نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

نفسك تقول ايه للشخص اللى فى بالك دلوقتى (2)

يا ااااااااااااااااااااا رب افضل فرحانة ع طول

المقال "نفسك تقول ايه للشخص اللى فى بالك دلوقتى (2)" نشر بواسطة: بتاريخ:
ايتن
اة ربنا يسامحك حرام عليكي ليييييييييييييييية كدااااااااااا
ahmedbaker
اقول لل ف بالى ان الدنيا يوم لينا ويوم علينا وان ربنا قادر على كل شىء مهما كانت العقبات
ايتن
ياااااااااااااااااا ربي ارحمني
!XP!
قاله له ..

ولا اخشع لافلقك نصين ماشى

احيه

وهتاخد ايه وكم وليه دا العشق لو من القلب طالع
تيرااا ررررراارررر
وقولها بحب غيرها ومستحيل ارجعاها خلاص انا مش فكرها
انا حتى ناسى شكلها .. وجودها لوحده عيب لازم تغيب
حكايه وراح زمانها مافيش مكان لو دورت فى وحده خدت مكانها حاجه
كتير اتغيرت
قلولها دا كل شئ اسمه ونصيييييييييييييييب
والبانجو كان قدمهم بيلفو فى سجاير
وشيل ايدك من على بطنى انا حامل هتسقطنى
ومشربش الشاي اشرب شيشا انا
ورجب حوش صحبك عنى
رجب يا رجب يا معالى الدرج
princess.moon
انا سبتك وانت مني
ندمانه للنهارده
لو حتى غصب عني
ما كنش لازم ارضى
انا بتطمن عليك
وانا من بعيد لبعيد
بخاف لو رحت ليك
الاقيك حبيت جديد
مش من حقي العتاب
مانا سبتك للعذاب
لكن ربي اللي عالم
اخلاصي و حبي ليك
اخلاصي و حبي ليك
انا حبعد عنك وانا وياك قلبي
هتحمل تعبي
بعدك الله يعيني
لو صدفة قبلتك صبرني ياربي
لا يبان لك حبي
وانت قريب مني
حاولت انا اداري حبك
و اضحك على روحي و انسى
صورتك ما غابتش عني
شايلاك في قلبي لسه
الليل عليا طال
وانا بسأل نفسي ليه
بخبي حنيني ليك
ولا بقدر يوم عليه
آآآآآه يمكن جنيت عليك
بس انت الله يجازيك
خليتني عايشة عمري
علشان بعيشة ليك
علشان بعيشة ليك
انا حبعد عنك وانا وياك قلبي
هتحمل تعبي
بعدك الله يعيني
لو صدفة قبلتك صبرني ياربي
لا يبان لك حبي
وانت قريب مني
ايتن

لا تــــــحــــــزن

مـــــــهـمـــــا إخــــــتـــــــفــت مــــن حـــيــاتــــك

أمـــــــور ظـــــنــــنـــت أنــــهــــا ســـــبـــــب ســـعــــــادتــــــك

تــــأكـــــد أن الله صــــرفـــــهــــا عــــنــــــك

قــــــبـــــــل أن تــــكــــون ســـــبـبـــاً فـــي تــــعــــاســـتــك

♥♥
ايتن
كـ آمك أنـآ
آحبك جدآً ,, آقلق عليك جدآً ,, أٌفكر بك كثيرآ
آبكي إن مرضت ,, وأفرح إن رأيتك مبتسمـآً
أسكنك بي وكأنك فلذة كبدي ,, أحس بك وكأني إستنقصت شيء بقلبي
وملكتة يديك
ولكن الفرق : أن أمك تحبك كـ/ حبهآ لبآقي إخوتك ,,
وأنـآ أحبك وحدك ..!
ايتن
♥♥♥ "الـقــــدرْ"~~ هــو مـــن يـقـــرر مـــن ستقـــآبل فـــي حيآتـــك ...♥♥♥
♥♥♥ و لكــن ~~" قلبــــكـ" هـــو مـــن يــــقـــرر من سيـــظل فـــيــه!!♥♥♥
♥♥♥ و لكــن يـــأتي~~" الــنـصـيب" لــيـــقـرر مــن ســيكــمـل مــعــكـ الـحيــآآه!!!!!♥♥♥
ايتن
يعنى ايه تبقى تاسع جماهير العالم اكتئابا .... يعنى سبع سنين مش عارف تفرح بفريقك و تكون كل فرحتك عندما.. يخسر البطل الحقيقى للكرة المصرية والافريقية
اهداء لكل زملكاوي
ايتن
هيوحشنى الكلام وياك♥♥♥ هتوحشنى حبيبى عنيك
ومش هقدر فى يوم انساك ♥♥♥ولا هعرف اعيش بعديك
جوايا هتعيش مهما عمر يفوت♥♥♥ وهعيش ليك لحد ما اموت مطمن انا وياك
ايامى من غيرك مبحسبهاش دا انا ♥♥♥انسى الدنيا دى ومنساش ولا ثانية فى حياتى معاك
ايتن

