نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه نكت مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ҳ̸Ҳ̸ҳ♥ موسوعه النكت ♥ҳ̸Ҳ̸ҳ

موسوعه النكت هى الى كل واحد معاه نكته عايز يقولها يدخل يحطها هنا وبكده يبقى عندنا اكبر موسوعه نكت ونفرفش ونضحك كلنا مع بعض

وانا هبدأ بمجموعه من النكت

مرة اتنين راحوا يزورو متحف للفراعنة... فشافوا جثة متحنطة .فالأول بيقول للتانى شايف يله قالو ايوا شايف...فبصوا قوي كده شافوا يافطة مكتوب عليها 156ق.م.. راح الاول قال للتانى :وده يطلع ايييه؟...قالوه التانى:والله منا عارف تلاقيها نمرة العربية الى داسته

واحد بيقول لصاحبه تيجى نركب اتوبيس؟؟ قال له : يا عم لأ ، احنا نجرى جنب الاتوبيس ونوفّر النص جنيه فرد وقال له طب منجرى جنب تاكسى ونوفّر خمسة جنيه

واحد غبى راح يشتري بيتزا فالراجل بتاع البيتزا بيقوله : اقطعه اك أربع قطع ولا تمانية يابيه ؟ ..قام قال له ثمانية .. عشان جعان قوى

واحد بخيل راح يزور مامته فى المستشفى لقى على الباب كلمة ادفع .. قال ازورها بقى لما تروّح البيت

واحد بخيل جدا ... عنده ثلاث تفاحات ، فتح الاولى لقى فيها دود ... فتح التانية لقى فيها دود ... وصل للثالثة طفا النور و أكلها

جماعة اغبية عملوا أتوبيس يمشى بالعرض عشان يركبون كلهم قدام

مره واحد حرامي اتجوز واحده حرامية خلفوا ولد فتحوا ايده لقوا ساعة الدكتور

مرة 3 أطفال راحوا محل لعب واحد بيقول للراجل: عمو عمو عايز بلونة. الراجل جاب السلم وطلع جاب له بلونة ونزل فسأل التاني: وانت عايز ايه؟ .قال له بلونة .. قال له ماقلتش ليه وانا فوق!! المهم طلع جابهاله وهو فوق سأل الولد التالت: وانت كمان عايز بلونة قال له لأ... فنزل الراجل وقال له : امال عايز ايه؟. قاله عايز بلونتين

مره 2 مساطيل ماشيين في الشارع قابلتهم مزيعة فسالت واحد فيهم تعرف ايه عن مصر قاللها يا ست هانم مصر دي امي وسالت التاني تعرف ايه عن مصر قاللها انا ما اقدرش اتكلم علي ام صاحبي

ولد يسأل ابوه هل الحب اعمى رد عليه ابوه .. قاله : شوف امك وانت تعرف

غبي طلبو منه شيء يثبت ملكيته للبيت
ارسل لهم صورته وهو يغسل الحوش

حمار بيقول لخطيبته امتى هنتجوز ياحمارة قالت له لما تحسن الفاظك ياحيوان

مره البوليس قفش واحد شغال فى شبكة ارهابية قالولة اية اخر عملية عملتها قالهم

البواسير

واحد أمريكي نزل القاهره وركب تاكسي
كان في أ شارة حمراء وقطعها سائق التاكسي بعد خروجه من المطار
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

... قال له الإمريكي :: هيه انتبه انت مجنون اشارة حمراء وتقطعها

قال له سائق التاكسي: ... ماتخافشي ياخواجه انا بروفيشينال - حريف

الإشارة الثانية كانت حمراء وقطعها صاحب التاكسي

قال الإمريكي :... اكيد انت مجنون ماتخاف على نفسك وعلى اللي معاك
قال له سائق التاكسي ماتخافشي ياخواجه... انا بروفيشينال

الإشارة الثالثة كانت خضراء

وقف صاحب التاكسي عند الإشارة
اتجنن الإمريكي من هذا التصرف
وقال الإمريكي : ... اكيد انت مجنون ازاى إشارة خضراء وانت واقف
قال له صاحب التاكسي ... ماتبقاش مجنون ياخواجه
يمكن حد بروفيشنال جاي من هنا وإلا هنا

مع تحياتى

محمود الشرقاوى

المقال "ҳ̸Ҳ̸ҳ♥ موسوعه النكت ♥ҳ̸Ҳ̸ҳ" نشر بواسطة: بتاريخ:
hanan star
واحد بيقول لصاحبه تيجى نركب اتوبيس؟؟ قال له : يا عم لأ ، احنا نجرى جنب الاتوبيس ونوفّر النص جنيه فرد وقال له طب منجرى جنب تاكسى ونوفّر خمسة جنيه

واحد غبى راح يشتري بيتزا فالراجل بتاع البيتزا بيقوله : اقطعه اك أربع قطع ولا تمانية يابيه ؟ ..قام قال له ثمانية .. عشان جعان قوى

حمار بيقول لخطيبته امتى هنتجوز ياحمارة قالت له لما تحسن الفاظك ياحيوان

ههههههههههه
نكت حلوة اوي
hanan star
واحد بشتكي لصاحبته
قال لها : يمكن مكنش غني .. ولا عندي عربية ولا فيلا ولا مزرعة ولا شركه ولا فلوس زي محسن صاحبي ولكني أعشقك واحبك .. فضمته ودمعت عيناها وقالت : إن كنت بتحبني بجد .عرفني على محسن

واحد فشار بيحكي مغامراته لصاحبه الغلس
الفشار : كنت ماشي مره في الصحره طلع عليا اسد فضلت اجري اجري لغايه ما لقيت عماره طلعت فيها
الغلس : يا كداب هو في الصحرة في عماره
الفشار : اه اسف فضلت اجري اجري لغاية ما لقيت شجره طلعت فوقها
الغلس : قال له يا كداب هو في الصحرة في شجره
الفشار : اه اسف فضلت اجري اجري لغايه ما لقيت جراج دخلت فيه
الغلس : يا كداب هو في جراج في الصحرة
الفشار : فضلت اجري اجري لغاية ما أكلني ارتحت ؟
الغلس : يا كداب هو في اسد في الصحرة

مرة واحد خد مراته جنينه الحيوانات و صورها جنب قفص القرود وعلق فى الصالون وكتب تحت : هذه صورة زوجتى مع القرود (ملحوظة: زوجتى الثالثه على اليمين)

اتنين مساطيل طينة طلبت معاهم ان اول واحد هيعدى من الشارع
يقطعوا رقبته ويلعبوا بيها كورة فلقوا واحد معدى من الشارع اتارية مسطول اكتر منهم المهم وقفوه وقالوله احنا طلبت معانا نطير رقبتك ونلعب بيها كورة راح مطلع سكينة وضربها فى دماغه وقالهم دا انا افسيها قبل ما تلعبوا بيها

يارب تعجبكواا
mahmoud elsharkawy
ههههههههههههههههههههههههه

جمدة جامد

شكرااا
mahmoud elsharkawy
واحد حب يوصل بلده بسرعة ركب القطر وقعد يجرى فيه

اتنين زهقوا من التأليس عليهم فسافروا الهند.أول مانزلوا من الطائرة لقوا الهنود بينحنوا عشان يحيوهم فواحد منهم سأل الثاني هما بيحترمونا كدة لية؟ قال له أصلهم هنا بيعبدوا البقر.

مره حرامى سرق فرخه وراح يكله على شط النيل فشافه عسكرى وقل له مسكتك ياحرامى الفراخ ، والريش جنبك اهو ... فقال له الحرامى لا ياشويش دى نزلت تستحمى وقالت لى خلى باللك من هدومى

الراديو:والاعب بيشوط بمشط رجله يه بتيجى في المقص صبي الحلاق:إلحق يا معلم بيلعبوا في العدة

الزوجه لزوجها : ياريتنى جريدة عشان اكون فى ايدك كل يوم الزوج: ياريتك نتيجة اغيرها كل سنة

صبى كسلان جدا شغال فى ورشة كل اما المعلم يقول له هات مفك ، يقول له كمان شويه ...بكره ... مش وقته. ، وفى يوم لمبة الورشة اتحرقت ، المعلم قاله ركب اللمبه قال له دى حاجة سهلة قوى ، وشاله المعلم على كتفة واستنى دقيقة دقيتين ربع ساعه مافيش حاجة ركبت ، قال له المعلم انت مركبتش اللمبه ليه قال له اللمبه قلاووز وانت اللى مبتلفش يا معلم

مرة اتنين أغبيه عندهم حصانين.. فكانوا عايزين يعلموهم علشان ما يتلغبطوش بينهم .. الاول قطع اذن حصانه وراح قال للتاني ، فالتاني قاله ااه يخرب بيتك انا بردك عملت كده فالاول راح فقع عين حصانه ، و راح قال للتاني فالتاني قاله ااه يخرب بيتك انا بردك عملت كده فالاول قاله انت هتصدعنى في دماغي... خدت انت الحصان الاسود وانا الحصان البيض

واحد اسمة شلبى كان مسافر بلاد برة ، فراح محطة القطر وطبعا هناك النظام آخر تمام ... فراح داخل فى مكنة التذاكر ، يحط ا الفلوس وتنزل له التذكرة ، فراح حط الفلوس والتذكرة نزلت له ، والمكنة راحت قايله مرحبا بالاستاذ شلبى سوف تركب قطار رقم وسيصل الساعة الواحدة ، هوة سمع كدة فعجبته الحكاية ، فضل يحط فى فلوس والمكنة تعيد يحط فى فلوس والمكنة تعيد ، لحد اخر مرة حط الفلوس ، راحت المكنة قالت له الاستاذ شلبى فضل يستهبل لحد ما القطر فاتة

اتنين حراميه دخلوا بيت واحد منهم دخل البلكونه ، شوية وصاحب البيت دخل عليه فقالوه انت بتعمل ايه هنا؟ قالوه انا كنت بحارب اليهود بالطياره و بدمر فيهم ، لحد لما طيارتي عطلت و انا نطيت بالبراشوت و نزلت في بلكونتك . قالوه ايوه كده تعجبنى ، مش التاني اللي قاعدلي في البانيو و بيقول علي نفسه من الضفاضع البشريه!

