نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى طلبة جامعات مصر منتدى كلية تجارة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

الفرقة الاولى المجموعةج مدرج ج

انا اسمى على وانا الفرقة الاولى ج مدرج ج انتظام جامعة القاهرة وانا بصراحة من الحكايات اللى اتحكتلى عن الكلية وممكن ان الواحد يعمل جروب كبير بحيث ان الدراسة تكون جميلة وشيقة بعيدة عن الملل بتاع ثانوى وانتو كلكم عارفين وعلى كل الحكايات اللى اتحكتلى انا طبعا انبهرت بجو الجامعة وحسيت انى هعيش اربع سنين من اجمل ايام حياتى منها مذاكرة وتقديرات ومنها انطلاق وللاسف انا روحت فى اليومين دول وحسيت ان الجامعة مش عارف فيها شوية ملل اخلص المحاضرات من هنا واقعد شوية الف فى الجامعة شوية وازهق من الشمس واروح على طول واكيد حد جرب الحكاية دى ومع ذلك انا مش لوحدى فى الجامعة انا معايا اتنين بعزهم اوى واقرب اصحابى واحد منهم معايا فى تجارة والتانى فى حقوق بس انا حاسس ان احنا مخنوقين واقعد اسال نفسى يمكن علشان ان فى ناس هتيجى بعد العيد او ان الدنيا اليومين دول صيام والكل بيتعب فمفيش تعارف اوى معلش انا طولت شوية واكنى بكتب موضوع تعبير ولو سمحتم استحملونى ............. انا ليا طلب صغير نفسى اعمل جروب كبير شوية وياريت يكونوا من مدرج ج مجموعة ج علشان يبقى لينا عزوة وياريت ترودو عليا بسرعة ونتقابل ان شاء اللة بعد العيد وكل سنة وانتم طيبين

المقال "الفرقة الاولى المجموعةج مدرج ج" نشر بواسطة: بتاريخ:
nona
الحال من بعده والله والله انا نونة مجموعة ز مدرج د
على ويكا
طب يا نونة دلوقتى احنا عايزين نعمل شلة كبيرة ان شاء اللة و اول الشلة كدة هتبدتى بيكى وان شاء اللة من على النت بردة هجمع اصدقاء تانين قريبن مننا سواء كان من مدرج ج او د وان شاء اللة هعمل شلة فى الايام الجاية وهنتقابل بعد العيد وان شاء اللة هتكونى اولهم بما انك اول واحدة رديتى عليا
nona
شكرا ليك وانا اتشرف بان اكون فى شلتكم
على ويكا
طيب اوكي تمام يانونه ..انا عندي يوم الاحد محاضرات..انتي عندك ولا لاء...تبقي تقولي هاتحضري يوم ايه ومدرج ايه يالا باي....اه نسيت لقيتي حد في مدرج ج او د اكيد ان شاء الله هنشوف بعض يوم الاحد اوك يالا بيبااااااي
nona
انا عندى محاضرات يوم الاحد
بس هعرفكم ازاى.............................................. .....؟
omira mahdy
انا مجموعه ج ومدرج ج شوف الصدف الحلوه
ماشي ياعلي انا رايح الاحد بكره عندنا 3 محاضرات صافيناز واميره وحد تالت
بس يا نونه عندك مشكله واحده انا محاضراتك يوم الاحد هتبدا الساعه 12:30
وانتي اجازتك الاتنتين والتلاتاء يعني نشوفك يوم الاربعاء
بس انتا يا علي معايا وبكره مشهتلحق تقرا الرد يبقي اشوفك يوم الثلاثاء ان شاء الله
ولما ترد عليا انتا ونونه هقولكم هنتعرف علي بعض ازاي دي سهله بس المهم اننا نبقي عايزين نتعرف
ماشي يا جماعه يالا
اشوفكم قريب علي يوم الثلاثاء ونونه يوم الاربعاء
لا اله الا الله
nona
شكرا يا اميرة على الرد وفعلا انا ممكن اقبلكم الاربعاء انت تمام كدة ونشوف بعض يلا باى
omira mahdy
انا اسمي عميره مش اميره يا نونه ماشي
يبقي نقول لبغض يوم الثلاثاء هنعرف بعض ازاي عن طريق الملابس والمكان اللي هنتقابل فيه
علشان نكون عرفنا هنلبس ايه
سلام وان شاء الله نبقي زملاء واصحاب واخوات
xXx BeBo xXx
اهــــــلا بيكم يا جماعه

انا بيبوالمجـــــــرم 2 هـ كلية تجارة ج القاهرة ومعايا ماديتن من اولى

ممكن نتعرف على بعض اكترمن خلال الايميل

[email protected]

[email protected]

مستنيكم يا شباب
روميو
منور المنتدى يا بيبو يا مجرم

ههههههههههههههههههه

لازم مجرم دي يعني؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اتمني تعتبرنا اخواتك من دلوقتي في منتداك
على ويكا
واخيرا عدت بعد غياباصلى مادخلتش المنتدى من بعد العيد واللة انا فرحان جدا لانى لقيت حد من مدرج (ج) دة انا دوخت فى النت على حد فى مدرج (ج) بس الحمد للة ازيكك يا عميرة انتى ونوتة دلوقتى احنا زى ما قولنا عايزين نعمل الشلة بتاعتنا زى ما قولنافشوفوا هنتقابل امتى وعلى العموم عميرة معايا فى المدرج فهيكون التعارف سهل ان شاء اللة اما انتى يا نونة فعيزين نبقى نشوف يوم كدة ونتقابل وهيبقى يا يوم الاربعاء او يوم الحد وعلى العموم دة الايميل بتاعى[email protected] علشان لو ملقناش بعضفى المنتدى اوك سلااااااااااااااااااااااااااااام مؤقت

يوم كتابة الموضوع : الاحد12/10/2008
على ويكا
واخيرا عدت بعد غياباصلى مادخلتش المنتدى من بعد العيد واللة انا فرحان جدا لانى لقيت حد من مدرج (ج) دة انا دوخت فى النت على حد فى مدرج (ج) بس الحمد للة ازيكك يا عميرة انتى ونوتة دلوقتى احنا زى ما قولنا عايزين نعمل الشلة بتاعتنا زى ما قولنافشوفوا هنتقابل امتى وعلى العموم عميرة معايا فى المدرج فهيكون التعارف سهل ان شاء اللة اما انتى يا نونة فعيزين نبقى نشوف يوم كدة ونتقابل وهيبقى يا يوم الاربعاء او يوم الحد وعلى العموم دة الايميل بتاعى[email protected] علشان لو ملقناش بعضفى المنتدى اوك سلااااااااااااااااااااااااااااام مؤقت

على ويكا
واخيرا عدت بعد غياب اصلى مادخلتش المنتدى من بعد العيد واللة انا فرحان جدا لانى لقيت حد من مدرج (ج) دة انا دوخت فى النت على حد فى مدرج (ج) بس الحمد للة ازيكك يا عميرة انتى ونوتة دلوقتى احنا زى ما قولنا عايزين نعمل الشلة بتاعتنا زى ما قولنافشوفوا هنتقابل امتى وعلى العموم عميرة معايا فى المدرج فهيكون التعارف سهل ان شاء اللة اما انتى يا نونة فعيزين نبقى نشوف يوم كدة ونتقابل وهيبقى يا يوم الاربعاء او يوم الحد وعلى العموم دة الايميل بتاعى[email protected] علشان لو ملقناش بعضفى المنتدى اوك سلااااااااااااااااااااااااااااام مؤقت

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم