نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية قلوب حائرة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

هل احبه ام لاااااااا

انامريت بحكايه غريبه فى ول سنه ليا فى الكليه ارجو منكم المساعد (هل احبه ام لاا)؟الحكايه بالمختصر ان واحد اخد موبالى من واحدزميلى .الواحد دا بقا كان بيحينى بس عير بطريقه غلط فضل يكلمنى ع الموبايل ومش يقولى اسمه الحقيقى بس.وقالى بحبك بس كان ليه شرط انى اعرف هو مين انى اوافق الاول انى اقابله فى الكليه اكيد وبعد كدا هعرف عنه كل حاجه بس الحمد لله عرفت هو مين من غير اما اكلمه وجه لوجه.ولما شوفته بصراحه يعنى اتشديت ليه وكنت بفكر فيه كتير ومازالت الى حد ما وبينى وبينكم نفسى اكلمه بس المشكله انى عرفت حاجه هى اللى مش مخليانى اكلمه انه هو اللى كان عايزنى ابدأ معاه بالكلام ليه؟؟؟عشان منظره ادام اصحابه عشان لو حرجته مش يبقى شكله وحش ادامهم .
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

فانا مش عارفه انا بحبه ولا لاء واللى انا عملته فى انى مش وافقت انى اكلمه غلط ولا صح ؟كان بيبصلى كتير اما اكون معديا من ادامه وانا كان نفسى ابصله بس مش كنت بحب عشان بردو منظرى ادام اصحابه
وللاسف هو واصحابه دبلروا
ياريت حد يقولى بحبه ولا لاء؟؟؟؟؟؟؟

المقال "هل احبه ام لاااااااا" نشر بواسطة: بتاريخ:
بنت غزاوية
انا عن نفسي بحكيلك انتبهي لاء لاتكلمي وهو اذا بحبك حيجيكي ولعند بيتك وشكرا
dr_dody
انتى معاكى حق ودا رايى بردو والراى الصح بس مش متخيليه مدى الحيره اللى انا فيها عندى كذا سؤال مفيش غيره بس يقدر يجوابهك
وميرسى جدا على مرورك
Mscience
يا بنتي إنتي لسه صغيرة و في مقتبل العمر انا مش عايز أحكم ع مشاعرك لأنها مش ناضجة النضوج الكامل زي كل اللي في سنك و بيني و بينيك زميلك ده كده برده و من الأخر الوضع ده ما يتحطش تحت مسمى الحب لأن الحب اللي بجد حتى لو في البداية خالص يدفع للأمام يهد جبال يخلي للحياة معنى و هدف مش دبلرة...و ياريت أعرف رأيك في اللي أنا بقوله ده
dr_dody
كلامك صح طبعا .واللى بيحب لازم يحافظ ع كرامه اللى بيحبه ادام اى حد ماهما كان مين ويحازل يثبت نجاحه ادامه مش دبلره على رايك وربنا يوفق الجميع.كله كلام مراهقه ومع الايام اكيد الكل هينسى بس كل حاجه فى اولها صعب
والف شكر على مرورك ونصيحتك
Fire_Line
بصراحة لو كان بيحبك فعلاَ هيجى لحد عندك لانه بصراحة الحب أعمى فإذا حبك بجد مش هيعمل حساب لأى حد غير انتى
صغيره على الحب
انا عن نفسي انتي صح ولا تحاولي تعطي وجه يكلمك عشان لا يستغلك بعدين يحبك وهو ما يعرف شيء عنك غير انك معاه بنفس الكليه انتبهي على نفسك وخ
صغيره على الحب
وخذيه نصيحه مني (اللي يجي بسرعه يروح بسرعه)
عصفور المطر
عزيزتى ...الحب اسمى احساس فى الوجود...وهو سهل الاكتشاف جدا..بالنسبه للطرف الاخر..من تصرفاته ونظراته..ومواقفه..ودائما ما يدفع الانسان نفسه نحو الحب بدون ان يفكر فى العواقب...الحب عطاء لا محدود..الحب هو ان تذوب فى الحبيب دون ان نهتم بمن حولنا....وغالبا ما تبدا قصص الحب فى الجامعه لمجرد ان يقضوا معا وقتا لذيذا ..ويكون كل طرف له صديق من الجنس الاخر وفقط دون النظر الى ما بعد ذلك وقد تتحول الى ماساه..والكلمة الاخيرة..(من يريدنى فليأتى الى..فأنا عزيزة النفس..اصون كرامتى)..ارق امنياتى..
sama001
الي بيحب حد مش بيتكسف من حبه و بيباى عايز يقول لكل الي حوليه عشان محدش يقرب لحبيبته دي
انا مش عايزة اظلمو بس ده مش حب يمكن يكون اعجاب و الي انتي في مش حب برده ده يمكن يكون صعبان عليكي او كده انتي لسه صغنتوتة وياما هتقبلي متزعليش اوي يعني
dr_dody
متشكره اوى على الردود الجميله دى وعلى مروركم
عاشقة الصمت
ربنا يوفقك يارب ولو هو بيحبك بجد اكيد هيتكلم
kaki
مش شايفه انها غريبه ان هو اللى يطلب منك ان انتى تكلميه الاول مش عايزه اظلم حد بس ده شكله عايز يلعب ويتسلى وقدام اصحابه خد بالك من نفسك حاولى تختبريه وانتى تعرفى نيته ولو ان نيته واضحه مش محتاجه اختبار لو بطلنا ندور على الحب فى اى انسان واى مكان نروحه حياتنا هتبقى حلوه شباب الجامعه دلوقت بيفكر فى الحب بالطريقه دى اعرف دى ومثل عليها واقلبها وشوف غيرها حافظى على مشاعرك وقلبك للى يستاهله
أسيرة الليل
استنى يجيلك هو بس فى حاجه اصحابه عارفين هيبقى شكلك مش لذيذوخلى بالك كمان ممكن يكون بيتسلى وأنا من رأيى لو كان بيحبك مكنش عرف أصحابه
راغب
بص يا دودي
خدي الكلام ده ثقه
الولد ده مش بيحبك
انا مريت بايام الجامعه
هو من الاخر ممكن يكون اعجاب
ده رأيي وبراحتك بس انا بقولك اللي انا شايفو
لان اللي بيحب مش بيخاف واحنا في مجتمع شرقي والبنت مش هي اللي بتقول للولد بحبك