محدش جرب الفرقة غير لما يعيش فى شوق و عذاب بعدنا دى حاجة مش سهلة

يا ريت نعمله الف حساب فى ناس بتعدى على الواحد بجد خسارة لو تتساب
ايتن

الرَحيل قـَضَـاء وقـَدَر ....

والوَداع دَمار والدَمــار إمّــا حَيــاه جَديــدَه !! ....

أو تكْتـُـب بـإيـدَك شَـهادة وفـَاة ....

وحــدَي أملك الـقرار
ايتن

هيبقى شبيه وشبهك

♥♥♥

هيبقى عمرى وعمرك

♥♥♥

هيبقى روحى وروحك

♥♥♥

واتجمعوا في قلب ودم

♥♥♥
ايتن

TONA♥♥♥ EMOO♥♥♥ MAEOO
ايتن

قمة الحزن: أن ترى الحب ينتهي شيئا فشيئا وأنت تقف عاجزا عن فعل اي شيء.

لسّتُ متأكد: منُ وجوُدي
فيُ حيآاتكم طويلآ
لكنيُ مطمَمَئنُ باني غرستَ بدآخلكم
ذگرىَ سَتبقىُ للأبد...

إحسَـاااسٌ رآئعَ:
عندمَآ تكُون فى أمسّ الحآجَة
إلى شخصَ لتسنْدَ إليهَ رأسَك وأَنتَ منهَـار كليـّاً
و تجدُهْ قبل أنْ تتكلمّ يمسكّ رأسكَ و يضعهُ على كتفَهِ.
ايتن

عندمآا تشعر بتحجر
قلوب آلبشر

عندمآا تكآاد أن تتجمد
ولاتجد إلا صقيع قلوبهم القآاسيـه
انتظر ولا تيأس!
فسيأتيك من يحرق شـرآآين قلبه ليدفأك
ويضحي بعمره من أجلك فقط !!
ايتن

برتاح و انا جمب منك و انسى العالم بحاله
ولا يوم هستغنى عنك د انا قلبى هواك نداله
برتاح و انا جمب منك و انسى العالم بحاله
ولا يوم هستغنى عنك د انا قلبى هواك نداله
بشتاقلك يوم ورا التانى و كان هوانا لسه جديد
و بحس بحاجه نقصانى لو شوفتك عن عنيا بعيد
hamadause
امتا‏ ‏تفهم‏ ‏انت‏‏ ‏ان‏ ‏الحياه‏ ‏فيها‏ ‏كتير‏ ‏
مش‏ ‏على‏ ‏قد‏ ‏اللي‏ ‏انت‏ ‏تعرفو‏ ‏لكنانت‏ ‏فاكر‏ ‏انك‏ ‏
تعرف‏ ‏كل‏ ‏حاجة‏ ‏ويا‏ م‏اااا‏ق‏ولت‏ ‏ليك‏ ‏الطبع‏ ‏الحاجة‏ ‏الواحدة‏ ‏
اللي‏ ‏للاسف‏ ما‏ ‏بتغيرش‏ ‏.....
ميدو كول
وحياة قلبي الولهان
مالك علي حلفان
لو تطلب مني قلبي
لأعطيك روحي كمان
واحشنى وارتاح لك وان غبت اشتاقلك تستاهل الحب كله و الحب يستاهلك
همسة حب
ونبضة شوق
تقولك
انت حبيبي
القلب فيه اسمك
والعقل فيه رسمك
والدم فيه عشقك
وانا والله احبك
ايتن

