نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية قلوب حائرة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

حد يريحنى ارجوكم - مشكلة الفوراق الاجتماعية ؟

هاي
انا عايزة اقولكم مشكلتى وياريت اسمع رد
انا من عيله ميسورة ماديه الحمدلله مرتبطه بانسان كويس بس وضعه المادى مش زىى بس هو انسان محترم اوى وبيحبنى ومجتهد هو بيدرس لسه بس بيشتغل في الاجازة المشكله عندى انا....
انا مش بقدر اعيش وانا حاسه اني مخنوقه ان مفيش فلوس او مفيش امكانيه ان اطلب منه حاجه او ادلع عليه مرة زى اي بنت وقوله عايزة حاجه لان بكون عارفه ان ظروفه الماديه متسمحش هو حاليا ظروفه الماديه وحشه جدا لدرجه انه احيانا مش بيكون معاه فلوس يشحن موبايله وباباه تعبان ومحتاج يعمل عمليه وظروفه وحشه جدا انا غصب عنى بدأت اتخنق انا والله العظيم بحبه هو انسان محترم وبيحبنى اوى بس مش عارفه اعمل ايه انا حاسه نفسي بدأت اتغير معاه مش انا حبيبته بتاعه زمان وهو ملاحظ بس والله مش عارفه اعمل ايه في نفسي حد يرد عليا ارجوكم انا والله بحبه بس انا مشكلتى ان مش متعوده علي كده خالص حاولو تفهمونى ..... ياريت حد يريحنى

المقال "حد يريحنى ارجوكم - مشكلة الفوراق الاجتماعية ؟" نشر بواسطة: بتاريخ:
Fire_Line
الحب ليس فيه فوارق
اذا كنت بتحبيه بجد ها تصبرى عليه وعلى ظروفة
والا كانت العلاقة ملهاش لزمة من الاول
فكرى تانى واتأكدى ان حبك ليه هايساعدة على العمل والكفاح
قربى منه عشان خاطر يحس ان فيه حد جنبة ولا كل الدنيا علية (لو اتنى مش معاة )
خليك دافعة الاساسى فى الحياة
لان الانسان من غير حب (( بلا هدف ))
سلام
kaki
تصدقى ان اللى بيحب حد مش بيبص للكلام ده
وياستى الرزق على الله
الصبر حلو وكفاية انه بيحبك وانتى كمان
جوليت
فكرى كده لو انت سبتى الانسان ده وارتبطى بواحد تانى
مش بتحبيه بس معاه فلوس كتير تقدر تعيشك ومرة واحدة الفلوس دى راحت منه وخسرها
تعملى انتى ايه يبقى منك مخدتيش الانسان اللى بتحبيه ومنك مستفدتيش بلفلوس اللى عيزاه

حرام تضيعى حبك عشان خاطر الفلوس اللى بطروح وبتيجى اقفى
جمب اللى بتحبيه وشجعيه وابتدوا النتوا الاتنين مع بعض وكونوا فلوسكم انتوا الاتنين
sarahqueen2006
عندك حق ياجوليت بس انت عارفه بحس كتير ان بضعف بجد لما بقعد افكر مع نفسي واقول انا استاهل حد احسن منه يريحنى وكده بس والله لما اجى افكر ان ممكن ابعد عنه الاقيها صعبه اوى لان بجد الانسان ده وقف معايا في مواقف كتير جدا كان صعب علي اي راجل يتقبلها وبيحبنى جدا لدرجه انه هو نفسه بيقعد يقولي انا عمري ماهسمحلك تبعدى عنى حتى لو انتى طلبتى ان ابعد ومفيش حاجه هتبعدى عنك غير انى اموت وعارفاه ممكن يعمل ايه في نفسه لو اتخليت عنه بس والله غصب عنى بفكر كتير انه ليه هبقي اقل من فلانه او علانه مش عارفه بس والله العظيم بحبه جدا ومعرفتش معنى الحب غير معاه ولا معنى انك تعرفي ان قد ايه حبيبك ممكن يحبك ويحترمك ويخاف عليكى غير معاه لان هو مش اول واحد في حياتى فأنا عارفه كويس هو ايه بس الحلو ميكملش ......؟؟؟

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
انا عندى مشكلة مع حبيبى ارجوكم حد يقولى اعمل ايه
مشكلة حبي الأول‏....ارجوكم ساعدوني
مشكلة حياتي الابدية بمدونتي مع قالب اخبار احترافي...ارجوكم الحل يا محترفين بلوجر لتعم الفائدة
ميدو: لن أعود للزمالك.. وحسن شحاتة لا يريدني في المنتخب