وانا ياسيدي مستعد ارفعلك الخبر بتاعك مكان خبر شيماء حالا لو لقيت موضوعك اتجدد احسن او بقى افضل لززاشر والصالح العام للمنتدى
وكذلك لاي عضو

وحصل قبل كدا اكتر من مرة ان خبر اتكتب واتنشر بس متابعش وجه عضو تاني تابع الموضوع وعمل موضوعه بشكل افضل وخد مكانه فالعاجل ...
khaledalex
عبده انا سؤالي هو موضوعي اتحزف اكتر من نصف ساعه

ولو زاد عن كده ماكنتش هاقدر اعمل فيه حاجه بس نفسي اعرف

فين المشرفين العموم ومشرفين القسم اللي قبلوا الموضوع وردوا عليه وبكرر ردوا عليه وهو ناقص المحتوي

ده راجع لايه

وكل ده عايزنا نكمل اخر الاخبار انا بكتب شكوي وبحاول ارجع موضوعي اللي اتحزف وبعمل برينت اسكرين لصوره وكاتب شكوي وبرد عليكم في الشكوي

وبكتب خبر في الرد جديد

وفي المقابل هي موضعها كل اللي بتعملوا انها بتجيب اخر الاخبار عنه بزمتك ده عدل

ده مصداقيه
khaledalex
مش هاقدر اقولكم غير كلمه واحده

حسبي الله ونعم الوكيل

وشكرا
Dr! Ahmed
السلام عليكم

شكوي عاجلة واتمني الرد

هل من قوانيني المنتدي استخدام السلطه في المصالح الشخصية بالنسبة للمنتدي اخبار مصر

قامت المشرف العام شيماء سعيد بوضع خبر عاجل به ناقص المحتوي لحجز مكان في الاخبار العاجلة

في نفس الوقت اكتب موضوعي وعند قيامي بكتابة المووضوع وجدت المشرف العام سبقتني بحجز مكان بدايتا بسطر ونصف فقط
هية ماسبقتش ولاه حاجة موضوعها اتحذف وعملت موضوع تانى ... وكان قبلك بردو
ولا اعلم من قام بالغاء الموضوع وحزفه لها وتم قبول موضوعي لانه كامل المحتوي طبقا لما قرره عبده باشا من قوانين القسم وبعد قليل حزف موضوعي وعاد موضوعها بزياده سطرين فقط وايضا غير كافي

المحتوي فهل ذلك هي قوانيني الاشراف وهل تلك هي استخدام السلطة المتاحة للمشرفين العموم ومجاملتهم لبعضهم وعلي الباقي ان يضرب راسه عرض الحائط
مفيش مجامله واللهى انا حطيت كذا موضوع فى اخبار مصر واتمسحلى ومن مشرف عادى مش مشرف عام ... وتقبلت الامر عادى جدا
وتلك صورة برينت اسكرين للمحتوي الغير كافي حتي يتم تعديله

ممكن اعرف ازاي الموضوع اتقبل من الاساس بمحتوي ناقص
وليه موضوعي يتحزف ومحتواه كامل علشان ماليش واسطه
وشكرا

............................................... اصحا خالد
khaledalex
............................................... اصحا خالد
تقدر تقسم بالله العظيم اتحداك لاني والله كلامك كدب
abdobasha
اعتقد دكتور احمد دوضح النقطة
والموضوع مش مستهال
الاخبار جاية كتير
والعضوين دلوقت ليهم اخبار مرفوعة عاجل
khaledalex
لو عايز تلغي موضوعي اللي رفعته عاجل الغيه يا عبده باشا

ولو عايز تلغي عضويتي الغيها

بس احب اقولك دكتور احمد ماحلفش علشان عارف انه كلامه كدب

وانت رفعت موضوع ليا عاجل مجرد لقمه وانت عارف انه اهم خبر فيهم

هو موضوع الكنيسه
nonosh
كلام خالد صح وانا الى كنت موجوده وحذفت موضوع شيماء لانه مكنش كافي

وخالد نزل موضوعه وهيا نزلته تانى زايد سطرين وتم حذف موضوع خالد مرتين وانا رجعته لاهميه الخبر طبعا ولانه اول حد نزل الخبر كامل بعد شيماء

ومن وجهه نظرى وحلا للمشكله الموضوع المفروض يترفع عاجل اذا كان كامل
khaledalex
رجاء منك يا باشا الغاء الاشراف عني لاني مش من النوع اللي يتراملوا لقمة ولاني مايشرفنيش اكون مشرف في المنتدي افضل عضو عادي يبقي افضل علي الاقل عارف حدودي
abdobasha
يا جماعة الموضوع مش مستاهل
انا زي ما قلت فردي الاول
العاجل مش بالاسبقية
رديت قولتلي هلحق ازاي احط

ياباشا ما انت مشرف
تقدر تعدل الخبر
وحتى لو عضو ضيف ردود

لو موضوعك احسن اهياخد مكانه فالعاجل
khaledalex
http://100fm6.com/vb/showthread.php?t=237768

تقدر تقلي موضوعي ناقص ايه
khaledalex
كل اللي ناقصه اني يكون ليا واسطه

وعلشان انا واسطتي ربنا بس مش عارف هاتنفع ولا لا
Shaymaa Sayed
أنا موضوعى اتحذف زى زى حضرتك وعملت موضوع تانى وأضفت اليه الكثير وبعدين الخبر اصلا كان عبار عن سطريين حبيت اننا نكون اول منتدى يحط الخبر على مستوى كل المواقع حتى قبل اليوم السابع وقبل كل القنوات الاخبارية يحطه علشان الحادثه جمب بيتى وانا اول واحده حطيت فيديوهات وصور حصرية للموضوع
hazem_copra
الموضوع كده كبر يا جماعة مش المواضيع هيا الي هتفرق بين الاعضاء الموضوع مش مستاهل كل ده يا خالد

والمشرفين والله محكاية واسطة ولا حاجة انا كنت باعت الموضوع لعبدو بعد شيماء وعبدو لاقي الاتنين يستحقوا

ولعلمك المشرفين اكتر ناس عبدو بيدقق عليهم واكتر ناس بياخدو مخالفات علي اقل الغلطات مش مشكلة واسطة لان

والله عبدو باشا مبيفرق بين مشرف ولا مشرف عام ولا عضو كله سيان
khaledalex
يا حازم انا بتكلم علي حقي انا مش بفتري علي حد احمد كدب كلامي ولما قلتله يحلف ماشفتوش وحلال عليكم العاجل بس انا كلامي عن حقي وللاسف كل اللي هاممكم هو زميلتكم وبتحاولوا ترضوا ضميركم واسف اذا كنت بقول كده بس انا اللي باعت المووضوع بعد شيماء لاني شيماء باعته الموضوع واتحزف وهو عند عبدو وعدلت عليه اكتر من مره وموضوعي انا اللي اتحزف مرتين
khaledalex
شيماء شوفي كلام نونوش وكدبيها وشفي برنت اسكرين لمحتوي موضوعك
Shaymaa Sayed
أولا انا مكدبتيش نونوش فعلا هى حذفت موضوعى لنقص المحتوى وفى نفس اللحظة كتبته تانى الساعة 1.27 وانت موضوعك الساعة 1.39 برضه موضوعى التانى قبل موضوعك وكان فيه تفاصيل الحادثه فى الوقت ده

وبعد كده ضفت فيديوهات للحادثه من كذا مصدر انت وضعها بعدى برضه بنفس ترتيب وضعها بموضوعى

وفى النهاية الموضوع ميستهلش كل ده الموضوع الأحق هو اللى هيتحط وعبدو باشا اللى شيفه أصح هيحطه
hazem_copra
انا بعت بعدكم انت صح بس عادي كبر دماغك يعني ومحصلش مشكلة خالص وانت ليك موضوع في العاجل يعني كل الاطراف مستفيدة
khaledalex
أولا انا مكدبتيش نونوش فعلا هى حذفت موضوعى لنقص المحتوى وفى نفس اللحظة كتبته تانى الساعة 1.27 وانت موضوعك الساعة 1.39 برضه موضوعى التانى قبل موضوعك وكان فيه تفاصيل الحادثه فى الوقت ده

وبعد كده ضفت فيديوهات للحادثه من كذا مصدر انت وضعها بعدى برضه بنفس ترتيب وضعها بموضوعى

وفى النهاية الموضوع ميستهلش كل ده الموضوع الأحق هو اللى هيتحط وعبدو باشا اللى شيفه أصح هيحطه

اسمحيلي انتي بتكلمي كده لاني موضوعك اتحط خلاص يعني انتي مش خصرانه حاجه ولا دمك محروك اما الفيديوهات فانتي حطاها وانا موضوعي محزوف وبدور علي وسيله ارجعه بيها وحضرتك
بتظبطي موضوعك ياريت نكون واقعيين اكتر من كده والبرنت اسكرين بياكد كلامي اني واخده بعد موضوعي مانزل وكتبتبه يعني ماينفعش اخده وبعدين اكتب موضوعي واحاول ارجعه وكل ده في لحظه واحده ودقائق انا مش انسان خارق
وانا قلتلكم انا عارف اني مش هاطول حاجه واللي انتم عيزينه هاتعملوه
واديني ضبطت موضوعي برده ماحدش عبرني ههههههههههههههههههه
يعني اخبط راسك في الحيط
حسبي الله ونعم الوكيل الشكوي لغير الله مزله

khaledalex
انا بعت بعدكم انت صح بس عادي كبر دماغك يعني ومحصلش مشكلة خالص وانت ليك موضوع في العاجل يعني كل الاطراف مستفيدة
استاذ حازم انا قلت في رد ليا قبل كده علي عبده باشا انا مش من النوع اللي بيقبل يترميلوا لقمة

علشان ارضاء الضمير مش اكتر والمحافظه علي المجاملات
Shaymaa Sayed

اسمحيلي انتي بتكلمي كده لاني موضوعك اتحط خلاص يعني انتي مش خصرانه حاجه ولا دمك محروك اما الفيديوهات فانتي حطاها وانا موضوعي محزوف وبدور علي وسيله ارجعه بيها وحضرتك
بتظبطي موضوعك ياريت نكون واقعيين اكتر من كده والبرنت اسكرين بياكد كلامي اني واخده بعد موضوعي مانزل وكتبتبه يعني ماينفعش اخده وبعدين اكتب موضوعي واحاول ارجعه وكل ده في لحظه واحده ودقائق انا مش انسان خارق
يعني اخبط راسك في الحيط

انت بتتحسبن كل شويه فى مين وليه الموضوع ميستهلش اللى انت عامله ده
وبرضه لا يمكن الفيديوهات مجمعه فى موضوعك بنفس ترتيبها فى موضوعى لا يمكن يعنى دا أنا مجمعها من كذا موقع طول الليل

فى النهاية أخى الكريم بجد الموضوع ميتهلش كل ده وعلى فكره برضه مش هتلاقى موضوع على النت كله فيه كل التفاصيل ديه والفيديوهات كمان غير موضوعىبجد والله

khaledalex

يعني اخبط راسك في الحيط

انت بتتحسبن كل شويه فى مين وليه الموضوع ميستهلش اللى انت عامله ده
وبرضه لا يمكن الفيديوهات مجمعه فى موضوعك بنفس ترتيبها فى موضوعى لا يمكن يعنى دا أنا مجمعها من كذا موقع طول الليل

فى النهاية أخى الكريم بجد الموضوع ميتهلش كل ده وعلى فكره برضه مش هتلاقى موضوع على النت كله فيه كل التفاصيل ديه والفيديوهات كمان غير موضوعىبجد والله

اختي الكريمة انا اسف اني اتعديت حدودي بس انا نهيت الموضوع مع عبده باشا وهاتلاقي كلامنا صفحة الزوار بتاعته وبتاعتي واسف مرة تانيه اني هاجمت الحكومة كل سنة وانتي طيبة
Shaymaa Sayed
كل سنه وانت طيب أخى الكريم

شكرا لأنك خلتنى أقرا راى عبدو باشا اللى فعلا فجئت بيه بعد المده ديه كلها فى كتابة مواضيع بالمنتدى

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
khaledalex
كل سنه وانت طيب أخى الكريم

شكرا لأنك خلتنى أقرا راى عبدو باشا اللى فعلا فجئت بيه بعد المده ديه كلها فى كتابة مواضيع بالمنتدى

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اختي الكريمة شيماء اولا زي ماعرفت من كلامك انك من اسكندريه وانا كمان اسكندراني وعلي فكره انا من العصافره وحاليا مقيم بالعجمي وعيلتي كلها في سيدي بش والعصافره يعني جوه الحدث نفسه
والتليفونات والقلق ماقلقيش طبعا عامل ازاي وكل خبر هناك بعرفه في ساعتها
المهم علشان ماخرجش بره اطار ردي علي كلامك انا قلتلك شوفي كلامي مع عبده اني نهيت الموضوع
والمفروض انك اسكندرنيه يعني عارفه اني كلام عبده مجرد كلام بيهديني بيه مش اكتر
لانه لو عايز يقولك رايه هايخاف من ايه هو صاحب المنتدي ولو عايز يعاقبك كان عاقبك بس كل الحكايه
هو بيهديني مش اكتر بكلمتين علي الماشي يعني مش حقيقي
علشان كده انا قلتله ورديت عليه اني مش عايز الاشرااف لانه مايشرفنيش اكون مشرف
افضل اكون عضو عادي لاني مش باكل من كلام الاونطه والضحك علي الدقون
وفي النهايه زي مابتقولي وبيقولوا كلكم ده مجرد موضوع اقولك لا ده حقي اللي ماعرفتش اخده
وكل سنة وانتي طيبة واتمنالك انتي والادارة كلها سنة سعيدة
abdobasha
من الاخر يا جماعة بقى عشان ننهي

فككو من الحاجات الصغيرة دي ...

وكل سنة وانتم طيبين

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
زجل من عضو الي رئيس المنتدي والمشرفين اهداء للمنتدي كافه
ســـؤال مهم لمدير المنتدي والمشرفيين والاعضاء