نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى طلبة جامعات مصر منتدى كلية حقوق

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

كلية حقوق جامعة القاهرة مهم جدا اوى جدا

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انا اخوكم الفرعون المناضل اولى كلية الحقوق جامعة القاهره وبتمنى من ربنا نكون كلنا ايد واحده انا بجد نفسى اقوم بمظاهره بس تكون سلميه لكن تكون مظاهره بجد ياريت الاقى حد يشجعنى اننا نحاول نعمل اى حاجه نقف بيها الى جانب اخواتنا اللى كل يوم بيموتو فى غزه وفلسطين كلها بجد انا بقول الكلام ده على المنتدى العم ومش خايف وعلى اتم استعداد اقوله قدام اى حد ومش خايف ياريت يكون فى حد عنده رحمة وجراءه بجد ويقف معايا وقفه صح
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

وده الميل الخاص بتاعى لو حد حب يضيفنى ويكلمنى خاص [email protected] انا عارف انى ممكن اكون تقلت عليكم بس بجد انا عارف ان كلكم رحمة ومحبه فى الله وشكرااااااااااااا

المقال "كلية حقوق جامعة القاهرة مهم جدا اوى جدا" نشر بواسطة: بتاريخ:
ميشو
انا يا جماعه اسمى اسو فى جامعه القاهره فرقه اولى ممكن اشوف مين معايا
اهلا بيكى اسو انا معاكى فى الجامعة القاهرة وتشرفنا بمعرفتك...
ميشو
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انا اخوكم الفرعون المناضل اولى كلية الحقوق جامعة القاهره وبتمنى من ربنا نكون كلنا ايد واحده انا بجد نفسى اقوم بمظاهره بس تكون سلميه لكن تكون مظاهره بجد ياريت الاقى حد يشجعنى اننا نحاول نعمل اى حاجه نقف بيها الى جانب اخواتنا اللى كل يوم بيموتو فى غزه وفلسطين كلها بجد انا بقول الكلام ده على المنتدى العم ومش خايف وعلى اتم استعداد اقوله قدام اى حد ومش خايف ياريت يكون فى حد عنده رحمة وجراءه بجد ويقف معايا وقفه صح
وده الميل الخاص بتاعى لو حد حب يضيفنى ويكلمنى خاص [email protected] انا عارف انى ممكن اكون تقلت عليكم بس بجد انا عارف ان كلكم رحمة ومحبه فى الله وشكرااااااااااااا
على فكرة يا فرعون والله العظيم انا كنت بفكر فى كدة بس كنت بفكر فى حاجات اكتر من كدة انا كنت مش هعمل مظاهرة انا كنت هروح بعد الامتحان عندى فى حقوق كنت هروح معبر رفح الخط الفاصل بين فلسطين ومصر واقدم مساعدات ليهم هتقولى ذى اية هقول ذى التبرع بالدم وبعدين شركة والدى بعتة اشياء ادوية لغزة المفروض انا اوصلها لغزة لو انت معاية قولى اة انت؟؟؟؟؟
ياسمين جيسى
اهلا بيكى ياسمين معانا فى حقوق وانتى منورة المنتدى بس كنت عاوز اقولك حاجة انتى نجحتى ازاى فى حقوق ههههههه
انا زاكرت وعملت اللى عليا وربنا وقف معايا وبدعا ابويا الله يرحمه وامى نجحت ويارب عقبالكم وربنا يهديى الدكاتره ليكم يارب انا يوم ما اتخرجت ماكنتش مصدقه بس الحمد لله اتخرجنا وقعدنا فى البيت يالا عقبالكم وشدوا حيلكم ربنا معاكم
بسمة basma
يا جماعة انا بسمة معاكم فى كلية الحقوق الفرقة الاولى (ب)
ميشو
انا زاكرت وعملت اللى عليا وربنا وقف معايا وبدعا ابويا الله يرحمه وامى نجحت ويارب عقبالكم وربنا يهديى الدكاتره ليكم يارب انا يوم ما اتخرجت ماكنتش مصدقه بس الحمد لله اتخرجنا وقعدنا فى البيت يالا عقبالكم وشدوا حيلكم ربنا معاكم
ربنا يخليكى يا جيسى على الكلام الجميل دة وبجد احنا محتا جين دعاكى عشان الايام دية امتحانات عندنا ويارب نتخرج ذيك من حقوق ونقعد فى البيت وشكرا ليكى جيسى
ميشو
يا جماعة انا بسمة معاكم فى كلية الحقوق الفرقة الاولى (ب)
اهلا بيكى بسمة وانا حسن معاكى فى حقوق الفرقة الاولى ب المفروض نذاكر الايام دية عشان عندنا امتحانات وان شاء الله ننجح كلنا
بسمة basma
اهلا بيكى بسمة وانا حسن معاكى فى حقوق الفرقة الاولى ب المفروض نذاكر الايام دية عشان عندنا امتحانات وان شاء الله ننجح كلنا