مرة إتنين مساطيل واحد بيقول التانى هما القدماء المصرين بنو الهرم فى اد اية قالو 50 سنة ...قالو يا لية ؟؟ قالو اصل كل ما يرصوا حجرين الحكومة تكبس عليهم

كمبيوتر قال لكمبيوتر انتى طالق . قالت يالهوى والسى دى اللى فى بطنى

صرصار في العنايه المركزه بيسال صرصار جمبه بيقولو بيرسول ؟ قالو لا فردة شبشب

واحد غبى ... حط إيده في جردل فيه مية نار فحس ان صباع من اصابعه ناقصة .. فحط رأسه في الجردل عشان يدور عليه
mahmoud elsharkawy

وادى كام نكته كده على السريع :

واحد دماغه مليانه حشرات راح للدكتور قاله يادكتور عاوز اطّلع الحشرات اللى فى راسى

قاله افتح المروحه على الاخر واقعد ادمها هيطير منك الحشرات

عمل كده وبعدين نام وصحى سمع صوت الحشرات بتقول : امبارح كان فيه عاصفه لكن محدش مننا مات

راح تانى للدكتور قاله منفعش الحل ده

الدكتور قاله خلاص اركب عربيه واطلع على اخر سرعه وطلع دماغك من الشباك

عمل كده وهو مروح من عند الدكتور

وروح نام وصحى سمعهم بيقولوا : امبارح حصل عاصفه شديده قوى ومافيش حد مات

قام رايح للدكتور تانى وقاله الحل منفعش انا عاوز اخلص بقى

قاله مفيش الاّ حل واحد ، تعد جمب واحد وتحط راسك فى راسه... و الحشرات هتروح منك علطول

ام راح عمل كده ونام وصحى الصبح سمعهم بيقولوا :

امبارح كان فى حرب جامدة مع قبيله تانية لكن محدش مننا مات ، واسرنا 500 من القبيلة التاني

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

واحد بخيل اوى اشترى لإبنه آلة حاسبة شال منها الزيرو علشان إبنه مايتصلشى دولى

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مره اتنين اغبياء ماشيين في الصحرا ومعاهم باب طلع عليهم اسد واحد منهم حط الباب في الارض ووقف وراه ام التاني جري بيخبط علي الباب وبيقولة افتح افتح الاسد جاي ورايا

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مره 2 هتاشين فواحد بيقول للتاني شايف النملة اللي علي الجبل هنااك دي التاني رد وقاله اللي واقفه ولا اللي قاعده
نوووووووجا
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههه
جامدة أوى
تقبل مرورى
mahmoud elsharkawy
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههه
جامدة أوى
تقبل مرورى
انا سعيد جدا بمرورك الكريم

ويارب تكون انبصتى معانا

وتقبلى تحياتى وتقديرى
محمد شلبي
هههههههههههههههههههههههههههههههههه عثل
mahmoud elsharkawy
والله انت الى سكر ياشلبى

ومتشكرا
kaki
هههههههههههه
حلوين
شكراااااااااااااا
mahmoud elsharkawy
هههههههههههه
حلوين
شكراااااااااااااا
العفو

دة بس من زوقك
mahmoud elsharkawy
نكتـــة النهاردة

مرة واحد مسطول بيقول لمراتة هو الحمام لما بابة بيتفتح بينور قالتلو لا يا حبيبي قال لها يبقي انا عملتها في الثلاجة

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
ღ♥♥♥ღدروس تعليم الطبخ قياس الجرامات بالكوب و طرق حفظ الاطعمه ღ♥♥♥ღ
♥♥ قــهـوه المنتدى ♥♥ لحل ♥♥ المشاكل ♥♥ العاطفيه ♥♥
: ♥♥ لعشاق♥ الرومنسية فقط ♥ شموع رومنسية ♥♥
♥ ♥ ♥ ♥ الفرق بين فريق ياباني وفريق مصري ♥ ♥ ♥ ♥
ҳ̸Ҳ̸ҳ̸Ҳ̸ҳ(( مدونتي المتجددة يوميا... ))ҳ̸Ҳ̸ҳ̸Ҳ̸ҳ..للوظائف الخالية..