نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى الأعضاء الاقتراحات

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

لية الاعلانات هنا متبقاش زى موقع yousaytooاوhubpages

رجاء من ادارة المنتدى نفسى الاعلانات تتوزع بطريقة زى المواقع دية
yousaytooاوhubpages
او فليسكا
دة حتى موقع hubpages بيبقى مديك 3 اختيارات لما تعمل الموضوع لاختيار شكل الاعلانات فى الصفحة

وكمان مفيش اى اعلانات صور كلها اعلانات نصية او سعات اعلانات صور بس النصية اكتر انما هنا الاعلان اللى نفسى يتشال من محتوى الموضوع ويبقى نصى وبنفس لون المنتدى او تغيير فى لون المندى حتى يمشى مع لون الاعلان
والله هتبقى مربحة انما كدة مفيش ارباح المواقع دية الناس بتعمل موضوع واحد والنقرات بتيجى بالهبل
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

لو ناس دخلت الموضوع

انما هنا تعمل 10 موضويع وفين لما تيجى نقرة او نقرتين

ولا المنتدى ماشى بالنظام دة عشان نشحن موضيع كتير يبقى الربح بقة يجيى من كتر الموضيع

يريت الاعلانات تبقى زى المواقع دية لو امكن

المقال "لية الاعلانات هنا متبقاش زى موقع yousaytooاوhubpages" نشر بواسطة: بتاريخ:
sasa_3dlat
فكره لابد من دراستها
hema4ever
فكره كويسه خاصه بتاعت موقع يوساي تو وفليسكا اماكنهم ممتازه
ali_bob2
يريت ترسال الموضع لادارة المنتدى
ali_bob2
انا شايف ان الفكرة دية لو اتنفذت ممكن الارباح تزيد وسعاتها الاعضاء اللى سابو المنتدى او مكسلين يشتغلوفيةممكن يرجعو يزودو المنتدى بالموضيع والارتقاء بة فى محركت البحث يعنى نشجع الناس على انها تشتغل فى المنتدى لو الاعلانات اصبحت فى امكان بتجيب ربح اكثر

مثلا انا واحد من الاعضاء مبعملش موضيع زى الاول فى المنتدىلعدم وجود ربح من المنتدى
اة فى ناس بتجيب زورا ودخلها من المنتدى كويس
بس الاغلبية مش كدة
يعنى انا منذ اشتركى فى المنتدى لم اجمع سوى 2 دولار على فترة اشتراكى هنا
فارجو لو امكن تفيذ الفكرة حتى لو تغيير فى لون المنتدى يبقى ابيض مثل خلفية الاعلان وانا اقول اللون مش التصميم انا عارف ان المنتدى بتصميم بسيط على محركات البحث بس اللون معتقدش انة هيفرق لو اتغيير
وارجو قبول فكرتى المتواضعة
ali_bob2
اية يا جماعة محدش بيرد لية فى الموضوع هو موضوع مش كويس يعنى ولا انا غلط انى بقوال كدة

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
افتتاح موقع فديوهات احساس الوتر وفتح باب تبادل الاعلانات
اكسب 10 دولار يوميا من موقع smowtion من وضع الاعلانات فى موقعك