نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مصر تطلق فيس بوك بديل ومخاوف من اغلاق الفيس بوك الرسمي

مالكوا يا جماعه ما الموقع حلو اهو زى الفل ونفيخ يعنى مافيش مشاكل بصراحه بقى اولا الموقع ده تقيل مش زى الفيس بوك اللى عرفينوا ثانيا شكلو زى رغيف العيش كده ثالثا هو ازاى مصرى ومفهوش لغه عربيه يا جماعه انا مجنانى الحكايه ديه بس كويس لمى جيت اشترك مطلبش الرقم القومى فى حاجه هبقى اشوف الجروبات هناك ايه نظما الا يقولى اسمك بالكامل واسم الوالد والمهنه وتاريخ الميلاد

المقال "مصر تطلق فيس بوك بديل ومخاوف من اغلاق الفيس بوك الرسمي" نشر بواسطة: بتاريخ:
hema4ever
صبرني يارب
انا اتخنقت من البلد دي والاشتغالات الي فيها
فيس بوك مصري
الي الناس متعرفوش ان مجرد الاسم تابع لحقوق ملكيه وكمان الافكار
بالاضافه هيفرق ايه الفيس بوك المصري عن العالمي؟
فادى33
شروط الإشتراك فى الفيس بوك المصرى قبل الإشتراك تعمل فيس وتشبيه
midomansour
انا شايف ان ناس كتير هنا بتهاجم فكرة ان يبقا فى فيس بوك مصرى طيب لية متبصوش للموضوع باجابية شوية دا موقع مصرى لية منجحوش مش يبقا احسن ما ننجح موقع اجنبى
اما موضوع النظام والنظام هو الى عمل فا يا جماعة مش كل حاجة فى الدنيا السبب فيها النظام
يا عم الحج والنبي متجننيش انت اتفرجت علي الفيديو؟؟ فهمت ليه بيعملوا فيس مصري؟؟؟
عشان سعتك تخاف وانت بتكتب اي كلمه زي منتا بتخاف وانت ماشي في الشارع!!
من الاخر عشان هما اللي يوجهوا الشباب ويقولولهم يفكرا ازاي واي حد يعمل غير كده هيتحط في ابو غريب المصري!!!

بجد الكومنتات رووووووعه
ولازم اقول حاجه انا كمان p:
هتلاقي اكونتات الظباط ووكلاء النيابه ليها صلاحيات خاصه و محدش يقدر يقفلها طبعا
و لو غلط في واحد فيهم ممكن يقفللك اكونتك اسبوع مثلا "انت مش عارف انت بتكلم مييييين"؟
yasser el sherif
يا عم الحج والنبي متجننيش انت اتفرجت علي الفيديو؟؟ فهمت ليه بيعملوا فيس مصري؟؟؟
عشان سعتك تخاف وانت بتكتب اي كلمه زي منتا بتخاف وانت ماشي في الشارع!!
من الاخر عشان هما اللي يوجهوا الشباب ويقولولهم يفكرا ازاي واي حد يعمل غير كده هيتحط في ابو غريب المصري!!!

بجد الكومنتات رووووووعه
ولازم اقول حاجه انا كمان p:
هتلاقي اكونتات الظباط ووكلاء النيابه ليها صلاحيات خاصه و محدش يقدر يقفلها طبعا
و لو غلط في واحد فيهم ممكن يقفللك اكونتك اسبوع مثلا "انت مش عارف انت بتكلم مييييين"؟
ههههههههههههه والله حاجة ليها العجب
حضرتك فاكر من فترة كان فى مدونين اتحبسوا بسبب المدونات بتاعتهم والمدونات دى كانت غلى مواقع اجنبية زى بلوجر وبلوجر تابعة لنفس الشركة الى تابعة ليها الفيس بوك يعنى لو موقع عربى او اجنبى لو عاوزين يجبوه هايجبوة
اما موضوع انهم يخوفوك والكلام دا فا ياما ناس بتهاجم النظام ومش على الانترنت فى التليفزيون والصحافة والحياة عادية يعنى
اما عن موضوع انهم بوجهوا الشباب ويقللهم ازاى يفكروا والكلام دا فا انا افهم ان حضرتك اكيد بقا عملت اكونت هنا ولاقيت الكلام الى بتقولة وكمان عرفت موضوع اكونتات الضباط ووكلاء النيابة صح
ولو الكلام دا محصلش وان معندكش اكونت هناك ولا اى حاجة عرفت الكلام دا ازاى
الاولى بينا كمصرين ان احنا قبل ما نهاجم موقع مصرى على حساب موقع اجنبي نجربة على الاقل لوحد لاقة مش كويس او حد اتأذى منه يبقا الناس تبعد عنة
لكن ان احنا ندمرة من قبل ما بيتدى يبقا احنا كدا بنفيد مين بالضبط
اشعرفكم ان الكلام الى بتقلوة دا صح جبتوة منين يا عالم جربوة مش يمكن يكون كويس على الاقل مش هنلاقى فية الجروبات الاباحية والمعداية للاسلام ولو لاقيتوا كلامكم صح باى شكل من الاشكال ابقوا ابعدوا عنة مش تدمروة قبل ما يبتدى ياعالم احنا مصرين ودا موقع مصرى مش دا اولى بدعمنا من الموقع الاجنبى لو احنا مدعمناش بعض مين الى هايدعمنا
بدل ما ننشر اشاعات نتأكد الاول
EmoTreka
جربوه انت يا ياسر وقولنا ايه رايك ههههههههههههههه

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
اغلاق الفيس بوك في مصر حجب الفيس بوك تداعيات ثورة الغضب 27 يناير
اغلاق موقع الفيس بوك فى مصر , الاسباب والتفاصيل
اغلاق موقع الفيس بوك
باناسونيك تطلق شاشة بلازما بحجم 85 بوصة