نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

فلترة الاعلانات اللى بسنت و2 سنت

بسم الله الرحمن الرحيم

طلب من الناس اللى بتقدر تحدد الاعلانات او المواقع اللى بتعلن فىadwords

وطبعا بتبقى اعلانات بسنت فارجور من الناس اللى عندهاا زوار ونقرات كتير تحدد لينا عنواين المواقع دية

كى نفلترها زى ما بنفلتر المواقع التنصرية كدة عشان متظهرش فى المحتوى
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "فلترة الاعلانات اللى بسنت و2 سنت" نشر بواسطة: بتاريخ:
sniperads
و حتبقى صفحتك بيضاء و لا اعلان:-)
ali_bob2
لية انت شغال فى ادوردز
ali_bob2
فى اية يا ناس محدش عندة رد لية او اجابة كلة خلاص ماشىة معاة كويس ونقراتة فى السماء

كان 10 دولار بتجى فى يوم دولقى حتى مش مجمعة 70 سنت فى اليوم وكلةبيقول سعر النقرة ضعيف طب ما الناس تشوف حل مش نشتكى وخلاص لازم تعاون الا اذا كنت الناس شغال فى ادوزرد وخايفة على مصلحها دية تبقى حاجة تانية
hema4ever
مستحيل يابوب تجمع المواقع كلها
ali_bob2
مش عارف لية الاحبط دة انا مقصدش كلها انا اقصد الاكثر ظهور يعنى او بعضها المهم يعنى الناس تصاد اى نقرة بسنت تمشى وارةوتعرف النقرة دية منين وتروح تفلترها وتجمعها هنا عشان الناس تستفاد بردك لان كدة الحاية بقة تحرق الدم ومفيش اى حل للموضوع دة

العضو زبنتا لما كان عامل موضوع سماح لبعض الشركات الناس عملت كدة ونا كنت مجربها قل ما يقولها بس بردك مفيش غير نقرات بسنت ومن محتوى اجنى ارجو من الاعضاء اللى بتقدر تحدد النقرات دية وعنوانها تجمع على قد ما تقدر وتقولنا
ارواح واشباح
غير ممكن تقريبا والله اعلم
ali_bob2
على فكرة هو دة سبب المشاكل بتاعت الاعضاء الكسل ومحدش بيدور على حل
الكلام لما يبقى عملى كل واحد عندة نقرات بسنت ويقدر يحدد عنوين اعلانات المواقع دية يجبها هنا زيها زى المواقع النتصرية كدة لما بنجمعها
وانا معرفش الطريقة انا لو اعرف النفرة اللى بسنت جايةمنين والله هجمع على قد ما اقدر وجبها هنا عشان الناس تستفاد وترتاح شوية من القرف دة عشان كدة مبقاش شغل كدة بقة لعب وهزار واستهزاء زيادة على اللزوم
sniperads
لية انت شغال فى ادوردز
لا اشتغل بي ادورز ...
ali_bob2
لا اشتغل بي ادورز ...
يبقى عندك نقرات مرتاحة ههههه

خلاص طب يريت شرح تحديد اعلان موقع جالى منة نقرة ازاى تتم معرفتها واانا هشتغل بنفسى فى الموضع دة وينا يا هما
sniperads
يبقى عندك نقرات مرتاحة ههههه

خلاص طب يريت شرح تحديد اعلان موقع جالى منة نقرة ازاى تتم معرفتها واانا هشتغل بنفسى فى الموضع دة وينا يا هما
يا بوب مارلي ليس المشكلة ان تبحث عن مصدر النقرة لان المتحكم فيها المعلن...
قد تكون النقرة من مصر بي سنت او 10 سنت و تكون في sسويسرا بي 50 سنت و في كندا 2 دولار يعني لا داعي ان تتعب في هدا...

شفت مدونتك هناك اعلانات تضهر لا علاقة........ با المحتوى هناك اعلانات basketball و غيرها و هدا يجعل تفقد المال لهدا يجب ان يكون محتوى
على الاقل مقال 300 كلمة و سوف تستعمل اشار لجعل كود ادسنس يقرا فقط المحتوى كي تتضهر كلمات موافقة لمحتواك..
/zoz2man. هدا ليس نطاق او اسم يوافق محتوى مدونتك يا بوب مارلي :-).

ابحث عن كلمات profitable و لا تكون المنافسة عليها كبير جدا .

اسمع يا بوب انا لحد الان لم ابدا بالعمل الجدي على ادسنس و جربت بموقع مجاني
الضغطات الاقل هي 7 سنت اما المتوسط 20 سنت و الاحسن 100 سنت هدا في ما يخص نيش جربته عليه
العملية هي اولا ان تجد كلمات profitable و تكتب موضوع يجعل الكلمات اللتي اخترت تتضهر في الاعلان وبس .
زوار من بعيد مثل كندا و امريكا ان اردت اقل ضغطاط جيدة......
المحتوى الدومين واشياء كثيرة تسبب في ضغطاط بدون ارباح.
يا بوب لا تعتمد على المدونات للربح االجيد من ادسنس اشتري لك دومين .
sniperads
نعم الكلام

كم تربح من مدوناتك الثلاثة

انت في مدونتك انجليزية بتقول لي الزوار ادهبو الي Ezinearticles و لا تبقو هنا في مدونتي فانا وسيط بينكم ليس لي ما اقدمه لكم
sherifer921
طالما الارباح قبل كده كانت كويسه ودلوقتى واقعه يبقى العيب مش من المحتوى وانما جايز تكون واقع فى سمارت برايز هيا اللى خاسفه بارباحك الارض
ali_bob2
يا بوب مارلي ليس المشكلة ان تبحث عن مصدر النقرة لان المتحكم فيها المعلن...
قد تكون النقرة من مصر بي سنت او 10 سنت و تكون في sسويسرا بي 50 سنت و في كندا 2 دولار يعني لا داعي ان تتعب في هدا...

شفت مدونتك هناك اعلانات تضهر لا علاقة........ با المحتوى هناك اعلانات basketball و غيرها و هدا يجعل تفقد المال لهدا يجب ان يكون محتوى
على الاقل مقال 300 كلمة و سوف تستعمل اشار لجعل كود ادسنس يقرا فقط المحتوى كي تتضهر كلمات موافقة لمحتواك..
/zoz2man. هدا ليس نطاق او اسم يوافق محتوى مدونتك يا بوب مارلي :-).

ابحث عن كلمات profitable و لا تكون المنافسة عليها كبير جدا .

اسمع يا بوب انا لحد الان لم ابدا بالعمل الجدي على ادسنس و جربت بموقع مجاني
الضغطات الاقل هي 7 سنت اما المتوسط 20 سنت و الاحسن 100 سنت هدا في ما يخص نيش جربته عليه
العملية هي اولا ان تجد كلمات profitable و تكتب موضوع يجعل الكلمات اللتي اخترت تتضهر في الاعلان وبس .
زوار من بعيد مثل كندا و امريكا ان اردت اقل ضغطاط جيدة......
المحتوى الدومين واشياء كثيرة تسبب في ضغطاط بدون ارباح.
يا بوب لا تعتمد على المدونات للربح االجيد من ادسنس اشتري لك دومين .
انت متائثر بوب مارلى بس انا مش هواه

المهم انت بتقول المتحكم فى مصدر النقرة المعلن طب ولية تحط نفسك تحت رحمة واحد مش هيزود سعر النقرة الا اذا ضاقت علية اوى يعنى نادر لما تلاقية عملك نقرة عالية لانة صاحاب مواقع بيدورو عى ربح زاى وزيك فالاحسن نصتاد الحجات دية ونشيلها تمام اى كانت الصعوبة مشورا 1000 ميل زى منتا عارف يبداءباعلان بسنت تشيلة من عندك

المدونة ممكن تكون الاعلانات ليس لها علاقة لان ممكن يكون الموضوع ملهوش اعلانات اوى انا لما بعمل موضوع مثلا فنادق وسفر بلاقى الاعلانات اتومتاك متوفقة مع المحتوى كمان الرئيسة اعلانتها بتختلف عن الموضع والله اعلم

كلمات مربحة مش هو دة اللى هيخليك تربح انا كنت بستعمل الطرق دية المهم زائر بيدورو على موضوع انت تكون عملة اى كانت اربحة المهم الزوار يظهرو وانا الحمد لله زوارى فى اليوم بتاع 150 زائر
كحد اقصى و 80 حكد ادنى
طبعا الغلبية من مصر وامريكا وباقى الدول بتبقى 1 الى 5 من كل دولة اخرى

اسم المدونة انا كنت عملة بعد ما تاكد انة مفيش اى حاجة فى محرك البحث شبيها لية كمان يكون اسم غير متحكم فى الموضيع بتاعت المدونة مثلا اى موضوع اقدر انزلة
لان ممكن تصادف موضوع مربح لية زوار كتير واسم مدونتك حكمك انك متعملوش لسة هعمل مدونة اخرى فمنوعات احسن

الدومين مش شرط انت سعات بتشترك فى مواقع مشاركة ارباح ادسنس وبتجيلىنقرات ضعيفة وبردك من دومين اجنبى والمدونةالمجانى بتجبلى نقرات عالية نا قبل هوجت قلة سعر لنقرة كنت بجمع فى يوم ونص بالضبط 9,5 دولار او 11 دولار من المدونة دلوقتى الدورلا اتحول لسنت

وفى ناس عملت ثروة من المدونة المجانى انا كنت عامل منتدى بس الصراحة مكملتش فية وسبتة متعب وعايز صبر وجهد ووقت ونا مش متوفر عندى غيرالجهد

فا كلامك مش هو الحل انما الحل انك تحارب اللافئات بتاعت خفس الاعلانات الكبيرة قصاد اعلانات اصحاب المواقع المتشر والله عايز ة رش زى بتاع عربيات الرش كدة ههههههه
حاجة بقة تهريج جامد
sniperads
انت متائثر بوب مارلى بس انا مش هواه

المهم انت بتقول المتحكم فى مصدر النقرة المعلن طب ولية تحط نفسك تحت رحمة واحد مش هيزود سعر النقرة الا اذا ضاقت علية اوى يعنى نادر لما تلاقية عملك نقرة عالية لانة صاحاب مواقع بيدورو عى ربح زاى وزيك فالاحسن نصتاد الحجات دية ونشيلها تمام اى كانت الصعوبة مشورا 1000 ميل زى منتا عارف يبداءباعلان بسنت تشيلة من عندك

المدونة ممكن تكون الاعلانات ليس لها علاقة لان ممكن يكون الموضوع ملهوش اعلانات اوى انا لما بعمل موضوع مثلا فنادق وسفر بلاقى الاعلانات اتومتاك متوفقة مع المحتوى كمان الرئيسة اعلانتها بتختلف عن الموضع والله اعلم

كلمات مربحة مش هو دة اللى هيخليك تربح انا كنت بستعمل الطرق دية المهم زائر بيدورو على موضوع انت تكون عملة اى كانت اربحة المهم الزوار يظهرو وانا الحمد لله زوارى فى اليوم بتاع 150 زائر
كحد اقصى و 80 حكد ادنى
طبعا الغلبية من مصر وامريكا وباقى الدول بتبقى 1 الى 5 من كل دولة اخرى

اسم المدونة انا كنت عملة بعد ما تاكد انة مفيش اى حاجة فى محرك البحث شبيها لية كمان يكون اسم غير متحكم فى الموضيع بتاعت المدونة مثلا اى موضوع اقدر انزلة
لان ممكن تصادف موضوع مربح لية زوار كتير واسم مدونتك حكمك انك متعملوش لسة هعمل مدونة اخرى فمنوعات احسن

الدومين مش شرط انت سعات بتشترك فى مواقع مشاركة ارباح ادسنس وبتجيلىنقرات ضعيفة وبردك من دومين اجنبى والمدونةالمجانى بتجبلى نقرات عالية نا قبل هوجت قلة سعر لنقرة كنت بجمع فى يوم ونص بالضبط 9,5 دولار او 11 دولار من المدونة دلوقتى الدورلا اتحول لسنت

وفى ناس عملت ثروة من المدونة المجانى انا كنت عامل منتدى بس الصراحة مكملتش فية وسبتة متعب وعايز صبر وجهد ووقت ونا مش متوفر عندى غيرالجهد

فا كلامك مش هو الحل انما الحل انك تحارب اللافئات بتاعت خفس الاعلانات الكبيرة قصاد اعلانات اصحاب المواقع المتشر والله عايز ة رش زى بتاع عربيات الرش كدة ههههههه
حاجة بقة تهريج جامد

غلطان يا بوب مارلي .... و خلاص فلتر كل اعلان شكيت فيه انه بسنت و سيتم توليد اعلان اخر بنصف سنت و هكدا لحد ميتحرق دمك بدل متفرض على جوجل ادسنس يضهر اعلانات جيدة بالمحتوى..

قل مين عربي عمل ثروة من مدونة مجانية...

الدومين له حكاية مع ادسنس يا بوب

انت غلطان بسبب الكلمات المربحة ............ اضنك تايه في ادسنس وهدا حال الكثير بيضن ان ادسنس مغارة علي بابا بمجرد بيدخل المغارة حيجد فلوس يا من يشيل ...... و مغارة علي بابا
فيها كلمة سر يجب ان تعرفها كي تدخل للمغارة و كدالك ادسنس يا علي بوب
ali_bob2
غلطان يا بوب مارلي .... و خلاص فلتر كل اعلان شكيت فيه انه بسنت و سيتم توليد اعلان اخر بنصف سنت و هكدا لحد ميتحرق دمك بدل متفرض على جوجل ادسنس يضهر اعلانات جيدة بالمحتوى..

قل مين عربي عمل ثروة من مدونة مجانية...

الدومين له حكاية مع ادسنس يا بوب

انت غلطان بسبب الكلمات المربحة ............ اضنك تايه في ادسنس وهدا حال الكثير بيضن ان ادسنس مغارة علي بابا بمجرد بيدخل المغارة حيجد فلوس يا من يشيل ...... و مغارة علي بابا
فيها كلمة سر يجب ان تعرفها كي تدخل للمغارة و كدالك ادسنس يا علي بوب
مين قالك انى بقوال على ادسنس مغارة ويقوت انت حتى لو قرات ردى كويس بقوال انها اصبحت مثل شركات على لعلانات زى نيوبوكس وغيرها والحكاية بقة تهريج

المدونات المجانى مش شرط تجيب ثروة بس ممكن تجيب الى يرضيك مش كانك بتشحت كل يوم 80 او 50 سنت

انا بدور على حل يرجع الامور زى ما كانت مش يخليها احسن من ما كانت ترجع النقرة زى ما كانت الاجنبى تعرف انها نقرة واحد اجنبى انما دلوقتى مباقش فى فرق كلها سنتات او معظمها يعنى والكل بيشتكى من كدة

الدومين مش شرط انا مرتبط بالدونة لانها عملتلاها روابط خارجية كتير وبقالها معاياشهور يعنى الواحد مش لسة هيبداء بدومين ولسة اشهر فية
وبعدين لو معرفتش تجددة هيروح عليك المدونة تعيش معاك على طول وتشتهر بسرعة لانها سهل على محركات البحث والكل بيمدح فيها
كمان جوجل بيهتمش بالدومين اللى عمرة قصير او اللى بيفوت علية مدة ويبقى ناقصة شهور على تجديدة

انا عارف انت تقصدالدومين ادسنس بتقيمة وتجبلة اعلانات محترمة بس الكلام دة مش شرط بردك
ممكن مدونة مجانى تجبلك نقرات محترمة زى ما كان معايا كانت النقرة بدولار ودلارين

خلاص هى اصبحت شركة
ptc - pts

لو فى حال افضل يريت تعرفنا بية بدل الكلام اللى مش عملى
sniperads
لو فى حال افضل يريت تعرفنا بية بدل الكلام اللى مش عملى

للاسف معنديش حال افضل ...........................

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
شرح اضافة شريط تولبار ناشري جوجل ادسنس google publisher toolbar طريقة منع الاعلانات كيفية معرفة نوع استهداف الاعلانات
فلترة الاعلانات الجنسية الجديدة في أدسنس
اللى عاوز يكسب من موضوعة جوجل لغيت الاعلانات فى اى موضوع به كلمة (اعتــــداء )