نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

سؤال للخبراء عن موقع نيوز كتن الجديد

أنا من هواة الصور و التصوير وعندي صور كتير عايز احطها علي نيوز كتن ، بس خايف يكون في حقوق ملكية للصور دي واتسبب في مشكلة للموقع الجديد لا قدر الله

يا ريت تنصحوني عن أفضل طريقة لإعادة نشر الصور لأن كل صور جوجل مكتوب جنبها " This image may be subject to copyright. "

المقال "سؤال للخبراء عن موقع نيوز كتن الجديد" نشر بواسطة: بتاريخ:
alaa omar
موقع نيوز كيتن
طيب ممكن رابط ليه لو سمحت
abdobasha
http://newskitten.com/
منين بتقول بتحب التصوير
وعاوز تنسخ الصور
طب ما تنشر صورك انت؟!
ganady
منين بتقول بتحب التصوير
وعاوز تنسخ الصور
طب ما تنشر صورك انت؟!
صوري أوك ، بس انا بسأل لو عجبتني صورة علي النت وحبيت أنشرها في المنتدي انشرها من الرابط بتاعها وخلاص

ولا انشرها من الرابط بتاعها واكتب المصدر كذا

ولا أحملها عندي علي الجهاز و ارفعها علي مركز رفع وبعدين أنشرها من مركز الرفع الجديد

ولا أحملها عندي علي الجهاز وارفعها علي مركز رفع صور وبعدين أنشرها من مركز الرفع الجديد مع كتابة المصدر

ولا احملها عندي علي الجهاز واغير الإمتداد بتاعها وبعدين أنشرها ؟

شكرا علي الإهتمام
Dr! Ahmed
صوري أوك ، بس انا بسأل لو عجبتني صورة علي النت وحبيت أنشرها في المنتدي انشرها من الرابط بتاعها وخلاص

ولا انشرها من الرابط بتاعها واكتب المصدر كذا

ولا أحملها عندي علي الجهاز و ارفعها علي مركز رفع وبعدين أنشرها من مركز الرفع الجديد

ولا أحملها عندي علي الجهاز وارفعها علي مركز رفع صور وبعدين أنشرها من مركز الرفع الجديد مع كتابة المصدر

ولا احملها عندي علي الجهاز واغير الإمتداد بتاعها وبعدين أنشرها ؟

شكرا علي الإهتمام
لا ولا حملها على

ايه ياعم كل ولا ولا ولا ولا

لا انقل من اى حتا عادى مفيش للعرب ليه حقوق ملكيه ماتخفش

لكن الافضل طبعا عشان تحقق افضل مشاهده للموضوع انك تنزله وترفعه على سيرفر برابط خاص بمضوعك
ganady
لا ولا حملها على

ايه ياعم كل ولا ولا ولا ولا

لا انقل من اى حتا عادى مفيش للعرب ليه حقوق ملكيه ماتخفش

لكن الافضل طبعا عشان تحقق افضل مشاهده للموضوع انك تنزله وترفعه على سيرفر برابط خاص بمضوعك

شكرا يا أحمد بية ، بس اية دخل العرب في الموضوع ؟ أنا هنقل الصور من مواقع أجنبية و احطها في منتدي كلو أحبار أمريكا و انجلترا و........

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
سؤال للخبراء حول ترتيب مدونة بموقع اليكسا links in