نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

انخفاض رهيب فى سعر الضغطه فى ادسنس

انا سعر الضغطه عندى بقى فى الارض خالص وعلى مدونات اجنبيه
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

انتوا ايه النظام معاكوا

شئ غريب جدا اول مره تحصل كده وجوجل وقفت حسابات ناس كتيييير جدا

حد يعرف المشكله فى ايه ؟

المقال "انخفاض رهيب فى سعر الضغطه فى ادسنس" نشر بواسطة: بتاريخ:
zapata
الكل يعاني من تدني سعر الضغطات ، لكن ما لاحظته اليوم هو حصولي على ضغطة واحدة من منتديات نجوم مصرية ب 0.06 يورو وهو أعلى سعر من أكثر من 3 أشهر لأن سعر الضغطات للمحتوى العربي لم يتعد 0.01 يورو هذا ما حدث معي ، اما بالنسبة للمحتوى الأجنبي فالأرباح ما شاء الله خاصة بموقع you say too

وأعتقد أن المشكلة تكمن في المعلنين العرب لدى جوجل أدسنس حيث يوجد عدد قليل منهم وأغلب الإعلانات أسعارها متدنية جدا .

والله أعلم
احمد عبدالكريم
ربنا يزيدك
فعلا اكتر من واحد بيأكدلى ده وعلى مدونات ومحتوى اجنبى وللاسف نفس الشئ مفيش فرق بينها وبين الضغطات العربيه ومحدش عارف سبب ربنا يستر بقى
zapata
ربنا يزيدك
فعلا اكتر من واحد بيأكدلى ده وعلى مدونات ومحتوى اجنبى وللاسف نفس الشئ مفيش فرق بينها وبين الضغطات العربيه ومحدش عارف سبب ربنا يستر بقى

السلام عليكم أقترح عليك الإنضمام معنا الى مجموعة العمل بموقع يوساي تو ، حيث يمكنك الإطلاع على الجديد وطرق الربح من هذا الموقع الرائع ، انا لم اكسب ارباح بحياتي مثل التي أكسبها من هذا الموقع ، ربما حالفني الحظ مع هذا الموقع الذي تعاملت معه في البداية كبقية المواقع الى ان اكتشفت اسرار كثيرة به
عاشق الشعر
سعر النقرة عندى 4 سنت تقريب
احمد عبدالكريم
مازال سعر الضغطه فى الارض
ahmed814
الفكرة مش كده و لا فكرة محتوى هى المشكلة كلها تكمن فى زوارك,,,لو اجانب سعر الضغطة الحمد لله تمام جدا لكن لو عرب او افريقيا و اسيا سعر الضغطة زفت,,,,,ارجو ان تكون فهمت المعادلة و هى مش كميا و جوجل مش بتتحكم فسعر الضغطة
سامي السعوديه
عندي ماتغير شي

11,688 ظهور

84 نقرات

us$ 8,64 مكاسب

واقل نقره ب 7 سنت

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
انحفاض رهيب في درجات الحراره غدا الاثنين 30-12-2013