نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

هل فى اى طريقة لتغير الاسم ارجو حل

بسم الله الرحمن الرحيم

انا الحمد لله جالى جواب البين كود من يويمن بس للاسف مش هعرف اصرف اى دفعة من ويستر يوينون
بسبب مشاكل فى الاسم

فهل يوجد اى حل عشان اغير الاسم هى بطاقة صاحب الاسم ممكن اوفرة معايا بس هو مش هينفع
لانة فى تجنيد وكدة فهل هتمشى الحاكية كدة فى ويستر يوين

كمان انا محتاج اغير الاسم لان النظام كدة مش هينفع واكيد لازم يبقى فى طريقة لان فى ناس كتير بتغلط وبتتوقف عند صرف الشيك اوالدفع السريع

وعلما انى راسلتهم كى يرسلو لى جواب البين كود على عنوانى وبعدها بيومين جالى مع ساعى البريد
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

والصراحة مكنتش مصدق انة هيوصل بالسرعة دية

فهل يينفع ارسلهم
ارجو اى حد يساعدنى ارسلهم ولا اعمل اية بالضبط

المقال "هل فى اى طريقة لتغير الاسم ارجو حل" نشر بواسطة: بتاريخ:
hema4ever
والله انا مش عارف اي حاجه ف اي حاجه
لو انت لسه مكتبتش حاجه ف مكان البن كود
يبقي انا بقول تستني لغايه لما تشوف صحبك ده هيرجع امتي
( لو مفيش خطر ع الحساب)
ali_bob2
انا فعلت حسابى خلاص وصاحب الاسم اخيويا الاصغر منى دخل بعد ما خلص دراسة دخل الجيش ودية حاجة جات فجائة فهل يوجد اى طريقة اغير بيها الاسم

وفى ناس بعرف انها حلت مشلكة الاسم بس ازاى نفسى اعرفها
mghawry
تغيير اسم المدفوع لاجله ممنوع ويؤدي لغلق الحساب ولكن يمكن تحديث اسم المدفوع لأجله فمثلا عمر ممكن أن تكون عمرو وهكذا .

ولكن هناك دول ممنوعه حتي من التحديث وعلي رأسها مصر . يعني حتي عمر مينفعش يبقي عمرو

الحل الوحيد : تسيب اكونت صاحبك يوصل ل100 دولار وتشيل الكود بتاعه من مواقعك

وبعدين تعمل أكونت جديد بأسمك بس تغير في الحروف يعني لو كنت كتبت Ali اكتبها Aly واسم والدك وجدك والعنوان ونمرة التليفون أكتب نمرة حد قريبك وهكذا .

ولما صاحبك يرجع ابقي أطلب ال100 دولار بتاعته . أو ابقي الغي حسابه وجوجل هتبعنله ال100 دولار الشهر اللي بعده
ali_bob2
هى الناس فقدة الامل خالص كدة فى تغيير الاسم لية

طب الناس اللى غلطت فى اسمها وسجلت بيه تعمل اية

بالنسة لعمل حساب جديد دة حكاية هتاخذ وقت وممكن متقبلش كمان انا عامل حساب تانى بس مبتخلش علية لانة بنفس البينات بس الاميل هو اللى متغير فية انما العنوانوالاسم زى الحساب دة فامش هينفع اعمل واحد ثالث

فى تغيير الاسم انا مرة قراءت موضوع عن تغيير الاسم ان الشركةممكن تتعاون معاك وتغلق حسابك وتفتحلك واحد جديد بالاسم اللى انت عايزة
بس هل الطريقة دية باتخذ وقت اد فى حكاية غلاق دة وفتح واحد جديد ثانيا هل المبلغ والتفعيل هيروحو ولا هيفضلو انا ممكن اقبض الشهر دة المبلغ بس بعد كدة ممكن اعمل الحكاية دية بس التفعيل هيروح ولا هيفضل
وهل ممكن ارسل الدعم بالمشكلة دية ولا هيعملو اية لو طلبت منهم تغيير اسمى
ali_bob2

يعنى لو قفلت الحساب دة وفتحت واحد جديد هستنى لية تفعيل جديد ولا ولاهيكون متفعل والمدة اد اية فى فتح الحساب الجديد قصاد اغلاق الحساب القديم
reemhmam
للاسف ان جوجول بتقفل كل جوانب الاحتيال
حيث كان كثسر من العرب بيفعلوا حسابهم بعدين يتم بيعه
ولذالك عملت لهم جظر زى مانت شايف
وده من جقها الاتفاف سيد على رقبة الجميع ولازم نحترمه
ali_bob2
يعنى التفعيل هيروح عليا انا استنيت شهر ونص فى التفعيل دة وفى المدة التانية ارسلت الدعم قبل الدخول فى الطلب الثانى للبين كود وبعدها جالى الجواب والصراحة لسة متهنتش بية يعنى حرام اقفل دة واضيع التفعيل
كمان فى حجات تانية المفروض يعتمدو عليها فى الناس اللى بتبيع حسابات يعنى كل جهاز لية ip وبلدة وهما بيعرفو الحجات دية كويس مهما كانت برامج البروكسى المفروض لو الحساب اتفتح من ip مختلف يقفل الحساب دة على طول وحجات تانية المفروض يكشفو بيها بيع الحسابات مش يلغو تغيير الاسم المهم
لو رسلت الدعم بالمشكلة دية هيجوبونى ولا مبيردوش فى الموضيع دية
ali_bob2
طب يا جماعة مفيش حلول اخرى انا لحد دلوقتى مفيش حل ارجو من لدية اى حل غير قفل الحساب يقوالة حتى لو اكلم الدعم ولا اى طريقة اخرى انا ارسلت رسئل للدعم الاجنبى والعربى بس مفيش اى رد ارجو حلول غير قفل الحساب فانا احتاج هذا الحساب وهو مفعل واريد تغيير الاسم فية بدون اغلاقة

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
طريقة عمل ام على بالمقادير وطريقة التحضير - وتعرف معنا لماذا سميت بهذا الاسم ؟
بالصور طريقة جديدة لتغير شكل منزلك باستخدام الاضائة ومعلومات عن فن الاضائة
طلب: بصراحة انا زهئت من الاسم ( ارجو دخول جميع اللى عرفنى ) واهم حاجة الادارة
ارجو المساعدة من اهل الخبرة كيف احول طريقة الدفع الى الويسترن