من الليلادي هنسى الجراح وبالسلامة اللي راح ما انت معايا

هحتاج لإيه انا ااااااه ولا إيه وأجمل عيون في الدنيا معايا

وأحضني أوي بقولك أوي خليني ناااايم ومتصحنيش

أنا بس حعمل معاك إتفاق في الحياة متروحش بعيد

إسمحلي يا حبيب عمري بكلمة بعد ما قلبي إتعلق بيك

مش هقولك أكتر من كلمة بس أوعدني بيها أكيد

ايتن
ايتن
ايتن

بل تدل كيف كانت تربيتها

فالتي تعامل الرجل ك مللك

فهي تربيت على يد ملك

ايتن

ســألــونـــي : مـــن هـــي الأنثــــــى ..!!؟ فقُــلـت .. هـــي مـن تقــــول أنـــا لا أبيـــــع كـــرامتـــــي حتــى إن طـــوى التـــــراب أنـوثتــــي .. فأنـوثتــــي مـــلك كــــرامتـــــي .. وكـــــــرامتــــــي تـــزيــــــد بــــريــــــــق أنـــوثتــــــــــي

honest heart1
عارف يعنى ايه بحبك

عارف يعنى ايه بحبك يعنى لما تكتب ستاتيس ع الفيس اشوف فى بنات عاملين لايك او كومنت وادخل على بروفايلهم اشوف دول اكبر ولا اصغر منك ولو اصغر منك ابقى حتجنن اصلا من حبى ليك

عارف يعنى ايه بحبك يعنى اصحى من النوم ادخل على بروفايلك اشوفك صحيت ولا لأ واطمن عليك
عارف يعنى ايه بحبك يعنى ابقى طول اليوم قلقانة عليك مش عارفة انت كويس ولا لأ بتاكل ولا مش بتاكل وادعيلك كل يوم ربنا يكرمك ويفتحها عليك ويجعلك ف كل خطوة سلامة

عارف يعنى ايه بحبك يعنى ولا اكل ولا اشرب الا اطمن انك رجعت البيت و اكلت وبعدها ابقى عاوزة اكلمك مش مهم الاكل ولا الشرب المهم اطمن عليك

عارف يعنى ايه بحبك يعنى ابقى بموت لو حسيت انك مضايق او فى حاجة مزعلاك وادعى ربنا انى اكون مكانك

عارف يعنى ايه بحبك يعنى مش احس براحة ولا بفرحة غير وانا بكلمك ولو شايلة هموم الدنيا كلها بتروح اول ما اكلمك

عارف يعنى ايه بحبك يعنى ابقى عارفة ان قلبك مش معايا بس برضوا حفضل احبك واتمنالك كل خير

عارف يعنى ايه بحبك يعنى تبقى واحشنى اووووووى وعارفة انك مفكرتش فيا للحظة حتى

عارف يعنى ايه بحبك يعنى ابقى عارفة ان صحابك البنات بيكلموك او بتكلمهم وابقى بموت من غيرتى عليك بس استحمل واشيل جوايا واقول كفايا عليا انى بكلمك

عارف يعنى ايه بحبك يعنى لو فضلت اكتب من هنا للصبح عارفة ان كلامى مش حيأثر فيك بس برضوا حفضل اكتب عشان بحبك

عارف يعنى ايه بحبك يعنى ادعيلك ف كل سجدة ربنا يجعلك من نصيبى ولو مليش معاك خير ربنا يجعل فيك الخير وتكون من نصيبى

يعنى افضل ادعى ربنا ان ربنا يسعدك دايما ومتضايقش ابدا و ادعيلك براحة البال وانا عارفة انك عمرك ما افتكرتنى ف صلاتك بأى دعوة

عارف يعنى ايه بحبك يعنى لو فضلت اكتب طول حياتى عشان اعبر عن حبى ليك مش حعرف اكتب عشان انت حاجة كبيرة اوى عندى مع انى عارفة انى بالنسبة ليك زى اى حد بس انا مش مستنية منك اى حاجة غير ان ربنا يسعدك ويوفقك وتكون دايما مبسوط ف حياتك

عارف يعنى ايه بحبك يعنى ادعى ربنا انى اتعب ولا يجرالى حاجة عشان احس بس انك قلقان عليا وبتطمن عليا

عارف يعنى ايه بحبك يعنى اكون بحبك من قبل ما اشوفك ولما اشوفك احس انى اعرفك من زمان اوى واحبك اكتر واكتر

عارف يعنى ايه بحبك يعنى بكتب وانا عارفة ان كلامى ده ممكن يأثر فى ناس كتير اووووى بس ميأثرش فيك عشان انت محبتنيش بجد
honest heart1
عارف يعنى ايه بحبك

عارف يعنى ايه بحبك يعنى لما تكتب ستاتيس ع الفيس اشوف فى بنات عاملين لايك او كومنت وادخل على بروفايلهم اشوف دول اكبر ولا اصغر منك ولو اصغر منك ابقى حتجنن اصلا من حبى ليك

عارف يعنى ايه بحبك يعنى اصحى من النوم ادخل على بروفايلك اشوفك صحيت ولا لأ واطمن عليك
عارف يعنى ايه بحبك يعنى ابقى طول اليوم قلقانة عليك مش عارفة انت كويس ولا لأ بتاكل ولا مش بتاكل وادعيلك كل يوم ربنا يكرمك ويفتحها عليك ويجعلك ف كل خطوة سلامة

عارف يعنى ايه بحبك يعنى ولا اكل ولا اشرب الا اطمن انك رجعت البيت و اكلت وبعدها ابقى عاوزة اكلمك مش مهم الاكل ولا الشرب المهم اطمن عليك

عارف يعنى ايه بحبك يعنى ابقى بموت لو حسيت انك مضايق او فى حاجة مزعلاك وادعى ربنا انى اكون مكانك

عارف يعنى ايه بحبك يعنى مش احس براحة ولا بفرحة غير وانا بكلمك ولو شايلة هموم الدنيا كلها بتروح اول ما اكلمك

عارف يعنى ايه بحبك يعنى ابقى عارفة ان قلبك مش معايا بس برضوا حفضل احبك واتمنالك كل خير

عارف يعنى ايه بحبك يعنى ابقى عارفة ان صحابك البنات بيكلموك او بتكلمهم وابقى بموت من غيرتى عليك بس استحمل واشيل جوايا واقول كفايا عليا انى بكلمك

عارف يعنى ايه بحبك يعنى لو فضلت اكتب من هنا للصبح عارفة ان كلامى مش حيأثر فيك بس برضوا حفضل اكتب عشان بحبك

عارف يعنى ايه بحبك يعنى ادعيلك ف كل سجدة ربنا يجعلك من نصيبى ولو مليش معاك خير ربنا يجعل فيك الخير وتكون من نصيبى

يعنى افضل ادعى ربنا ان ربنا يسعدك دايما ومتضايقش ابدا و ادعيلك براحة البال وانا عارفة انك عمرك ما افتكرتنى ف صلاتك بأى دعوة

عارف يعنى ايه بحبك يعنى لو فضلت اكتب طول حياتى عشان اعبر عن حبى ليك مش حعرف اكتب عشان انت حاجة كبيرة اوى عندى مع انى عارفة انى بالنسبة ليك زى اى حد بس انا مش مستنية منك اى حاجة غير ان ربنا يسعدك ويوفقك وتكون دايما مبسوط ف حياتك

عارف يعنى ايه بحبك يعنى ادعى ربنا انى اتعب ولا يجرالى حاجة عشان احس بس انك قلقان عليا وبتطمن عليا

عارف يعنى ايه بحبك يعنى اكون بحبك من قبل ما اشوفك ولما اشوفك احس انى اعرفك من زمان اوى واحبك اكتر واكتر

عارف يعنى ايه بحبك يعنى بكتب وانا عارفة ان كلامى ده ممكن يأثر فى ناس كتير اووووى بس ميأثرش فيك عشان انت محبتنيش بجد
honest heart1
عارف يعنى ايه بحبك

nonosh
قلبـــــــــــي موجـــــــــــــوع اوووووووووى
eng_hamaky
I miss uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
ماذا تقول للشخص الذىا خطر علىا بالك الان..؟؟
مــــــاذا تقول للى فى بالك ((؟؟))
ايه اللى شاغل بالك دلوقتى...؟؟؟؟؟
عبير صبري تقول في احد اللقاءات التليفوزيونية انا صاروخ طحن ومليش في اللي بالي بالك ... شاهد