نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه نكت مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ازاي تنرفز اي بنت

عاملين ايه يا شباب؟ الحمد لله كله تمام اكتر انجاز الواحد ممكن يحققوا فى حياته ان ينرفز بنت وزى مانتوا عارفين المقوله الشهيرة اللى بتقول طالما فى بنات رخمه يبقى الدنيا هتبقى على طول زحمه

النهارده كنت عاوز اخنق شويه بنات طبعا البنت من دول حاطه اعصابها ف تلاجه والتلاجه مرميه ف مثلث برمودا بس لعل وعسى يمكن تضايق

1- تبقي ماشي معاها وبتبص لكل بنت تقابلك يسلام لما تقولها البنت دي جميلة اوي

2- تبقي هي بتكلمك في موضوع مهم جدا وانت مرة واحدة انتي بتقولي ايه؟ لا اصل انا كنت بغير رنة الموبايل ثواني هغيرها واسمعك

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

3-اديها سى دى فاضى وقولها انا جايبلك حته سى دى هايله ملهاش حل ولما تروح تفتحها وتلاقيها فاضيه قولها ممكن تعمليلى نسخه

4- رن عليها رنه صغيرة اوى تفه يعنى ولو هى كان عندها دم واتصلت بيك اوعى ترد عليها ولو كلمتك ف الموضوع ده قولها معلش يا حبيبتى كنت بجرب الشبكه

5- وانتوا بقى بتعدوا الشارع عدى معاها لحد نص الطريق وخليها هى تكمل وارجع اكنك يعنى بتربط الكوتشى بس خلى بالك لو عربيه شاططك انا مليش دعوة

6- لما بقى تليفونك يرن واحد صحبك مثلا اعمل نفسك بتكلم بنت واقعد اضحك وهزر وعيش حياتك ولا اكنها موجوده اصلا ولما تسالك كنت بتكلم مين قولها واحد صاحبى ووريها التليفون

7-يا سلام بقى لو انت عازمها ف مكان حلو وقبل ما تطلبوا اى حاجه تقولها :يانهار ابيض دا انا راكن غلط ثوانى وجاى يا روحى مش هتأخر وتقعدلك بتاع روبع ساعه وترجع تانى وتقولها علش يا عيونى اصل كان فى بنت تحفه برة اااا قصدى كان فى حته حفرة برة

8- الغلطه المطبعيه: اغلط ف اسمها وانت بتكلمها يا سلااااااااااااااااااااام هتلاقيها بقت كتلة نار جايه من جنوب افريقي

بصوا بقي يا شباب عايزين ننرفز البنات علي الهادي يعني عندك العروسة الصينية والعنوسة ومفيش جواز ولا عيال ويا لهوووووووووووووووووي كده يعني لغاي لما يطلعوا دخان من ودانهم
مستني الردود

المقال "ازاي تنرفز اي بنت" نشر بواسطة: بتاريخ:
عيون دباحة
احنا اكبر من الرد على كلامك لان مافيش حاجة هتأثر ودى مش تناحه دى ثقه في النفس
spring rose
اكتر انجاز الواحد ممكن يحققوا فى حياته ان ينرفز بنت
هههههههههههههه
هو ده اكبر انجاز فى حياتك
sniperads
لعب عيال ومراهقة :-)
jaida
ههههههههههههههههه
بصراحه ينرفز لو عمل موقف واحد من ده
و هنبهه عليه
بس لو عمل التاني
يبقي هدوس عليه ولا هعبره
هههههههههههههههه
و يشبع بقي و ينرفز نفسه و ما هيخسر الا هو
ههههههههههههههههههههههه
ذكي ذكي يعني
ههههههههههههه
زيكا ماكس
احنا اكبر من الرد على كلامك لان مافيش حاجة هتأثر ودى مش تناحه دى ثقه في النفس

طيب انت مالك ساخنة اوي كده ليه الموضوع كله هزار في هزار وبعدين ممكن تردي بموضوع عن نرفزة الولاد عادي ده هزار وبعدين يا ريت تحاسبي في كلامك شوية.

وعلي العموم نورتي الموضوع
زيكا ماكس
اكتر انجاز الواحد ممكن يحققوا فى حياته ان ينرفز بنت
هههههههههههههه
هو ده اكبر انجاز فى حياتك

لا طبعا ده مش اكتر انجاز في حياتي لاني عمري ما كلمت بنت قبل كده ده اولا ثانيا ان اكبر انجاز في حياتي ان احقق امنيتي بعد الثانوية ان شاء الله

وكمان علي العموم نورتي الموضوع
زيكا ماكس
ههههههههههههههههه
بصراحه ينرفز لو عمل موقف واحد من ده
و هنبهه عليه
بس لو عمل التاني
يبقي هدوس عليه ولا هعبره
هههههههههههههههه
و يشبع بقي و ينرفز نفسه و ما هيخسر الا هو
ههههههههههههههههههههههه
ذكي ذكي يعني
ههههههههههههه

هههههههههه هو يعني ممكن الشاب مننا ينرفز حبيبته هههههههه يعني ده كله هزار في هزار

شكرا علي مرورك الجميل
jaida
بس حلوه جدا علي فكره
زيكا ماكس
بس حلوه جدا علي فكره

شكرا علي مرورك الثاني الاروع
duosrl
تحياتي لشخصك الكريم
Ahmed Ahly
ههههههههههه . . .

كنت بعمله الموضوع دا . . . بس خلاص ربنا تاب علي . . .

تــــشـــكر يا كبير . .
صوفيا محمد
برافو عليك بصراحه انا اتنرفزت
زيكا ماكس
تحياتي لشخصك الكريم

تحياتي ليك يا محترم علي مرورك الرائع
زيكا ماكس
ههههههههههه . . .

كنت بعمله الموضوع دا . . . بس خلاص ربنا تاب علي . . .

تــــشـــكر يا كبير . .

شكرا ليك علي مرورك الجميل وربنا يتوب علي الجميع
زيكا ماكس
برافو عليك بصراحه انا اتنرفزت

ههههههههههههههه المهم يكون عجبك من ناحية الفكر وشكرا لان اول مشاركة ليكي كانت في موضوعي واتمني لك التوفيق
nothing2lose
الحاجات دي حلوة وتنرفز بس ف حاجات تانية تهبل أكتر
يعني مثلا تكونوا خارجين م الجامعة ورايحين تصوروا ورق وتخليها تصورلك ورق علي حسابها وتدخلوا مطعم وتطلب اغلي حاجة وتكون عامل حسابك طبعا وساعة الحساب قولها يوووة نسيت المحفظة ف البيت
أكيد وشها هيقلب طمطماية
ولا أقولك علي حاجة أحلي من دا كلو هات بتاعه بيبسي لتر وحط فيها حبايتين سكر نبات واقفلها وروح هات كوبيات بلاستيك م الكافيتريا وخليها تفتحها هههههههههههه واتفرج ع المسخرة بس خلي بالك لو مش ثابت شخصيتك هتقوم تدور فيك التلطيش قدام الناس
او خلي واحدة صاحبتك مثلا قاعدة معاك وتقولك الولد دا يااااااااااه جميل قوي وقوم بسرعا وروح نادي عليه وقوله صاحبتي عاوزة تتعرف عليك وشاور عليها وشوفها هتبقي عاملة إزاي ههههههههههههه
دي مش بعيد متعرفكش تاني
عاوز تشل أي واحدة قولي بس واحنا ف الخدمة
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههه
علي فكرا انا بهرج ياخوانا بس انا كنت كدا وانا ف الجامعة بس الحمد لله ربنا تاب عليا
محمداحمد99
كلامك حلو وجميل بس فى الاخر هنلاقى شبان كتير فى القصرالعينى علشان حتى المستشفيات المتخصصة لن تقبلهم لو عرفوا حصلهم كدة لية يابنى دول هن رحمة لنا الام اولا والاخت ثانيا والحبيبة ثالثا والزوجة رابعا والابنة خامسا والحفيدة سادسا واظن بعد السادس لازم اسانسير مش كدة ولا اية
زيكا ماكس
الحاجات دي حلوة وتنرفز بس ف حاجات تانية تهبل أكتر
يعني مثلا تكونوا خارجين م الجامعة ورايحين تصوروا ورق وتخليها تصورلك ورق علي حسابها وتدخلوا مطعم وتطلب اغلي حاجة وتكون عامل حسابك طبعا وساعة الحساب قولها يوووة نسيت المحفظة ف البيت
أكيد وشها هيقلب طمطماية
ولا أقولك علي حاجة أحلي من دا كلو هات بتاعه بيبسي لتر وحط فيها حبايتين سكر نبات واقفلها وروح هات كوبيات بلاستيك م الكافيتريا وخليها تفتحها هههههههههههه واتفرج ع المسخرة بس خلي بالك لو مش ثابت شخصيتك هتقوم تدور فيك التلطيش قدام الناس
او خلي واحدة صاحبتك مثلا قاعدة معاك وتقولك الولد دا يااااااااااه جميل قوي وقوم بسرعا وروح نادي عليه وقوله صاحبتي عاوزة تتعرف عليك وشاور عليها وشوفها هتبقي عاملة إزاي ههههههههههههه
دي مش بعيد متعرفكش تاني
عاوز تشل أي واحدة قولي بس واحنا ف الخدمة
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههه
علي فكرا انا بهرج ياخوانا بس انا كنت كدا وانا ف الجامعة بس الحمد لله ربنا تاب عليا
ايه المواهب الجامدة دي ههههههههههههه طيب يا مان اكتب موضوع كده وورينا الشغل.

شكرا علي المرور الجميل
ايتن
ههههههههههههههههههه ولا اي حاجة من دي بتاثر فينا خالص
ميرسي
زيكا ماكس
كلامك حلو وجميل بس فى الاخر هنلاقى شبان كتير فى القصرالعينى علشان حتى المستشفيات المتخصصة لن تقبلهم لو عرفوا حصلهم كدة لية يابنى دول هن رحمة لنا الام اولا والاخت ثانيا والحبيبة ثالثا والزوجة رابعا والابنة خامسا والحفيدة سادسا واظن بعد السادس لازم اسانسير مش كدة ولا اية
ههههههه ماشي يا جميل شكرا علي المرور
زيكا ماكس
ههههههههههههههههههه ولا اي حاجة من دي بتاثر فينا خالص
ميرسي
هههههههههه اكيد كنتي هتعيطي هههههههههههه
وردة حمراء
يالهوىىىىىىىىىىىىىىىى
دة انا كنت ولهت
دة يبقى نهار اسود علية زى الثانوية من قبل ما يجى
دة واللة لو طلع نصيبى بالمنظر دة دنا هعملة حبس انفرادى
وكمان هرمى علية ماية لالالا ماية نار
ثانكس ليك بجد ربنا ما يورى اى بنت المواقف دى
بباى
زيكا ماكس
يالهوىىىىىىىىىىىىىىىى
دة انا كنت ولهت
دة يبقى نهار اسود علية زى الثانوية من قبل ما يجى
دة واللة لو طلع نصيبى بالمنظر دة دنا هعملة حبس انفرادى
وكمان هرمى علية ماية لالالا ماية نار
ثانكس ليك بجد ربنا ما يورى اى بنت المواقف دى
بباى

هههههههه المهم تكوني تنرفزتي قصدي تضايقتي قصدي ضحكتي هههههههه

شكرا يا قمر علي المرور العطر

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
عايزة تعرفي ازاي تختاري لبسك وتبقي أشيك واحده يلا تعالي اعرفي ازاي؟؟؟؟؟؟؟
ازاي نقدر نعمل حجم للخدود وبطريقه طبيعيه وجميله تعالو اقولكو ازاي -وصفه طبيعيه ومضمونه لتكبير الخدود
ازاي ننزل صور من على اساحبي- كيف أعمل ذات مومنت اللي علي الفيس- ازاي تكتب على صورة اساحبي
تعالوا نشوف يوم الحساب هيكون عامل ازاى ونتخيل الكون هيبقى ازاى
محمد حسان : الفضائيات تنظر لشكل نائب البرلمان صاحب اللحيه و تشوف بيتكلم ازاي و بيضحك ازاي بس