ربنا يوفقك
hamedahmed
انتبهى فسنوات المراهقة تطرق بابها عليكى
اختى الكريمة
عالم الجامعة يدخل اليه الولد والبنت وهم يبحثون عن الحب فيوهموا نفسهم بالحب ويضيعوا مشاعر جميلة وللاسف تصبح تجربة فاشلة

ماقراته بين سطور قصتك هو التردد الذى يملأك ولابد ان تعلمى ان التردد لايملا الا الموضوع الشائك

ركزى فى دراستك فهى الاهم الان واعلمى ان الحب سياتى ولكن فى وقته
كل شئ له توقيت
waldo
انا عن نفسي انتي صح ولا تحاولي تعطي وجه يكلمك عشان لا يستغلك بعدين يحبك وهو ما يعرف شيء عنك غير انك معاه بنفس الكليه انتبهي على نفسك وخ
انا مع راى صغيرة على الحب
dr_dody
ميرسى على ردودكم الجميله
القلب الطيب
انا شايف ان ده اعجاب مش حب منه

وبالتوفيق لكي
فارسه الاحلام
اولا احب ارحب بيكى يا دودى لانك عضوة جديده معانا

انا من رأيى انك مش تكلميه لانك لو انتى اللى بدأتى بالكلام هترخصى نفسك ادامه وهتقللى من شخصيه نفسك وانتى معاه الاحسن انك تصبرى ولو هو شاريكى بجد هيجى ويكلمك ولو مش كلمك اعرفى انه كان عاوز يتسلى ويتمنظر ادام اصحابه بس انتى احفظى كرامتك ادامه وادام صحابه احسن ما ترضيه هو وتخسرى نفسك

تحيــــــــــاتى ليكى واتمنالك التوفيق
حريف كورة
من الاخؤ يا دودي ده كلام ملوش اهمية بالنسبة ليكي معلش عشان فعلا لو هو عايزك بجد ليه كان راح كلمك
وانتي متحيريش نفسك خالص واوعي تروحيله عشان شكلك هيبقي وحش اوي استني لما يجيلك
ولو برضه جالك اوعي تتسرعي وتوافقي عليه غير لما تعرفي عنه كل حاجة عشان متجيش بعد كده تندمي
dr_dody
اولا احب انى اشكركم جامد على ردودكم الجميله ونصائحكم الغاليه.وانا الحمد لله عرفت اللى انا كنت فيه كان ايه؟اللى بتبقى فيه اى بنت اما تحس ان فى شخص معجب بيها.والحمد لله نسيته ولا بقا بيمثل ليا اى حاجه
وكمان حاسه انه ندم على كل حاجه عملها وعلى السنه اللى ضيعها من عمره .وانا بقول دا لانى اما كنت بشوفه فى الترم الاول السنه دى بلاقيه دايما لوحده وقليل اوى اما بيكون مع اصحابه بتوع السنه اللى فاتت تقريبا انفصل عنهم وبقا بيروح كورساته لوحده وغير الباص .هو فاق وحس بان كل اللى حصل دا كان كلام فارغ ومجرد مراهقه
وميرسى لكم كتير على نصايحكم الجميله
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا فى واحد زميلى با الصف اخذ رقمى قلت معلش بس بعدين اجا يوم قلى انا بحبك وانا ما بعرف شو صرلى وقتلو نعم بس بعد 2 قتله لاا ما بحب هيك قصص انا لاازم اركز على دراستى بس هو ضل يتصل فنى با الااول ما كنت عم رد بس بعدين رديت قالى انا حبيتك من اول ما شفتك اى قبل سنتين وخجلت اقولك بس الان اتمنى تعطينى فرصةبس انا قتلة احسن اننا ننسا الموضوع ونكمل درستنا قالى متل ما بدك بس انا رح اترك ضميرك يحاسبك انتى لسا ما بتعرفى نار الحب انا اثر فنى كلامه كتير شو بعمل بليز جاوبونى بسرعة

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
صور حسن الرداد مع امه و اخته
صور مهند وهو صغير مع اخته
هل احبه ؟؟؟
يامن كنت احبه