اهلا بيك يا حسن
بسمة basma
اهلا بيك يا حسن
انت عامل اية فى مذاكرة المنظمات دية
اجتماعى اخر حاجه
بجد برافو يا ميشو وانا بجد لو كنت فى جامعه القاهره كنت فعلت ذلك ولكن انا فى خدمه اجتماعيه ولكن مفيش مشكله لو الجروب اجمع انا اجيلكم الجامعه انا باجى كثير عندكم
ميشو
انت عامل اية فى مذاكرة المنظمات دية
والله يا بسمة المنظمات صعبة جدا ربنا معانا والله انا مش عارف اذاكر حاجة فيها ابقى طمنينى عليكى يا بسمة بعد الامتحان المنظمات عشان نشوف بعض عملنا اية
يارب النجاح كلنا ان شاء الله
ميشو
بجد برافو يا ميشو وانا بجد لو كنت فى جامعه القاهره كنت فعلت ذلك ولكن انا فى خدمه اجتماعيه ولكن مفيش مشكله لو الجروب اجمع انا اجيلكم الجامعه انا باجى كثير عندكم
ربنا يخليك على الكلام الحلو دة واهل بيك معانا فى جروب كلية الحقوق انت منورنا والله واهلا بيك فى جامعة القاهرة وانت منور الجروب
بسمة basma
والله يا بسمة المنظمات صعبة جدا ربنا معانا والله انا مش عارف اذاكر حاجة فيها ابقى طمنينى عليكى يا بسمة بعد الامتحان المنظمات عشان نشوف بعض عملنا اية
يارب النجاح كلنا ان شاء الله
انا كمان مش عارفة اعمل فيها حاجة خالص بس هذاكر اسئلة الدكتور اللى فى المرشد وعلى فكرة انا كل زمايلى مش عارفين يذاكروها
السياسى
مساء الخير على كل الاعضاء my names mohamed in faculty of law معاكم فى جامعة القاهرة الفرقة الثالثة لو حد محتاج حاجة انا موجود
بسمة basma
الحمد اللة الامتحان كان معقول وانت عملت اية يا حسن
gaber33
الحمد لله يا جماعه المنظمات كانت كويسه والحمد لله وربنا يستر فى تاريخ القانون مجموعه ب شكلنا هنتظبط صح ــــــــــــــــــ ادعولنا
ميشو
مساء الخير على كل الاعضاء my names mohamed in faculty of law معاكم فى جامعة القاهرة الفرقة الثالثة لو حد محتاج حاجة انا موجود
اهلا بيك يا محمد معانا فى جروب حقوق وشكرا على مشاركتك
ميشو
الحمد اللة الامتحان كان معقول وانت عملت اية يا حسن
الحمد للة يا بسمة الامتحان كان حلو جدا وكان سهلا الحمد للة
يابسمة بس انا خايف من تاريخ القانون عشان كتير والعناصر بتاعتة كتيرة وكمان دكتور ايهاب الفراش ملغاش حاجة يارب يجى سهل ان شاء اللة انما انتى عاملة اية يا بسمة فى مذاكرة تاريخ قانون
ميشو
الحمد لله يا جماعه المنظمات كانت كويسه والحمد لله وربنا يستر فى تاريخ القانون مجموعه ب شكلنا هنتظبط صح ــــــــــــــــــ ادعولنا
الحمد للة الا متحان كان كويس يا جابر عبال تاريخ قانون انا حاسس انة هيجى صعب ربنا يستر ربنا معانا كلنا
بسمة basma
الحمد للة يا بسمة الامتحان كان حلو جدا وكان سهلا الحمد للة
يابسمة بس انا خايف من تاريخ القانون عشان كتير والعناصر بتاعتة كتيرة وكمان دكتور ايهاب الفراش ملغاش حاجة يارب يجى سهل ان شاء اللة انما انتى عاملة اية يا بسمة فى مذاكرة تاريخ قانون
الحمد للة كلنا حلنا كويس فى المنظمات وعقبال التاريخ فعلا كتييييييييييييييييييير اوى بس انت اهم حاجة ذاكر العناصر كويس اوى والشرح زى ما انت فاهم اكتبة بس انا ما حضرتش اخر محاضرة للدكتور دة هو فى اسئلة قال عليها مهمة او اى حاجة
ميشو
الحمد للة كلنا حلنا كويس فى المنظمات وعقبال التاريخ فعلا كتييييييييييييييييييير اوى بس انت اهم حاجة ذاكر العناصر كويس اوى والشرح زى ما انت فاهم اكتبة بس انا ما حضرتش اخر محاضرة للدكتور دة هو فى اسئلة قال عليها مهمة او اى حاجة
يا بسمة التاريخ العناصر بتاعتة كبيرة اوى بس ان شاء الله نحفظة بسرعة المهم انا جبت الاسئلة اللى قال عليها الدكتور ايهاب مهمة الا سئلة انا جبتها من صحبى لو انت عيزها كلمينى على الميل عشان اعرف اكتبهالك اوكى اميلى اهو[email protected]
HAZEM
هااااااي

