نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى المدونين والتدوين

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اربح وانت مرتاح(طريقة جديدة جدا ومجانية)

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اما بعد اخواني انا اسف علي العنوان ولكن لازم اشدكم لموضوعي الاول احنا دائما طماعين ليه دائما شغالين لوحدنا ليه مبنتعاونش ونعمل مدونة واحدة نشترك فيها ويكون فيها مشاركة ارباح ادسنس والارباح تتقسم بنسب متساوية هوا ده اقتراحي نعمل مدونة بس متكونش بلوجر نعملها ورد بريس افضل مليون مرة ونشترك فيها وانا هعمل المدونة علي استضافة والدومين ممكن نعمله co.cc ماشي ونكتب مواضيع كتيرة وفي هاكات واضافات لمشاركة ارباح ادسنس علي ورد بريس وكمان توزيع الاعلانات بطريقة مربحة جدا ونعمل لها كل مرة نشر (يعني لو كل واحد نشر شوية هتبقا احسن مدونة علي النت ونستفيد بخبرات بعض والحمد لله انا عندي خبرة سنتين في التدوين والاشهار والربح من ادسنس والربح هيزيد لما نكتب اكتر وبدل ما كل واحد يتكب موضوع او موضوعين في مدونته تعالي كل واحد يكتب الموضوعين بتوعه في مدونة واحدة وهيبقا عندنا 200 موضوع وهنكسب ارشفة وزوار ومال ايضا وكان نساعد المستجدين في الربح من النت واللي زهق من الفشل وعدم الربح يجي اللي عايز يعمل كده يكتب موافقته في الرد وانا هعمل المدونة لو لقيت علي الاقل واحد موافق وانا عليا تركيبها وربطها بدومين(للعلم المدونة علي استضافة خاصة ودمين زي ما قلنا) وده رابط مدونة ممطن نشتغل عليها وهي ورد بريس بس مفيش مواضيع او اعلانات www.sawa2day.co.cc

المقال "اربح وانت مرتاح(طريقة جديدة جدا ومجانية)" نشر بواسطة: بتاريخ:
ghostalghost
اخي انا موافقك
Romanticmody
سبحان الله .. أول ما ضغطت على لينك المدونة بتاعتك ال
Eset Smart
عندى عمل بلوك ليها..على ان محتواها قد يضر الجهاز يعنى .. انت لازم تصلح العيب دا .. لأن دا يقلل عدد زوارك

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
عصام شرف مرتاح لجولته الخليجية و بناء صفحة جديدة
مطلوب 2 مدونين لمشاركة أرباح أدسنس بمدونة جديدة
موضة جديدة .... اسمها مشاركة أرباح أدسنس
طريقة رفع أرباح الأدسنس مضمونة و قانونية 100%