نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

من يريد تحقيق الارباح سريعا ؟؟

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

اسعد الله مساكم او صباحكم بالحير

انا قبل ما اكتب الموضوع هذا بصراحه تصفحت منتدى ادسنس كامل تقريبا 60 صفحه ودخلت على اغلب المواضيع

وعشان ما اكثر كلام وابدا الموضوع وهو موجه لاصحاب المواقع الجديده , وايضا اصحاب المدونات الجديده مثلي ..

انا امس كتبت استفسار ان عندي مدونه وخلال اقل من شهر طلعت 13 دولار وكانت ردود الاعضاء ان المبلغ هذا كويس وانا مبتدى

واليوم وانا بتصفح دخلت على اليوتيوب .. وجلس ابحث عن موضوع ادسنس وحصلت كذا شخص بيتكلم طبعا كلهم اجانب في منهم وحده بتقول انا بنيت موقعي من عام 2003 وبدا ربحي الحقيقي عام 2007

وشخص ثاني اسمه بيل ماكنتوش بيقول ايش انه عنده 90 موقع .. وطبعا معروفه لاني شفت موضوع هنا في الموقع بيتكلم عنه .. قصته انه مسوق مالي عبر الانترنيت بس يملك اكثر من 90 موقع وكلها عن التسويق وطبعا هذا ربح تقريبا 3مليون ونص دولار بعد 11 سنه وطبعا ادسنس بدأ خدمته في عام 2003
الخلاصه من كتابتي للموضوع ومن محبه كتبت.

1- اذا اردت ان تربح بسرعه فأنت خسران .. ممكن الصبر فيك خلاص ينتهي وتبغى تشوف 0$ اللى بحساب ادسنس يتحرك تقوم بالضغط انت على اعلاناتك او تكلم احد من اصحابك عشان بس تشبع غرورك .
2 - اترك الاشخاص اللى تقولك تعال اكتب في منتدى والارباح 100 % اغلب الناس بتحولك عشان تسجل تحت اسمه . ولما يطالع في المكسب اللى حققه هو سنت عشان سجل واحد تحت اسمه
3 - الصبر غنت فيه ام كلثوم .. يعني القصه اللى كتبتها فوق صاحبة الموقع صبرت اربع سنوات ؟؟ وصارت بتحقق شهريا تقريبا 6000 دولار ( ياعيني ياليلي ) .
4 - اهتم بمحتوي موقعك .. والكلام هذا قالوه ناس كثير اهتم بمحتوي موقعك لكن انا ابقولك خلي موقعك يشمل على ( مواضيع جديده واحداث يوميه + اشياء ممكن الواحد يرجع لها بعد فتره ) واللى يقولي ما فهمت انا اعلمه .. يعني خبر نزل اليوم اسمه فوز نادي الفلاني او وافاة الممثل الفلاني اكتب عنه وارسل في تويتر فيس بوك ان شاء تحصل اربع زوار ؟ .. اما النوع الثاني هو اللى بيدوم .. زي مثلا تتكلم عن الصحه , الاستضافه للمواقع , في شخص كان يكتب عن النحت على الخشب تخيلو بس الموضوع النحت على الخشب .. وكان عنده زوار ومدونه ناجحه الثاني بيكتب عن المكائن الجديده .. والله دخلت مدونته واتوقع هو شاب عربي لان اسمه سامي بس بالانقلش حصلت اللى متابعين كلهم اجانب

اللى ابقولو انا ممكن تقولوا شبعنا منه كلام كلام كلام نبغى ارباح .. انا اقولك اكتب في موقعك ولا تتكاسل .. لان في فرق واحد عنده موقع لما بيبحث في قوقل يطلع 90000 الف نتيجه ؟؟ والثاني صاحب الموقع الجديد بيبحث يطلع له 10 مواضيع ويبغى الناس تعرف موقعه ؟

روابط المواقع اللى تكلمت عنها :
موقع الست اللى صبرت اربع سنوات وشوف
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

موقع بيل ماكنتوش صاحب 3 المليون ونص دولار في سنه هنا
والله يوفقكم جميعا

المقال "من يريد تحقيق الارباح سريعا ؟؟" نشر بواسطة: بتاريخ:
uft06
شكرا لك اخي الكريم
وان شاء الله انا اعد مفائجة كبيرة بالنسبة لاعضاء المنتدى ولكل من يريد اي يربح من ادسنس
wele
ان شاء الله والعفوو .. وايضا انت مشكور على مرورك
zapata
شكرا لك أخي ، موضوع جيد وممتاز ، الصبر هو مفتاح النجاح .
ahmed814
tmaaaaaam
wele
مشكوورين على المرور .. زاباتا واحمد وفعلا الصبر طيب .. وانا وادسنس والزمن طويل خخخخخخخخ
sherifer921
ليس صبر فقط بل صبر وجهد
موضوع ممتاز
wele
ليس صبر فقط بل صبر وجهد
موضوع ممتاز
تسلم على الاضافه صحيح الجهد لازم منه ...

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
طرق التخلص من الانفلونزا سريعا
ارجو الرد سريعا من المدير
كيفية زيادة الارباح عن طريق مشاركة الارباح