نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام منتدى الحوار العام منتدى الأسئلة والأجوبة العامة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

الجرح

هل من الممكن انك تنجرح من انسان حبيته او شخص عادي عزيز عليك وتنسى انك انجرحت ؟؟؟ وهل برده لو الانسان اللي جرحك ده ممكن انك تسامحه في يوم لو رجعلك وهو زعلان جدا من اللي عمله؟؟؟ ده سؤال للناس اللي انجرحت ولغيره برده بس ياريت اللي يجاوب يقولي بنت ولا ولد ويقول هو اللي جرح ولا هي وليه يعني ايه سبب الجرح

المقال "الجرح" نشر بواسطة: بتاريخ:
cyrin
لجرح ما بينتسا حت لو سامحتو
هو عامل متل مسمارلما دقو بخشبا لو شلتو رح يضل معلم مكانو
اريج احمد
من السهل ان الشخص ينجرح بس مش من السهل انه ينسى اللي جرحه
dodda_dody
هل من الممكن انك تنجرح من انسان حبيته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ممكن ليه لا
وتنسى انك انجرحت ؟؟؟؟؟؟
لا طبعا

وهل برده لو الانسان اللي جرحك ده ممكن انك تسامحه في يوم لو رجعلك وهو زعلان جدا من اللي عمله؟؟؟

لو الشخص اللي قدامي واثقه ان هو بيحبني قد ما انا بحبه واكتر ممكن اسامحه بس برده مش هنسي وهرجعله بس لو مش بيحبني استحاااااااااااااااله اسامحه او افكر ان اكلمه مش ارجعله

علي فكره انا اتجرحت مرتين في حياتي اول مره من شخص حبيته اوووووووي بس هو محبنيش انا عمري ما فكرت اسامحه ولا ارجعله تاني مره من شخص حبيته وهو كان بيموت فيا بس بجد كان حاسس بغلطته وندمان وانا سامحته بس كان بيحبنيييييي
اريج احمد

(اختر هذه الإجابة كأفضل إجابة على سؤالك) رد: الجرح

--------------------------------------------------------------------------------

هل من الممكن انك تنجرح من انسان حبيته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ممكن ليه لا
وتنسى انك انجرحت ؟؟؟؟؟؟
لا طبعا

وهل برده لو الانسان اللي جرحك ده ممكن انك تسامحه في يوم لو رجعلك وهو زعلان جدا من اللي عمله؟؟؟

لو الشخص اللي قدامي واثقه ان هو بيحبني قد ما انا بحبه واكتر ممكن اسامحه بس برده مش هنسي وهرجعله بس لو مش بيحبني استحاااااااااااااااله اسامحه او افكر ان اكلمه مش ارجعله

علي فكره انا اتجرحت مرتين في حياتي اول مره من شخص حبيته اوووووووي بس هو محبنيش انا عمري ما فكرت اسامحه ولا ارجعله تاني مره من شخص حبيته وهو كان بيموت فيا بس بجد كان حاسس بغلطته وندمان وانا سامحته بس كان بيحبنيييييي

شكرا ياروحي بكلامك وردك الجميل وربنا يوفق سعيد بسعيده
ZABADOLOVEU
انا اللى اتجرحت وما اعرفش السبب وعمرىما هسمحة غير هو لو جة واعتزلى غير كدة لالالا
mado91
انا ولد

سهل انك تسامح ولكن الصعب انك تنسى الجرح
ZABADOLOVEU
عندك حق ولله سهل انك تسامح لكن صعب جدا ان تنسى الجرح
ZABADOLOVEU
يا جماعة اللى ينقل موضوع من على اى منتدى من فضلكم يكتب منقول للا مانة
اريج احمد
يا جماعة اللى ينقل موضوع من على اى منتدى من فضلكم يكتب منقول للا مانة
الحمد لله انا عمري ما نقلت مواضيع حد ابدا ومرسيه لثقتك الرقيقه دى

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه