نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

وحشنى الكلام وياك

وحشنى الكلام وياك يارق مارات عينى
وحشنى الكلام وياك ياول من رايته وجدت به احساسا ينبعث لكى يتناثر فى كل ارجاء الدنيا الى ان وصل لى ووجدت نفسى احسة واستمتع به.
وحشنى الكلام وياك يامن اراكى الى سماء الرومانسية طائرا والى قمرها صاحبا والى نجومها ماسكا والى..معانى جميلة اراها ولا اود ان اضيعها بكلماتا.
وحشنى الكلام وياك يامن ارى فى خيالى عيناه تبدو وكانها جنة لمن ينظر اليهم يرى فيها رومانسية واحساس اذا احسهما لا يستطيع ان يعيش بدونهما واذا تركهما ثانية
مات من شوقه اليهم
حبيبتى ارى الكلام يتناثر من فمر ليصف احساسة بكى ولكن باى كلام اصف مايحسة قلبى فهل قمة الاحساس يمكن ان يصل اليها كلام ليصف معناها كلا حبيبتى بل اترك عيناى تتكلم وتحكى عما بها بشوقا لرؤيتك وعن قلبى الذى يود ان يلمس قلبك وانتى بجانبة.
حبيبتى اراكى نفسى معكى نطير ونحلق الى اعلى سماء يدى بيدك وعينى بعينك وقلبى ينبض لكى وقلبك ينبض لى وارانا نطير الى مكانا الى القمر سميناه احساس الحب وهى دنيتنا التى سوف نعيش بها لكى نستمتع باحساسنا وحبنا وبالرومانسية التى تغمرنى انا وانتى وسنظل نعيش فى هذة الجنة التى صنعناها الى ان نموت فتموت معنا...
حبيبتى اراكى دائما بجانبى تحلقين فى سماء قلبى وتحركين مشاعر الحب واللهفة اليكى التى تجعلنى اموت من شوقى اليكى.
حبيبتى اتمنى وان تكونى قريبة منى لكى استمتع باحساسك الذى يستخرجة قلبى منك لكى يعيش علية.
حبيبتى تكونين انتى نبض قلبى وروحى وعمرى الذى سوف اعيشة..
حبيبتىارى معانى جميلة احسها ولا اود ان اضيعها بكلماتا ممكن او اكيد سوف تضيع الاحساس بها وتضيع الاستمتاع بها.
وفى اخر الكلمات حبيبتى اهدى اليكى اغنية جوايا هاتعيش
بيوحشنى الكلام وياك بيوحشنى حبيبى عنيك ومش هاقدر فى يوم انساك ولا هاقدر اعيش بعديك جوايا هاتعيش مهما عمرى يفوت وهعيش بيك لحد ماموت اطمن انا وياك ايامى من غيرك مابحسبهاش ده انا انسى الدنيا دى ومنساش ولا ثانية فى حياتى معاك...(رامى صبرى)
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

واغنية وياك
وياك الوقت عدى وساعات فاتت ثوانى معرفش ازاى وامته هانقابل بعض تانى لما اوحشك غمض عينيك وانده عليا انا هاسمعك وهاحس بيك وتحس بية صورتى فى ايديك بوسها بعنيك وابعتلى وردة..(بهاء سلطان)
بجد ياجماعة لو سمعتوا الاغنيتين دول وقراته الموضوع اكيد احساسى هايوصلكم اكتر ماهو واصل بالقراءة.
عاشق الرومانسية
خالد

المقال "وحشنى الكلام وياك" نشر بواسطة: بتاريخ:
just some one
شكرا للكلمات الجميله
&عاشق الرومانسية&
انا اليى متشكر لمرورك اليى نور الموضوع كلة
&عاشق الرومانسية&
اية ياجماعة الرد دة بس للدرجة دى الموضوع مش عاجبكم انا لغبط المرة دى ولا اي شكل الكلام م لذيذ هه
college
مشكور مشكور
&عاشق الرومانسية&
شكرا ايضا لمرورك

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
كلمات اغنية هيوحشنى الكلام وياك - رامى صبرى
أجمل الكلام بجد ......."ايه الروعة دي" الكلام ده غيرني شخصيا وامتع القاء شوفته في حياتي
ديانا كرزون - وياك
مدحت صالح - توحشني وانا وياك
وانا وياك