ازيكم اي جماعة

اخبار المذاكرة ايه ؟

شدوا حيلكم

كلها مادة ونخلص ان شاء الله
aso
انا خلصت بس كان فى امتانات كتيره رخمه
ميشو
هااااااي

ازيكم اي جماعة

اخبار المذاكرة ايه ؟

شدوا حيلكم

كلها مادة ونخلص ان شاء الله
خلصنا خلاص يا حازم والحمد للة الامتحانات كانت سهلة
ميشو
انا خلصت بس كان فى امتانات كتيره رخمه
الحمد للة خصلنا والامتحانات كانت سهلة ربنا يستر فى النتيجة ان شاء الله
ياسمين جيسى
ربنا يخليكى يا جيسى على الكلام الجميل دة وبجد احنا محتا جين دعاكى عشان الايام دية امتحانات عندنا ويارب نتخرج ذيك من حقوق ونقعد فى البيت وشكرا ليكى جيسى

لا يارب تنجحوا كلكم وتتخرجوا وتشتغلوا يارب وتتحققوا كل احلامكم ومش تقعدوا فى البيت ابدا يارب وتنور الدنيا بيكم وليكم انتم نور المستقبل وورود الدنيا ورياحينها وفلها وانتم نور القلب وضى العين ويارب تحققوا كل احلامكم يارب عارف يا ميشو او نقول حسن عارف انا شايفه فيكم بجد نماذج لشباب يفرح بجد والله العظيم يارب ديما كده ومعلش اذ كان قدرك دخلك فى حقوق طوع انت قدرك فى صفك ههههههههههههههه عارفه حتسالنى ازاى حقولك تعايش مع الكليه واعمل انك راضى بيها لحد ما تتخرج واعمل ماتشاء وكانها سلمه حتوصلك لباقى سلالم حياتك بلاش تاخدها على صدرك لا خدها ببساطه حتعدى وحتفوت والله لتعدى انا طولت اوى صح كفايه كده لتقول عنى بايخه بقى وربنا يوفقكم
ميشو

لا يارب تنجحوا كلكم وتتخرجوا وتشتغلوا يارب وتتحققوا كل احلامكم ومش تقعدوا فى البيت ابدا يارب وتنور الدنيا بيكم وليكم انتم نور المستقبل وورود الدنيا ورياحينها وفلها وانتم نور القلب وضى العين ويارب تحققوا كل احلامكم يارب عارف يا ميشو او نقول حسن عارف انا شايفه فيكم بجد نماذج لشباب يفرح بجد والله العظيم يارب ديما كده ومعلش اذ كان قدرك دخلك فى حقوق طوع انت قدرك فى صفك ههههههههههههههه عارفه حتسالنى ازاى حقولك تعايش مع الكليه واعمل انك راضى بيها لحد ما تتخرج واعمل ماتشاء وكانها سلمه حتوصلك لباقى سلالم حياتك بلاش تاخدها على صدرك لا خدها ببساطه حتعدى وحتفوت والله لتعدى انا طولت اوى صح كفايه كده لتقول عنى بايخه بقى وربنا يوفقكم
شكرا ليكى يا ياسمين على الكلام الحلو دة وربنا يخليكى يا ياسمين وبجد انتى ادتينى طموح وامل فى كلية الحقوق وبجد ميرسى ليكى
اوراور
هاى ميشو انا حسام الفرقة التانية حقوق أ يشرفنى انى اكون صديقك وياريت نتقابل فى الجامعة ونكون احسن رابطة فى المنتدى وكل عيد حب وانت طيب ويارب يوفقك فى سنة اولى
ميشو
هاى ميشو انا حسام الفرقة التانية حقوق أ يشرفنى انى اكون صديقك وياريت نتقابل فى الجامعة ونكون احسن رابطة فى المنتدى وكل عيد حب وانت طيب ويارب يوفقك فى سنة اولى
ربنا يخليك يا حسام يا حبيب قلبى انا طبعا اللى يشرفنى ابقى صديقك يا حسام وان شاء الله نتقابل فى الجماعة انا وانت وربنا يفقك فى سنة تانية يارب وعيد حبى جميل عليك يا حبى ابقى ابعتلى الاميل بتاعك يا حسام فى رسالة خاصة عشان اتعرف عليك اكتر
matto_diab
اهلا يا رجالة انا محمد الفرقة الاولى ج
ربنا معانا ان شاء الله
الى يعرف اى اخبار عن النتيجة يا ريت يقولنا
دة ايميلى للى يحب التعارف
[email protected]
وشكرا ليك يا ميشو على الموضوع الجامد دة وربنا يوفقنا كلنا بأذن الله

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة: