نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

طالب مساعدة أهل الخبرة بارك الله فيكم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

النهاردة جيت ادخل علي Gmail لقيت جوجل بيقولي ان في نشاط غريب في حساب جوجل ولازم أفعل الحساب عن طريق رقم التليفون

قمت بإدخال رقم الموبايل مرتين ولم يصلني شيء

جربت أدخل بلوجلر برضه مرضيش .

جربت أدخل مدوناتي كأني زائر عادي . لقيت رسالة تمت إزالة المدونة

دخلت علي فليكسيا و Hubpages لقيت إعلانتي ظاهرة عادي جدا ومعرف حساب أدسنس باتعي موجود في سورس الصفحة .
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

يا ريت لو في حد عنده خبره في الحكاية دي يقولي أعمل اية ربنا يبارك فيكم. أنا ليا عندهم 600 دولار ولاد ال........

ملحوظة : انا استلمت من أدسنس قبل كدة والحساب دة شغال بقاله أكتر من 6 شهور شغال ومعملتش أي حاجة جديدة .

المقال "طالب مساعدة أهل الخبرة بارك الله فيكم" نشر بواسطة: بتاريخ:
الخطير جدا
جرب تحط رقم موبايلك

من غير صفرين او +

يعني مثلا حط رقم 2 بس قبل رقم موبايلك مفتاح مصر

وجرب 002
وجرب +2

لحد ماتوصل الرساله

بس معليش انت ايه اللي خلاك تستنى لحد مارصيدك وصل 600 دولار

المفروض تسحب اول بأول

محدش يضمن ادسنس للاسف
ganady
انا فعلا عملت زي ما حضرت قولت . بس بيتهيألي ان المفروض اكتب رقم الموبايل من غير كود الدولة . لإنه بيسألني الأول اختار دولتك .

شكرا علي اهتمامك و أتمني ان أسمع نصائح باقي الأعضاء الكرام
osa111
هقول لك
انت كتبت الباسوورد غلط بتاع المدونة
فـــ لذالك يجب التحقق من الحساب عن طريق التلفون
ganady
شكرا علي ردك Osa بس أنا بسأل ازاي أرجع الأكونت
zapata
شكرا علي ردك osa بس أنا بسأل ازاي أرجع الأكونت

العملية كلها هي اجراء قامت به جوجل مؤخرا وليست مشكلة فرد واحد ، يمكنك الدخول بنفس بياناتك الأولى اي اسم الدخول ، وكلمة السر ، اما عن المدونات ، فقل لها وداعا ، هذا مافهمته من كلامك .
ganady
متشكر جدا يا أستاذ زباتا علي الأهتمام : انت طمنتني شوية ان المشكلة عامة وليست فردية

بس أنا جربت أربع مرات ولم يصلني شيئ علي الموبايل وحتي الأن لا أستطيع الدخول الي جوجل اكونت

وطبعا دا معناه كل الخدمات اللي أنا مشترك فيها : جي ميل - أناليتكس - أدسنس - ويبماستر توولز - يوتيوب - بلوجر وهكذا

طبعا أنا اللي يهمني أدسنس . ومش عارف اعمل اية

كنت قرأت موضوع في المنتدي هنا من فتره ان في عضو حصلت معاه . بس مش عارف عمل اية .

افيدوني جزاكم الله خيرا
sherifer921
حصلت معايا من كام يوم ومفيش اى رساله راضيه تيجى على الموبايل لدرجه انى شكيت فى الخط بتاعى قومت اخترت الاتصال الصوتى لقيته بيرن وواحد بيتكلم عربى قالى رقم التفعيل طبعا كان اتصال الى بس قال الرقم مرتين وفعلا دخلت الرقم والحمد لله قدرت ادخل الحساب بالتالى جرب تختار الاتصال الصوتى وليس ارسال رسالة لان واضح انهم مش بيرسلوا رسائل خالص لانى جربت زيك برضه اكتر من تلت مرات ومفيش رساله وصلت
يظهر ان ولاد الحلال كتير اليومين دول وعمالين يحاولوا الدخول لحسابات الناس بغرض تعطيل دخولها زى ما حصل معانا بس نصيحه سجل موبايلك فى ملفك كاجراء وقائى + غير ايميل الدخول وخليه ايميل تانى جديد تماما وسرى جدا
ganady
حصلت معايا من كام يوم ومفيش اى رساله راضيه تيجى على الموبايل لدرجه انى شكيت فى الخط بتاعى قومت اخترت الاتصال الصوتى لقيته بيرن وواحد بيتكلم عربى قالى رقم التفعيل طبعا كان اتصال الى بس قال الرقم مرتين وفعلا دخلت الرقم والحمد لله قدرت ادخل الحساب بالتالى جرب تختار الاتصال الصوتى وليس ارسال رسالة لان واضح انهم مش بيرسلوا رسائل خالص لانى جربت زيك برضه اكتر من تلت مرات ومفيش رساله وصلت
يظهر ان ولاد الحلال كتير اليومين دول وعمالين يحاولوا الدخول لحسابات الناس بغرض تعطيل دخولها زى ما حصل معانا بس نصيحه سجل موبايلك فى ملفك كاجراء وقائى + غير ايميل الدخول وخليه ايميل تانى جديد تماما وسرى جدا

شكرا يا باشا علي اهتمامك وكلامك اللي في صميم الموضوع . الحمد لله الأكونت رجع وكلو تمام . أنا فعلا كنت هعمل اللي انته قلتلي علية . بس انا كنت متوتر جدا وانته طمنتتني لأنهم بالليل بيبقوا قافلين الإتصالات .

انا عايزك تتمني عليا . وعايزك تطلب حاجة كبيرة ( بس مش فلوس :d ) لأني إن شاء الله ممكن أعملك كتير
sherifer921
شكرا يا باشا علي اهتمامك وكلامك اللي في صميم الموضوع . الحمد لله الأكونت رجع وكلو تمام . أنا فعلا كنت هعمل اللي انته قلتلي علية . بس انا كنت متوتر جدا وانته طمنتتني لأنهم بالليل بيبقوا قافلين الإتصالات .

انا عايزك تتمني عليا . وعايزك تطلب حاجة كبيرة ( بس مش فلوس :d ) لأني إن شاء الله ممكن أعملك كتير
ما انا كنت زيك برضه مش عاوز اتصال صوتى بس لما لقيت مفيش رسائل بتوصل ومش عارف ادخل قولت يلا اتصال اتصال وزى ما تيجى واهو الحمد لله طلعت بتشتغل
عموما انا كل اللى عاوزه منك هو دعوه حلوه وكده زى الفل
وعموما لو تحب نعمل بيزنس كويس ابعتلى ايميل الماسنجر فى رساله خاصه

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
مشكله هتجننى مع جوجل ادسنس اريد الاجابه بارك الله فيكم
سؤال هام للمشرفين حول منتدي البرامج بارك الله فيكم
احتاج مساعدة من زوى الخبرة