نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى طلبة جامعات مصر منتدى كلية تجارة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

السلام عليكم : مشكلة اختيار كلية تجارة طنطا من النت

Ize="6"][/size ياجماعة انا عندى مشكلة انا عندى نت فى البيت على الكمبيوتر بتاعى اوكى انا كتبت الرغبات فى المجمع الطبى وانا عرفت ان جالى تجارة طنطا من على النت عندى ومطبعتهاش وقالولى ان دة بطاقة الترشيح ييعنى لازم تبقى معى اعمل اية ياجماعة وبحاول اجبها تانى موش عارفة ياريت تردوا على بسرعة وتريحونى

المقال "السلام عليكم : مشكلة اختيار كلية تجارة طنطا من النت" نشر بواسطة: بتاريخ:
ميشو
Ize="6"][/size ياجماعة انا عندى مشكلة انا عندى نت فى البيت على الكمبيوتر بتاعى اوكى انا كتبت الرغبات فى المجمع الطبى وانا عرفت ان جالى تجارة طنطا من على النت عندى ومطبعتهاش وقالولى ان دة بطاقة الترشيح ييعنى لازم تبقى معى اعمل اية ياجماعة وبحاول اجبها تانى موش عارفة ياريت تردوا على بسرعة وتريحونى
اروة اهلا بيكى اولا انتى لازم يا اروة تدخلى موقع بوابة الثانوية العامة وتكتبى رقم جلوسك عشان تطبعى ورقة الترشيح لو انتى مش عارفة تعملى الحكاية دية اكتبلى رقم جلوسك وانا اجبلك بطاقة الترشيح بس وبعدة كدة انتى بتطبعى وبتروحى الجامعة عادى واى خدمة وشكرا ليكى يا اروة
......
اروة
اشكرك ياميشو ربنا يخليك ليا يارب انا كنت بفتح الموقع قبل كدة ومكنش بيردة يفتح بس خلاص الحمد للة جبتها مشكورررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر ررررررررررر
ميشو
لا شكر على واجب اروة والله انا تحت امرك والحمدللة انك جبتى النتيجة وشكرا ليكى اروة وبالتوفيق ان شاء الله
m_mizo_2008
كل الموضوع كان علي بطاقة الترشيح
hamadause
تدخلى موقع بوابة الثانوية العامة وتكتبى رقم جلوسك عشان تطبعى ورقة الترشيح
simo_simo266
انا اسلام فى كلية اداب المنصورة قسم فلسفه ياريت اتعرف على اصحاب هنا

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
السلام عليكم انا فى كلية اداب المنصورة